הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום הקשר האישי במיטבו. תנו צ'אנס לאנרגיה החיובית שקיימת ביניכם לפרוח. אל תתלבטו יותר מידי. אם בא לכם להביע את רגשותיכם- עשו זאת ללא היסוס. הביטוי העצמי יתקבל בברכה ויביא תגובה הולמת מהצד השני. למי שאינו נמצא בקשר- יש לכם סיכוי לפגוש מישהו מעניין מאוד. פתחו את הלב. הרקיע מזהיר אתכם מפני פרשיות המתעמתות עם המוסכמות החברתיות.

שור
אתם צפויים ליום מוצלח בסך הכול. סיומו של שבוע העבודה משפר את מצב הרוח שלכם. מנוחה ובילוי עם חברים ישפרו את התחושה הכללית. פעילות גופנית מתונה כמו הליכה, טאי צ'י וכו' תעזור לאזן את המתח הפנימי. מדיטציה או עיסוי מידי מומחה, יתרמו רבות גם הם. הכוכבים מזהירים מפני מקסם שווא בתחום החברתי. במקביל צפויות פרשיות יפהפיות שופעות הנאות ועינוגים. האהבה תפרח במקומות יוקרתיים ובחוגים בעלי הילה של זוהר.

תאומים
אתם מודאגים לגבי אדם קרוב? לא צריך להוציא את העניין הזה מפרופורציות. תתחילו בשיחה אישית לוחצת. בתחום הזוגיות, אל תתנו לדברים להתמסמס לכם בין האצבעות. הצד השני להוט למסד את הקשר. ובעצם למה לא? אתם מאוד זקוקים לאלמנט הביטחון והיציבות בחיים שלכם. לכו על זה! הרקיע קורא לכם שלא לשרוף גשרים ולהותיר פתוחות את כל האופציות. מתפוגגות חסימות רגשיות שייצרו מעין חומה ביניכם לבין הצד השני.

סרטן
אתם חסרי ביטחון במקצת. הרעיון של יציאה לעולם הגדול קצת מפחיד ומצד שני מאתגר. הזוגיות ממשיכה בכיף. לפנויים יש צורך לעשות משהו דראסטי במידה ואתם באמת רוצים לשנות את מצבכם. הבדידות המזהרת בה אתם נמצאים היא עניין של בחירה. כל רעיון ולו המטורף ביותר- שווה בדיקה. גלו מקוריות. הרקיע רומז על ניצחונות והתגברות על יריבים. אווירה של פתיחות משרתת את האינטרסים שלכם.

אריה
יש לכם חשק לשנות את המצב הקיים שמעיק עליכם לא מעט. מפגש עם מישהו מחוץ למעגל החברתי הקבוע-ישנה את השקפתכם על נושא מסוים. בתחום החברתי יש סערות רגשיות. מגיע לכם יותר ממה שהחברים הקרובים מוכנים כרגע לתת. לא להשתולל. חכו בסבלנות לשעת כושר כדי לבדוק באופן יסודי את מערכות היחסים בהם אתם מעורבים. הגיע הזמן לרענן, להחליף ולשנות. הרקיע קורא לכם לגלות אופטימיות רבה יותר ביחסיכם עם הסובבים, כמו גם צופה לכם בשורות אופטימיות וורודות.

בתולה
הבחירה בידיכם. אתם מחליטים מה לעשות בזמנכם הפנוי. שמרו על דיסקרטיות ואל תנדבו מידע לא חיוני לאנשים שחוקרים אתכם לפרטי פרטים, בלי סיבה ממשית. אירוע חברתי או מסיבה בה תשתתפו פותחים פתח לקשר בעל אופי רומנטי. מי שרוצה להרשים אתכם יצטרך לעשות מאמץ ממשי ומספר מחוות על מנת להרוויח את אמונכם המלא. קטעים מוטרפים נוטשים את חיי האהבה שלכם.

מאזניים
האמונה הפנימית ביכולת שלכם לא מתערערת מול עימותים עם אנשים שלא ממש מפרגנים. היום אתם יוצאים לבלות מחוץ לבית אך מגיעים למצב בו עליכם לבחור בין שתי קבוצות אנשים. בחירה לא קלה הגוררת התלבטות. יש לכם סיכוי למצוא זוגיות דווקא במקום האחרון שהייתם חושבים שזה יקרה. טיפוסים מדהימים, אבל חסרי אחריות – הולכים לחפש את אושרם במקום אחר. מתגלים בקיעים בפרשיות מפתות, אבל "אסורות".

עקרב
יום אינטנסיבי למדי. אתם מתרוצצים ממקום למקום ומוצאים את עצמכם מותשים בסופו של היום. לא נורא אם פעם אחת תירדמו על הספה. לגבי תגובת בני משפחה, על זה תצטרכו לתת את הדעת מאוחר יותר. שווה לבדוק האם אתם מנסים להתרחק ממשהו שמציק לכם ואינכם רוצים להתמודד איתו. המזל הטוב מתדפק על מפתנם של אלה מכם שנשבר להם מההילולות, ועכשיו הם משתוקקים ליציבות ולנאמנות.

קשת
יום מתאים לפגישות על רקע רומנטי. גם ככה, די קשה לכם אז תרדו מהביקורת העצמית. אתם ממש בסדר! הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הרגשי, צפויה לכם חגיגה מטורפת במקצת. וויתורים שלא הייתם שלמים לגביהם, מתבררים כנכונים. כוכב מבזיק ומהמם מכניס רוח חדשה אל תוך חיי האהבה שלכם. אתם מתחילים להיפתח לחיזורים שעד כה העדפתם להתעלם מהם.

גדי
רומנטיקה באוויר ואתם מוצפים בפרץ של רגשות. בכלל, פתאום נדמה לכם שכולם מפרגנים לכם ואוהבים אתכם וזה בהחלט שינוי מרענן, במיוחד לגבי התקופה האחרונה. יום מתאים ליזום בילוי עם בן/ת הזוג. במידה ואתם פנויים, בהחלט מתאים לתאם מפגשים חברתיים רבי משתתפים שיתנו לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה, יש לגלות רוחב לב כלפי בן הזוג.

דלי
החלטה פתאומית לצאת להרפתקה כלשהי גורמת לבני המשפחה שלכם- להתבלבל. אווירה של חוסר בהירות נוצרת בגלל קושי לתקשר ולהסביר את הצעד המפתיע. אתם עוצרים את עצמכם בתור 'עונש' לאחרים ובעצם סובלים לא פחות מכולם. הרעיון להתעקש על פרינציפים – גרוע. השיטה עוד לא הביאה את אף אחד למקום טוב. יחד עם זה, לפעמים צריך להפעיל מרפקים על מנת לזכות בתהילה. לא הכל מושתת על טאקט ודיפלומטיה.

דגים
יום המאופיין במצב רוח טוב. אתם אופטימיים והחיים נראים לכם, מהזווית שאתם מסתכלים, מבטיחים במיוחד. יש לכם הזדמנות לפזר קצת 'אבקת קסמים' על כל אותם אנשים סביבכם שסובלים ביחד איתכם לאחרונה ממצבי הרוח הירודים שלכם. זהו, ללא ספק, יום טוב לפיוס ולתחושת קירבה, בין היתר- לבילוי משפחתי. חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button