הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היחסים שלכם עם חברים וחברות עומדים למבחן כל הזמן ויש מי שנלחץ מעובדה זאת. היה יכול להיות הרבה יותר נוח לכל המעורבים, אם הייתם פחות לחוצים ומלחיצים. הציפיות שלכם גבוהות מאוד ויתכן שאנשים שהייתם רוצים בקרבתם, נרתעים רק בגלל שנדמה להם שלעולם לא יוכלו לעמוד בדרישות, תחשבו האם המחיר כדאי. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

שור
היצירתיות שלכם תביא להצלחות. ביקורת חיצונית עלולה להגיע ממקום לא צפוי. העוצמה והחוזק שלכם, מאפשרים לכם להתמודד היטב. זה רק עניין של החלטה פנימית. עליכם לקבל את עצמכם למרות שאינכם מושלמים. אל תבחרו להיכנס למצבי דכדוך נפשי רק בגלל שקצב ההתקדמות לא נראה לכם. הרקיע רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.

תאומים
מישהו שלא ממש קרוב אליכם אומר לכם את האמת בפרצוף. אתם כמהים לאדם שיגלה כלפיכם הבנה וחמימות אבל הבעיה היא שיש לכם קושי להתחייב. כך קורה שאתם בעצמכם יוצרים מלכודות ומצבים לא נעימים לעצמכם. אז אם אתם מרגישים פגועים ומאוכזבים, נראה כי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם.

סרטן
הירח השולט בכם, נמצא היום בקשר נפלא כלפי אזור ברקיע שתכונותיו הן עומק ויסודיות. יכולתכם לדבר ולשכנע מגבירה את ההשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. יש לכם צורך ורצון להטות אירועים מסוימים לכיוונים שרצויים לכם, ובחלק גדול מהמקרים אתם גם מצליחים לעשות זאת. אל תתפלאו אם תהיינה תגובות של קנאה בהמשך הדרך. היזהרו לא לעבור את הגבול הדק בין מנהיגות ובין מניפולציה.

אריה
אנרגיות המגיעות מן היסודות אוויר ואש, מסעירות עתה את הבית השביעי במפת הלידה שלכם, בית הזוגיות. קשה לכם לזרום עם מה שקורה לכם, במיוחד בתחום הרומנטי. אתם רוצים תוצאות ומיד. כדי להתגבר על אי הוודאות אתם מפעילים לחץ ועלולים לפספס דבר טוב. אל תפעלו בצורה ישירה אלא נסו לאסוף מידע כללי מסביב. הקשיבו היטב למה שנאמר לכם בין השורות וגם ובמיוחד- למה שלא נאמר. תחשבו בהיגיון ואל תסחפו למסקנות חפוזות.

בתולה
כוכב מרקורי שליטכם מושך אנרגיות הרמוניות שיוצרות תופעה שגורמת לכם להתיידד עם כל העולם ואשתו. אתם מוצאים את עצמכם מבלים זמן רב בשיחות נפש גם עם אנשים שאינכם קרובים אליהם במיוחד. הרגישות והסימפטיה שאתם מגלים, הופכים אתכם ל'כתובת' לכל מי שיש לו עומס רגשי. היזהרו לא להתיש את עצמכם וגם לא לוותר על צרכים בסיסיים של עצמכם בשם הנתינה. זה חשוב ואפילו חיוני ליצור איזון.

מאזניים
מצבים של חוסר וודאות גורמים לכם להתלבט עוד יותר לגבי צעדים ופעולות שלגביהם כבר יש לכם החלטות עקרוניות לביצוע. נראה כאילו מישהו מטרפד את כל מה שתכננתם. לא קל לכם להיות במצב זה של חוסר אונים. התנאים אינם נוחים כרגע לביצוע שינויים ואולי עדיף להתאזר בסבלנות ולחכות למועד מתאים יותר. יכולתכם להתבונן במטבע משני צדדיו מעניקה לכם תדמית של מתווכים ומפשרים. אתם עשויים לעשות חיל בתחומים העוסקים בייעוץ והכוונה.

עקרב
תופעה קוסמית מובילה אל יום ידידותי. יש לכם יכולת לרכז סביבכם חברים ולהשפיע על דרך המחשבה שלהם. במידה ולא תתכננו את צעדיכם כראוי, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים של ניגוד אינטרסים. כדי למנוע חיכוכים כדאי כבר בשלב זה להגדיר ציפיות של כל הנוגעים בדבר. בנוסף לזה, קחו בחשבון שלא תוכלו לזכות בתהילה ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה.

קשת
יום שרובו ככולו מוקדש למסגרת המשפחתית. עניינים דחופים דורשים את תשומת לבכם. אין זה הוגן להשאיר את כול המטלות על אחרים. אתם מרגישים תסיסה פנימית בגלל שיש לכם המון מה לעשות במטלותיכם, אבל מצד שני מבינים שהצלחה של מערכת יחסים תלויה בשיתוף פעולה והדדיות. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.

גדי
בא לכם לעשות את כל מה שלא הרשיתם לעצמכם בזמן האחרון. צאו למסע קניות ותבזבזו כסף על עצמכם, אבל בכל זאת, רצוי שתנסו לשמור על פרופורציות. מצב הרוח עולה אבל יש גם … מחר. הקסם האישי שלכם לא יצליח להוציא אתכם בקלות מצרות פיננסיות. אתם עדיין בתקופה לא קלה. צפויה היכרות שנראית מבטיחה מבחינה רומנטית. הרקיע מעניק לכם עוצמה פיסית המובילה לניצחונות והבסת יריבים.

דלי
יום מתאים לבילויים. חיי החברה שלכם ממריאים כלפי מעלה ואתם נהנים מכל רגע. יש לכם ראש טוב עם כמה טיפוסים לא שגרתיים, דבר שגורם לכם לריגושים. התרגשות בריאה תורמת לעליה במורל. צאו לבלות ואם פתאום יבוא לכם להשתולל- פשוט לכו על זה בלי לעשות חשבון. למה לא? הרקיע שופע מזל והצלחה בתחומים שבינו לבינה. אתם נחשפים לסיפורי מסע והרפתקאות. הדים המגיעים אליכם ממקומות אקזוטיים, מעוררים את סקרנותכם.

דגים
התגובות שלכם הן לא ביחס ישר למה שקורה מסביב. תגובות קצת קיצוניות בגלל רגישות גבוהה, עלולות לגרום לסובבים אתכם לבלבול ולחוסר הבנה על מה כול המהומה. המתח ירד אם תשכילו להסביר מה בדיוק מפריע לכם ומה מעניק לכם תחושת ביטחון ביחסים. אדם אשר במו מופיע האות מ', מעורר אצלכם תסכולים קשים. ייתכן כי הגיע הזמן לסיים את הקשר. צפויות שמחות בסגנון של אורח מביא אורח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button