הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ללא ספק אתם נהנים ממעמד חברתי משופר וזאת הודות לחביבות והלבביות הטבעיות שלכם. הנתינה גורמת לכם להיות מאושרים ואנשים פשוט נדבקים אליכם מכל עבר. יחד עם זאת, הדבר גורם לכם להזניח במידה מסוימת את הבית. גם המערכת הזוגית מוזנחת. לצאת לחופשה אינטימית זה ממש רעיון טוב. אל תתפתו למערכת יחסים בה הצד השני "רוקד על שתי חתונות", נראה שהוא לא ממש סובל.

שור
איפה חוש ההומור הנהדר שלכם? לאן הוא נעלם? קחו את עצמכם קצת יותר בקלות. קורים לכם היום כל מיני דברים משונים והדרך היחידה להתייחס לאירועים אלה היא לצחוק על המצב. לא קרה שום דבר נורא. מצבכם הכספי לא משהו אבל מצד שני ההתחייבות שלכם לא גבוהות. לא יזיק לכם, בינתיים, לשמור על ארנק סגור. זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.

תאומים
אתם עסוקים בנושא הזוגי. למרות הפיתוי להסתיר, עדיף שתשמרו על כנות מוחלטת. לא כדאי להסתבך בשקרים ואפילו אם הם 'לבנים'. לא לשחק משחקים שעלולים לגרום לכם לתסבוכת. הדרך הקצרה והפשוטה ביותר להשיג התקדמות במה שקשור למערכות יחסים – ישירות ויושר. נסו להתפשר. לאנשים שונים יש צרכים שונים. לא שכחתם? זו תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן, מותרות ושכיות חמדה.

סרטן
הירח השולט במזל שלכם מושפע היום מאנרגיות ממוזלות המגיעות אליו מן הרקיע. אתם נחושים בדעתכם להגשים את הפנטזיות הפרועות שלכם ומתכננים את הסיטואציה לאט אבל בטוח. בן/ת הזוג יכולים לצפות לחוויה מעשירה במיוחד. אל תתעצבנו אם העניין ידחה במקצת. בסופו של דבר, אין זה מסוג הדברים שאפשר לדחוף בכוח. צפויה תופעה קוסמית אשר יש בה משום זריקת מרץ פיסית.

אריה
נסו לראות את מה שקורה לכם מפרספקטיבה שונה מהרגיל. יש לכם חוש לדרמה ואתם עלולים לעיתים לשכוח שהחיים הם לא במת תיאטרון. אל תתעלמו מההשפעה החזקה שיש לכם על אנשים. היזהרו מפליטות פה. מקוריות ושנינות בתוספת כישורים דרמטיים, הופכים אתכם למועמדים אולטימטיביים למשרות הדורשות הופעה מרשימה וייצוגיות. תופעה קוסמית מעודדת פרשיות רומנטיות שלא מן העולם הזה.

בתולה
כוכב מרקורי השולט במזל שלכם מקיים היום יחסים מאתגרים ומעצבנים עם הרקיע. אתם לומדים לקח חשוב בנושא דיסקרטיות לאחר שמישהו מטיח בפניכם עובדות שסיפרתם לגורם שלישי. השתמשו בכול הכישורים הטאקטיים שלכם כדי להמציא הסבר מתקבל על הדעת וכדי לא לפגוע באנשים שרוחשים לכם טוב. במקרה והעניין מסתבך ואתם מרגישים חסרי אונים לטפל לבד בבעיה- יתכן מאוד שיהיה כדאי לערב בעניין אדם נוסף במטרה להרגיע את כול הנוגעים בדבר.

מאזניים
זהו רק היום השלישי בשבוע ואתם כבר עייפים. העומס בעבודה גדול ושעות העבודה המתמשכות גורמות לכם לחוש כאילו אינכם יכולים להמשיך. הבעיה נעוצה בעיקר בעובדה שאתם דואגים ליותר מידי דברים בבת אחת, וזה גורם לכם לעייפות נפשית. צאו לבלות בערב. מצב הרוח ישתפר בהתאם. צפויות הפתעות וייתכן שיגיע מסר מרנין ממישהו שאתם ממתינים למוצא פיו. אם אכן כך יקרה, הרי שאל לכם לגלות להיטות יתירה.

עקרב
הזוגיות פורחת ואתם פחות מוטרדים מעניינים חיצוניים. מצב הרוח מעולה ואתם אופטימיים למדי. למי שלא נמצא בקשר, יש סיכוי מעולה למפגש שיתחיל ממקום עסקי ויעבור מהר מאוד לפסים רומנטיים. אל תתנו לחששות להשפיע על התנהגותכם בתוך המערכת החדשה. תנו לזמן ולמעשים לעשות את מה שלא ניתן תמיד להגדיר במילים. אושר גדול עומד ליפול אל חיקכם: אל תפשפשו בטיבן של המתנות המוענקות לכם.

קשת
אתם נוטים לדחות ניסיונות התקרבות של אדם שמנסה לעזור לכם. אתם מרגישים מקופחים ומרחמים על עצמכם. החוכמה היא באמת לברור מתוך רשימה ארוכה של חברים את מי שיכול להושיט יד ולתמוך בכם בשעת צורך. זה הרי בדיוק מה שקורה לכם היום. תבחרו כתף ואל תתביישו להזיל דמעה, אם זה מה שבא לכם לעשות. צפויים מצבים לפיהם "מעז ייצא מתוק", כמו גם מצבים לפיהם עליכם להסיר את הכפפות ולהפעיל לחץ על מי שצריך.

גדי
יום רגשי. קשה לכם להתגבר על פרצי רגשות שמוצאים ביטוי על פני השטח בצורה מוזרה במקצת. יתכנו פרצי מצב רוח ותוקפנות. מומלץ שתנסו להירגע ולפעול מתוך שיקול דעת וגם להרגיע את הסביבה שמגיבה כלפיכם בעצבנות לא מעטה. אם תנסו תמצאו תמיכה בחיק המשפחה. צפויה לכם ההצלחה חלומית הודות להתערבותו של גורם חיצוני כלשהו. יכולות יצירתיות "מתורגמות" עתה למונחים פיננסיים. יחד עם זאת, מותר לכם לדרוש תמורה הולמת יותר.

דלי
יום טוב בו יש לכם הצלחה בעבודה וייתכן שיגיעו אליכם הצעות מפתות מהמתחרים. יום מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים ללא כחל וסרק, גם לאנשים שנראים לכם קצת מאיימים. ממד האסרטיביות בחייכם זקוק לחיזוק. זה הזמן לעבוד על זה. אדם זר, ייתכן מחו"ל, יעזור לכם להשתחרר מדאגותיכם. הצעות מרגשות תתפוסנה אתכם במקומות וברגעים הכי פחות צפויים.

דגים
פגישה שקבעתם ליום זה גורמת לכם חרדות עוד לפני שהתרחשה. נראה לכם שהמחיר הרגשי שאתם משלמים- גבוה מידי. הצדק עמכם! נסו לחלוק את האחריות על נושא מטריד, עם עוד כמה אנשים שנמצאים בתמונה אך מעדיפים להתחמק ברגעים הכי קשים. קחו את העניינים ביתר קלות. אם התכוונתם לפתוח עסק חדש, קחו בחשבון כי לא מעט מתחרים משפיעים על הסיפור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button