הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפוי יום נפלא לענייני מסחר ושיווק, בעיקר אם מדובר בנכס כלשהו. עיתוי חלומי לעבור מתכנון לביצוע. הצעה שלכאורה קשה לסרב לה עלולה להתברר כחתול בשק. היא מסוג הדברים שלא כדאי להמר עליהם. התבונה חוזרת אל ראשי אנשים שחששתם פן איבדו את הצפון. נראה כי בסופו של יום הם מודעים לאינטרסים שלהם. היכרות חדשה מותירה בכם טעם של הימור. כדאי שתשאלו את עצמכם אם למדתם דבר-מה מקטעים דומים בעבר.

שור
יש מי שמעביר אליכם תמריץ המושך אתכם לכיוון חדש. ככלל, זהו יום נהדר בכל מה שנוגע ליחסי אנוש וללימודים. במקום העבודה אתם מגלים חבר אמיתי ומתמודדים היטב עם אחרים המתחרים בכם ללא רחמים. נצלו את התכונות שמייחדות אתכם כדי להתבלט. יש לכם יכולות וכישורים שמעניקים לכם יתרון ברור. לא לדאוג. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות חמות ולוהטות.

תאומים
יום עמוס במיוחד. זה רק היום השלישי בשבוע וכבר אתם מצפים שיגיע הזמן לנוח ולברוח מהכול. ככל שאתם מנסים להתייחס לבעיות בקלילות, זה לא ממש עוזר. הלחצים מתגברים ואתם מתקשים אפילו למצוא רגע פנאי לזוגיות, שכל כך חשובה לכם. נסו למצוא פסק זמן במהלך היום כדי להירגע. נסו חצי שעה של מדיטציה, שווה את המאמץ. היבט קוסמי מסתורי מייצג בילויים במקומות מפוארים.

סרטן
אם במקרה אתם מוטרדים מהמראה החיצוני שלכם ושוקלים מה לעשות בנידון, הרי שתהליכים פנימיים וחשבון נפש יעזרו הרבה יותר מנתיבים אחרים שאתם שוקלים ברצינות תהומית. בן/ת הזוג אינם מבינים ממש את המניעים שלכם. הדבר עלול ליצור אווירה מתוחה. נסו להסביר את עצמכם בלי לגלוש לפתטיות ודרמה מיותרים. היבט קוסמי מסתורי מייצג נאמנות בקשר רומנטי.

אריה
סערת נפש פורצת בעקבות צעד לא צפוי מצד בן/ת הזוג. אתם מבינים שעדיין מקומכם לא בטוח ולמרות שאתם מנסים לשכנע את עצמכם שזה בסדר, בסתר ליבכם העניין מאוד מציק לכם. עליכם להירגע ואחר כך לפתוח בשיחה כנה ואמיתית על רגשותיכם. בלי להאשים, לדבר ולומר את מה שהעניין הזה גורם לכם להרגיש. השמש שולטת בכם והסמל שלכם הוא אריה, מלך היער, אשר מייצג תכונות של מנהיגות, אצילות, הוד, הדר, כריזמה וסמכותיות.

בתולה
אתם מכניסים את עצמכם למצבים מלחיצים בעליל ואחר כך כועסים על עצמכם שאתם במתח. מצד שני, אינכם מוכנים אפילו לשקול לרדת מהתוכניות שלכם. מצב אבסורדי למדי ולא פלא שבן/ת הזוג קצת קצרי רוח וחסרי סבלנות. הפחד שלכם מאינטימיות גורם לכם ליזום מריבה. חבל. כוכב-מרקורי שולט בכם והסמל שלכם הוא נערה צעירה ובתולה אוחזת צרור שיבולים ומייצגת תכונות כגון: טוהר, עלומים, תמימות, יצירה וניקיון.

מאזניים
אתם לומדים משהו חשוב וממהרים ליישם את המידע בסביבת העבודה. הקדישו זמן גם לעצמכם. אל תתנו לעומס לבלוע כל רגע במהלך היום, משום שגם בני הבית זקוקים לתשומת לבכם. אל תזניחו דברים גם אם הם נראים לכם שוליים. חבל לדחות למחר מה שניתן לעשות היום. היבט קוסמי מסתורי מייצג הרפתקאות ונסיעות רבות. אתם עלולים להחמיץ קשר עם אדם מרתק אשר חפץ בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מפספסים משהו.

עקרב
יום מתאים לחופשה או לבילוי בחיק הטבע. אתם לא ממש אוהבי לעשות דברים לבד, אך גם אם זאת הדרך היחידה לתפוס 'זמן איכות'- עשו זאת. הקשבה ללב תגלה פתרונות ודרכים יצירתיות למימוש עצמי. יום מתאים ליצירה ולכול מה שקשור לביטוי המאווים הפנימיים. זה הזמן להגות ולהוציא אל הפועל מגוון של רעיונות הקשורים בחו"ל.

קשת
כוכבכם יופיטר שוהה עתה בגזרת מזל קשת וסופג אנרגיה מאתגרת ומתעמתת מכוכב נפטון: נקודות תורפה עלולות להביא אתכם למצבים לא רצויים הכרוכים בוויכוחי סרק. עליכם להצהיר על פסק זמן, במיוחד עם אנשים ששורר ביניכם ובינם מתח. בקשו תמיכה ותנו את אותו יחס בחזרה. התוצאות יפתיעו אתכם לטובה ובגדול. חשוב לתת מרחב ולהכיל את הרגשות שהצד השני מנסה להביע באוזניכם.

גדי
מצבו הבעייתי של כוכבכם סטורן בבית הראשון שבמפת הלידה שלכם, יוצר בכם מעין תחושה של חשש מפני הבאות: אתם חשים כבדות מסוימת הנובעת מרגשי אשמה לגבי מטלות שהצבתם לעצמכם ולא מילאתם. ניסיון לטשטש את המציאות, לא מוביל לשום מקום. עליכם לעבוד על סדר יום מאורגן יותר. יש לכם למי לפנות במידה ואתם מתקשים- אל תהססו לבקש עזרה מאדם אשר בשמו מופיעה האות אלף.

דלי
אתם מרגישים מותשים לאחר ויכוח נוקב שהתחיל מ'כלום'. גם אם נדמה לכם שהדרישות שלכם לגיטימיות לגמרי, הרי שאינכם יכולים לצפות שכולם יקפצו לדום רק כי ביקשתם יפה. עצם הבקשה מהווה נטל ומרגיזה. שמרו על פרופיל נמוך. הרקיע רומז כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר: הגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אתם יצרתם. התחום שבינו לבינה מזמן לכם נחשול של התלבטויות. זה מסוג הדברים שכדאי להיות בהם חכם ולא רק צודק.

דגים
הרהורים עמוקים-פילוסופים מעסיקים אתכם היום. אתם מנסים להבין את עצמכם ולרדת למניעים שגורמים לכם להתנהג כפי שאתם מתנהלים. אין טעם לקחת סיכונים מיותרים ולסבול כול כך הרבה בדרך אל המטרות הנכספות השנויות במחלוקות גם הן. אם אין לכם מושג איפה להתחיל את השינוי אולי שיחה גלויה עם בן/ת הזוג תעזור לשפוך אור. הרקיע רומז כי אל לכם לחשוש מלומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת טיפוסים ביקורתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button