הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום טוב לפחות בחציו הראשון. אתם מרגישים טוב באופן כללי ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב ולחופש ויש מי שמנסה לקבוע עובדות בשטח. העניין מעורר אצלכם רגשות כעס חזקים מאוד. נסו להגיב באיפוק ולא להתפרץ. התגובה שלכם לא בפרופורציה למה שמתרחש במציאות. הרקיע שם דגש על סודיות הקשורה לעולם הנסתר ואפילו לטקס השבעה על-טבעי.

שור
משום מה אתם מתנהגים בצורה לא עקבית, שגורמת לאחרים להיות מבולבלים במיוחד. כל הנוגעים בדבר מרגישים מתוסכלים. כדאי מאוד לקחת פסק זמן, להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים ואחר כך לומר זאת לצד השני. הזוגיות במצב מעורפל. היזהרו לא לנתק אלא אם כן אתם בטוחים בצעד. הרקיע מסמל שמחה, כוח ופריון. רמז להרחבת המשפחה.

תאומים
נקודת המזל הקוסמית שוהה עתה בגזרת מזל סרטן, ומסבה תחושה של אושר ושיבה הביתה. במשך כל היום יש לכם תחושה מצוינת. אתם מרגישים שסוף סוף מקשיבים לכם ויש לכם אפשרות להתבטא ולהביע את הרעיונות הנפלאים שלכם. גם חברים ובני משפחה נהנים ממצב רוח טוב כך שאפשר וכדאי לנצל את ההזדמנות לבילוי משותף ולהעמקת האינטימיות בין בני זוג. בקיצור, יופי של יום.

סרטן
בתקופה זו אתם נעים ממצב רוח מצוין לעצבנות בקיצוניות. היום אתם מוצאים, מתחת לאדמה, סיבות לכעוס ולהיות במצב רוח גרוע. בסך הכול מדובר באוסף של אי הבנות וכדאי לכם ללמוד מאירועי היום ולפתח כישורי תקשורת טובים יותר. מישהו טוען כי אתם מעוררים תוקפנות והתנגדות בצורת הדיבור שלכם. שימו לב לעניין הזה ונסו לתקן את עצמכם. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים המתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותם. משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית ומוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים.

אריה
הרקיע מזרים היום שפע של דמיון והשראה הישר אל גזרת מזל אריה ועל כן צפוי יום של יצירתיות. יתכן שתתאכזבו מהבטחות וציפיות שלא מתמלאות אולם הדבר אינו מפריע לכם. אתם מגלים גמישות רבה ומוצאים דרכים אחרות למימוש. אל תהססו לחשוף את רגשותיכם בפני בן/ת הזוג. עדיף להתמודד עם האמת מאשר לשקוע בפנטזיות. גם בתחום האישי אתם יכולים למצוא דרכים חדשות לממש את הצורך שלכם בזוגיות טובה.

בתולה
כוכב מרקורי השולט בכם סופג היום אנרגיות טובות המגיעות אליו מכוכב נפטון: חיי החברה פורחים ומשגשגים. אתם פשוט מצליחים להסתדר גם עם אנשים שקודם לכן זה לא ממש הלך איתם.. עם זאת, יש לכם צורך בפרטיות ואתם לא נותנים למי שאינכם רוצים- להתקרב. בעיקרון לא צריך לוותר על הבררנות אלא לנסות להיות יותר מאוזנים. סך הכל הגישה הרכה והזורמת יותר שאימצתם לעצמכם פועלת היטב ואין על מה להתלונן.

מאזניים
יום טוב. במסגרת המשפחתית אתם נהנים מאווירה טובה. מה שעוד יותר תורם לכם היא העובדה שאתם מרגישים מלאי אנרגיות ופעילים במיוחד. אתם נהנים מהזמן הפנוי שיש לכם כדי לחשוב על נושא שדורש החלטה. קחו את העניינים בידיים ואל תתנו לגורמים מבחוץ להכתיב לכם מה לעשות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי ומושפעים מכוכב וונוס: השילוב בין השניים מוליד יכולת מופלאה להתבונן במטבע משני צדיה.

עקרב
קשרים חדשים מתפתחים עם אנשים מחו"ל. הציפיות שלכם מרקיעות שחקים במהירות והדמיון שלכם מהיר מאוד. תחושת האושר החמקמקה שאתם כל כך מנסים להשיג, אינה פונקציה של מקום חיצוני אלא שלב בהתפתחות הרוחנית והרגשית. תעבדו על המודעות העצמית והגדירו לעצמכם בצורה מדויקת מה אתם רוצים. צפויות פגישות מרנינות עם אנשים שהתגעגעתם אליהם. נראה כי אתם או הם שבים מנסיעה ממושכת.

קשת
האווירה שאתם יוצרים סביבכם, עדיין אגרסיבית למדי, למרות שאתם מנסים ליצור את הרושם שאתם ממש 'רגועים' ומצליחים לשמור את הרגשות שלכם בפנים. אף אחד לא ממש 'קונה' את הסיפור הזה. הרצון שלכם לשינוי הוא אולי אמיתי, אבל יש לכם דרכים מוזרות למדי להביע את עצמכם. אל תגררו לפרובוקציות. דעו כי ה – 3, 12, 21 וה- 30 בחודש הם הימים המוצלחים של ילידי מזל קשת וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא בזה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן להימורים, הגרלות, מסעות ועניינים הנוגעים לחו"ל.

גדי
תנופה והתחדשות מאפיינים יום זה. סכום כסף שמגיע אליכם מעורר בכם אשליות מתוקות לגבי העתיד. הוכחתם לעצמכם שאתם מסוגלים לעבוד קשה מאוד כשצריך ויש לכם את היכולת אבל, מה שחשוב לזכור הוא שמה שקורה בשטח בזמן הנוכחי, לא מבטיח וגם לא מהווה אינדיקציה להמשך הדרך. דעו כי ה – 4, 13 וה- 31 בחודש הם הימים הממוזלים של ילידי מזל גדי וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא באלה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן לזכות בתפקידים יוקרתיים ולהתחייב בתחום הרומנטי.

דלי
אפילו למי שקרוב אליכם באמת, קשה לדעת מה מתחולל בנפשכם פנימה. למסתוריות שלכם יש קסם משלה. זה נכון. אבל בשגרת היום יום, היא מהווה גורם מפריע לאינטימיות אמיתית. למי שמצוי בקשר זוגי, חשוב לשים לב לצד השני ש'תועה באפלה' ותוהה לגבי הרגשות שלכם. אל תחששו לשתף ולגלות את רגשותיכם האמיתיים. דעו כי ה – 22 בחודש [22 נחשב למספר מקורי וייחודי] הוא היום של הדליים וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא בזה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן למהלכים לא שגרתיים ולהצעות רומנטיות שאינו פוסעות בתלם.

דגים
השתתפותכם באירוע חברתי משמעותי, מסמנת התחלה של דרך חדשה עבורכם. היצירתיות מתעוררת ואתם יכולים לתפוס את ההזדמנות או לתת לה להתמסמס ולהיעלם, כמו בפעמים קודמות. אל תתנו לזה לקרות. בנוגע לקשר הזוגי, גם כאן מסתמן פתח ליצירת אווירה חדשה ואפשרות לתקשורת שונה ממה שהיה בעבר. מבחינה נומרולוגית, ה – 7, 16 וה- 25 בחודש הם הימים הטובים של ילידי מזל דגים וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא באלה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן לתחילתם של רומנים טהורים ובילויים אל תוך הלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button