דיאטה ותזונהרפואה משלימה

אימון אישי לירידה במשקל תזונה נכונה ובריאות

אם החלטת שהבריאות ואיכות החיים שלך חשובות במקום רק לחשוב – בוא/י גם לעשות אימון הוליסטי לבריאות ואיכות חיים.

מהו אימון אישי לירידה במשקל תזונה נכונה ובריאות? אם החלטת שהבריאות ואיכות החיים שלך חשובות במקום רק לחשוב – בוא/י גם לעשות אימון הוליסטי לבריאות ואיכות חיים.

תהליכו של האימון ממוקד לשינויים בחיינו, מאפשר לנו לבדוק באופן הכרתי את החלומות, היכולות, העוצמות, הרצונות, הערכים, את אורח החיים שלנו ואיך לא….. גם לקיים חיים בריאים לגוף ולנפש.

כיצד ליישם את האימון לתזונה, לבריאות ולירידה במשקל:
אנחנו חיים במדינה מערבית מודרנית מוקפים ברשתות מזון המהיר ומופצצים בפרסומות לג'אנק פוד. כולנו נתקלים במודעות פרסומת לדיאטות שונות ומשונות שמרשות לאכול כאוות נפשנו, יש כאלה שאפילו מרשות לא להתעמל, ולמרות זאת –לרזות.

כולנו רעבים למידע בנושא תזונה, ספרי דיאטה לא מפסיקים לככב ברשימות רבי מכר. כמעט בכל כתבי העת הפופולאריים ניתן למצוא מדורי עצות בנושאי תזונה, העיתונים מלאים במאמרים אודות דיאטות ותוכניות טלוויזיה ורדיו עוסקות אף הן בנושאים הלקוחים מתחום התזונה ובריאות. למרות שפע המידע המציף אותנו, האם באמת אנחנו יודעים מה לעשות כדי לשפר את בריאותנו?

הסוד נמצא בזה שמפסיקים עם דיאטות ומתחילים לאכול כמו שצריך.
אפשר לאכול כמה שרוצים על עוד אוכלים את הדברים הנכונים. "הדברים הנכונים" לאו דווקא מה שמקובל לחשוב שהם נכונים. כשנאכל על פי דרך זו, נוכל כמה שנרצה, ולא נצטרך להגביל את עצמנו.

הדבר החשוב לי ביותר זה לראות אנשים מאושרים – שטוב להם עם עצמם ועם התנהלותם בעולם. מכיוון שאושר מגיע מכיוונים רבים, הבנתי שאני יכולה לתרום את החלק שלי בלהביא את האושר לאנשים, דרך השחרור מדיאטות ומהמאבק באכילה ללא שליטה ובמשקל, כדי להגיע לאכילה מתוך חופש ובחירה, וגוף יפה ובריא.

אנשים שנאלצים להתמודד עם תסכול מהמשקל שעלה מחדש, או חרדה וחוסר אנרגיה ממצב בריאותי שמתדרדר, כאב מאכילה שקשה לרסן וביקורת עצמית הורסת – במקום להשתחרר ובאמת להגשים את עצמם. כי הגשמה עצמית היא זו שמקרבת אותנו לאושר.

ואיך נוכל באמת להגשים את עצמנו אם לא נהיה מרוצים ממי שאנחנו ומהתנהלותנו?
בריאות פיזית ונפשית זוהי הזכות שלנו מלידה, כי בורכנו בגוף מופלא ומעורר השתאות, שכל מה שהוא שואף אליו זה לתפקד במיטבו, להיות במשקל יציב, ולהיות בריא.

החזון שלי הוא לראות אנשים שאוכלים לפי צרכי גופם באופן טבעי, מרוצים ומרגישים טוב בגופם, אנרגטיים, ופנויים ופועלים למען הגשמתם.

העניין שחונכנו לטפל בעודף משקל כמו במלחמה, למנוע מעצמנו הרבה הנאות, לאכול מאכלים דלי קלוריות, מאכלי דיאט וזו בוודאות לא הדרך. הדרך הנכונה היא לא להתמקד בכלל בירידה במשקל אלא לתת לגוף את מה שהוא צריך באמת.

ואם תבינו את זה – הדרך סלולה בפניכם ומובטחת.

Back to top button