הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מצב הרוח קליל ביותר. אתם מרוצים למדי. מפגש עליז יביא אתכם להכרה באפשרויות רומנטיות חדשות ומרגשות. היום תמצאו את עצמכם מהרהרים רבות בעתידכם. תקבלו הצעה שאינכם יכולים לסרב לה. יש לכם נטייה לראות את כל מה שקורה באור חיובי ואופטימי וטוב שכך. הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם כרוך בחשבונאות, כמו גם בעסקי מזון.

שור
צו השעה הוא לפתוח את הלב ואת הראש לדברים חדשים. בזמן האחרון אולי הרגשתם פחות התלהבות ושמחת חיים, אך עכשיו זה חוזר אליכם ובגדול. התחברו לביטחון העצמי, הזכירו לעצמכם כמה אתם נפלאים והביטו באופטימיות אל העתיד. החשיבה החיובית תעזור לכם לעבור את הקטעים הקשים בדרך אל המטרה. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

תאומים
היו זהירים במהלכים שלכם בעבודה והתרחקו מאנשים תוקפניים. מערכת היחסים בבית זקוקה לרענון ויש לכם את היכולת לעשות זאת, למרות שלעיתים נדמה לכם שלא. אל תתנו לשיקולים כספיים להתערב ברגשות. בן/ת הזוג שלכם זקוקים להרגשה של קבלה ואהבה ללא תנאי. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.

סרטן
נמאס לכם לקבל תכתיבים מאחרים ויש סכנה שתתפרצו על מישהו שיהווה בבחינת 'הקש ששבר את גב הגמל'. נסו להתאפק ולא להוציא את כול התסכולים שלכם על האנשים הלא מתאימים. בפעם הבאה שמישהו נוקט בצעד שלא נראה לכם מוצדק, הגיבו בו במקום ואז זה יהיה לפחות בפרופורציה הנכונה וכלפי האדם הנכון. טיפ: להירגע. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.

אריה
ההיבטים המאתגרים של השמש כלפי הכוכבים סטורן ופלוטו, עלולים להוליד רעיונות שאין סיכוי להגשימם. אתם חשים חוסר אונים במידה מסוימת מול הקטע הקרייריסטי. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב מאוד להתייעץ עם חברים אך יותר חשוב לשמוע את הקולות הפנימיים שיתנו לכם תשובה ארוכת טווח. אתם טיפ טיפה מקובעים במחשבה שלכם אבל שינוי אפשרי ואף הכרחי יביא אתכם למקום בו אתם רוצים להיות.

בתולה
יום של עצבנות. אתם מנסים קיצורי דרך ומהמרים על פעולה שמסכנת אתכם במידה מסוימת. הפחד מכישלון חומרי מוריד את שרידי האופטימיות וגורם לכם ליום לא קל. נסו להוריד את מפלס החרדות והדאגות על ידי חשיבה חיובית ופעלתנות. מומלץ לרכוש הרגלי עבודה נכונים על מנת לייעל את התהליכים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני אוסף דברים קטנים במטרה להשיג דבר-מה גדול.

מאזניים
חששות מפני העתיד לא עוצרים אתכם. יש טעם לבדוק האם אתם פועלים מתוך אימפולס של 'הוכחה לכל העולם' שאתם מסוגלים לבצע את כל השיגעונות או שאתם באמת עוברים תהליך של שינוי. נסו להימנע משיפוט מוטעה שעלול לגרום לאכזבות. יש לכם נטייה ליצור הילה של שלמות ואידיאליזציה סביב דברים סתמיים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני מעביר את זמנו בתקופה של המתנה תוך כדי התענגות על מנעמי החיים.

עקרב
יופי של יום. אתם נהנים משיפור המצב הכלכלי. ההכנסות עולות כתוצאה מצעד עסקי מתוחכם. יש לכם הזדמנות לבדוק לעומק דברים. יש סביבכם לא מעט אנשים שמנסים לטייח טעויות שעשו כדי לא להתגלות כטיפשים. אתם לא מתרשמים מהסיפורים שנועדו לכסות על הפשלות. אל תגלו את כל הקלפים למרות שאתם יודעים את האמת. הרקיע צופה הסתייגות כלשהי מאדם שהערצתם בעבר.

קשת
אתם שופעים רעיונות ומלאי קסם. לא פלא שאתם מצליחים לרתק כמעט את כל מי שפוגש בכם היום. נצלו את המצב להשיג מטרות שדורשות כושר שכנוע מיוחד. יום נעים שיזרום בקלילות לתוך ערב מרתק ולילה סוער. בתחום הרומנטיקה צפויה הפתעה. הריגושים והפינוקים הולכים יד ביד וגורמים לכם להתבלבל. הרקיע רומז לכם על הצורך ליטול יוזמה בתחום הזוגי, ולא לבקר את התנהגותו של הצד השני.

גדי
התכונות החיוביות שלכם אשר מתבטאות בהפעלת עוצמה פנימית והשפעה על אחרים, נמצאות היום בשיאן. צפויים שינויים חיוביים בעבודה. אלה יתרחשו ללא מאמץ רב מצידכם. בתחום החברתי תמצאו עצמכם מחוזרים. בזוגיות חלה תפנית חיובית ובלתי צפויה. לפנויים בחבורה: יום מתאים להיכרויות חדשות. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא סרטן, הנחשב למזל שורשי, ביתי ומשפחתי.

דלי
יום של הפתעות בכל התחומים. מישהו שבשמו מופיעה אות ע' עשוי להתקשר. אותו אדם הוא מקור מהימן וכדאי להקשיב למה שיש לו לומר. קשר רומנטי חדש באופק. שמרו על אופטימיות זהירה ואל תסחפו למעשים ספונטאניים מידי שאינם תואמים את הקצב הפנימי שלכם. טיפ להיום: הפעילו את הקשב הפנימי. אתם עלולים להיסחף אחרי מי שהכריזמה שלו בשמיים אך שאר תכונותיו לא ממש מרקיעות שחקים.

דגים
בעבודה העניינים יגעים ויש לכם הרגשה שאתם עובדים קשה מידי ולא מקבלים מספיק בתמורה. זה מתסכל אתכם אך הפתרון אינו מצוי אצלכם. המלצה: לגלות אסרטיביות כלפי הנוגעים בדבר ולהחליט מראש היכן עובר הקו האדום. בתחום החברתי צפויה התפתחות חיובית. רומן חדש נמצא בפתח עם אדם שחזר לאחרונה מחו"ל. מזל וברכה זורמים אל המישור האישי. תוכלו לזרז את בוא ההצלחה אם תפרגנו לעצמכם, מבלי להתחשב במה שאנשים אומרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button