הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 05-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
עליכם לקחת בחשבון שינויים של הרגע האחרון שידרשו מכם גמישות מחשבתית ורצון למלא רווחים מפתיעים בזמן. צפויה נסיעה משמעותית שבעקבותיה מסתמן שיפור במצב הכלכלי. רכישה גדולה שלא תכננתם עלולה להעמיד אתכם במבחן. מה שנראה לכם היום כמפחיד ואף מאיים- יגיע לסיומו החיובי תוך זמן קצר. אל תהססו לחשוף שיניים מול מתחריכם. עדינות יתירה מצידכם, עלולה להתפרש כחולשה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
עליכם להשקיע מאמצים רבים כדי להצליח. זה קורה לאט אבל בטוח. קשר רומנטי שהתחיל לאחרונה, מקבל תפנית מעניינת. בילוי משותף מהווה הזדמנות למימוש הפנטזיות שלכם. כדי להעניק מעצמכם ולזכות באינטימיות ממשית עליכם להעניק קצת יותר מעצמכם, ואין הכוונה רק לבילוי של כמות זמן. מדובר על איכות והתחייבות! השליכו את יהבכם על המלאך השומר עליכם. הקול הפנימי שבכם מדריך אתכם נכונה, גם אם הוא מתנגש עם עקרונות שרכשתם בדרכים מלאכותיות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
היום תופתעו על ידי מישהו שבשמו מופיעה האות ח'. שיחת טלפון לא צפויה, גם היא, תגיע היום. התחום הרומנטי נותר תקוע עם פוטנציאל המחכה למימוש. הבחירה שלכם לא תמיד מדויקת ומסתמכת רק על הרגשות, מה שמתגלה לעיתים קרובות כטעות. שלבו בהחלטות שיקול דעת והיגיון. בתחום העבודה- צפויה הקלה, מקומכם מובטח ואין מקום לדאגה. בתקופה זו של החיים, מזל תאומים שולט על מקומות שנתיבים רבים ונפתלים נחצבו ונחקקו בהם, כמו גם על מסילות ברזל.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יום נעים שיעבור עליכם בסידורים והתחייבויות שונות ומשונות. כדאי שתקציבו גם מעט זמן לעצמכם. בשעות הערב צפוי שיבוש קל בתוכניות. אל תאשימו את עצמכם בכל דבר שקורה. יש אפשרות ליהנות מהחיים גם כאשר לא הכול מושלם. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאהבים מופלאים שזקוקים להרבה חום ואהבה, רגישים ורגשניים, בעלי רגשות חמים, קשורים ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
למרות שאתם מתכננים את סוף השבוע בקפדנות, התוכניות ישתנו בגלל אדם קרוב שיעבור פאזה ויודיע הודעה מפתיעה. כדאי לאמץ גישה סולידית וותרנית כדי לא להיכנס לוויכוח סרק. תנו לדברים לזרום בקצב טבעי משלהם. שיחת טלפון שתגיע מחו"ל תגרום לכם לשקוע במחשבות הקשורות לעבר הרחוק. נסו להתנתק מהזיכרונות שרק מעציבים אתכם. האסטרולוגיה סבורה שאתם מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם, משדרים ביטחון עצמי, דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום, אינכם מתחשבים במוסכמות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
יום עם תחושת הרמוניה. אתם מקבלים פרגון ומחמאות בכמויות. אכן, אהבה מביאה אהבה. חלקם הגדול של התרחשויות כבר לא אקטואלי. זה נשמע פתטי אפילו לדבר על זה. במקום לבזבז אנרגיה על הסתרת סודות, קבלו את המציאות כפי שהיא. מה לעשות עם האמביציות וכושר המנהיגות שלכם? תפנו אותן לתחום העבודה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת" ובספונטאניות, תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
אתם מרגישים צורך בתשומת לב והערכה, גם בעבודה וגם תחום האישי. מישהו הצליח להרגיז אתכם בשעות הבוקר וזה משפיע עליכם למשך שעות ארוכות. כדאי שתלמדו להתנתק ולהפריד בין אירוע אחד למשנהו. בעבודה, יש לכם הזדמנות להתקדם. נצלו את העיתוי! בתקופה זו של החיים, מזל מאזניים שולט על מקומות הנמצאים בנקודת האיזון שבין הרים ובין וואדיות, בין העמק לבין הגיא, בדיוק באמצע.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
בני הזוג זקוקים למילה טובה ולהרבה מאוד תשומת לב. סוף השבוע יהווה הזדמנות מתאימה לבילוי זמן איכות ולשיחה על כל מה שמטריד אתכם. הגיע הזמן לפתוח את הקלפים ולהפסיק להסתתר מאחורי חומות של שתיקה. תגובה חכמה תביא לתוצאות מדהימות באווירה. בילוי רומנטי שתיזמו יצליח מעל ומעבר למשוער ויעלה את היחסים בעשר דרגות. האסטרולוגיה סבורה שאתם רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים, מגנטיים ובעלי כוח משיכה. משיגים את שלהם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות, בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
שמרו על איזון עדין בין עבודה לשעות הפנאי. אתם נותנים לעצמכם לשקוע בתוך עיסוקים צדדים שאינם מאפשרים תפקוד מתאים. ההרמוניה המושלמת שאתם מחפשים נמצאת רק בספרים, וכבר היה מי שאמר ש"טוב ציפור אחת ביד מאשר שתי ציפורים על העץ". בססו את עצמכם בעבודה ובזמנכם הפנוי תעשו את מה שאתם אוהבים. יחד עם זאת, אל תסתגרו בבית יותר מידי. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 4 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יום מצוין המלווה במצב רוח אופטימי במיוחד. את זרימת האנרגיה אתם חשים בעיקר בתחום הרומנטי. למי שנמצא בקשר- כדאי להקדיש חלק מהיום לבילוי עם בן/ת הזוג כדי לנצל את המומנטום ולהעמיק את האינטימיות שבזמן האחרון קצת התרופפה. שחרור מפחדים, חרדות ודעות קדומות יכול לשפר את איכות החיים שלכם בצורה ניכרת. העניין בהחלט שווה את ההשקעה הרגשית הנדרשת מכם. בתקופה זו של החיים, מזל גדי שולט על מצוקי הרים נשגבים אשר בני-האדם מעדיפים להימנע מהם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
יום מעניין. תקבלו יותר מהצעה אחת לבילוי ותצטרכו להחליט במהירות לאיזה כיוון אתם הולכים. עם כל הכבוד והנטייה שקפצה עליכם להיות מחוברים בטבור למה שהיה, מומלץ להתנתק ולצאת למקום חדש בו לא ביקרתם עדיין. יש אנשים שמנסים להיצמד ולהיטפל אליכם בכוח. ההמלצה היא לבחור ביתר קפדנות את החברים שלכם. האסטרולוגיה סבורה שאתם האנשים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים, ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
חוסר התחשבות בצרכים הפנימיים שלכם עלול לגרום לשחיקה פיסית ונפשית. מישהו מנסה ליזום אתכם מפגש שלכאורה אין בו שום כוונות נסתרות אולם עליכם להיזהר. שיחות נפש ומילים שנאמרות בלהט הרגע, עלולות להיהפך לכלי פעולה לא נעים ואף מכאיב, בידיים לא נכונות. כל מכשול הוא הזדמנות בתחפושת. נראה שאתם שופטים את עצמכם בעיניים ביקורתיות מדי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button