הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום ונחמד של ערב חג. זרימה מרעננת וחיובית של אנרגיה משפרת את מצב הרוח ומכניסה אתכם למצב של עשייה ואופטימיות. ביקור של חברים משכבר הימים, מעודד אתכם, במיוחד לאור העובדה שהם מציעים לכם הצעות עבודה שונות שכדאי לבחון לאחר החג. נראה כי הזדמנות חדשה להכנסה כספית נוספת עולה על הפרק. כדאי שתראו את הדלת למי שלא נוח לו בחברתכם. הכוכבים פותחים בפניכם הזדמנויות טובות מזו.

שור
חרף האווירה החגיגית, אתם מרגישים תשושים ולא בא לכם לעשות שום דבר חוץ ממה שבאמת מוכרחים. ההרגשה תשתפר לקראת סוף היום. חשוב לטפל בנושאים של מודעות עצמית ולא לזלזל בתחושות בטן. תקשורת עם מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות י', עלולה להגיע למבוי סתום. לא כדאי לדאוג יותר מידי. אתם מנסים להתחרות באדם שעולה עליכם בידע וניסיון. תוכלו לגבור עליו אם תכניסו לקטע הזה את האישיות שלכם.

תאומים
אתם מחפשים תמיכה בקשרים רומנטיים. הרעיון לא רע אך אינו מציאותי, במיוחד כשמדובר בקשר חדש. יש להניח שהציפיות שאתם מעמיסים על אדם שרק נכנס לכם לחיים שלכם- לא יתממשו. להיפך אתם יכולים רק לקלקל קשר פוטנציאלי. קחו זאת לתשומת ליבכם. שיחות נפש? בשביל זה יש חברים וותיקים שתמיד יהיו מוכנים לשמוע. לא? אתם חדים חידות לאדם אשר יש לו תשובה לכל שאלה. מתעוררת בכם הרגשה כי הוא חומק מן העיקר.

סרטן
חרף האווירה החגיגית, אתם 'מצליחים' להסתכסך עם מישהו קרוב שאיתו את נמצאים בקשר יומיומי. זה חבל, במיוחד לאור העובדה שאין לכם כרגע- תחליף. עצירה זמנית וחשיבה בעניין זה, יאפשרו לכם נקודת השקפה חדשה ופרופורציות נכונות יותר על כל העניין. מאבקי הכוח לא יובילו לשום מקום חיובי. אתם מוותרים על דברים שממש חשובים לכם, כדי לשאת חן בעיני אדם כלשהו. לא תוכלו ללכת עם זה זמן רב.

אריה
כדאי שתנסו להיות יותר גמישים בכל מה שנוגע לענייני הלב. יש מי שרוצה מאוד את קרבתכם דווקא בגלל שאתם מפגינים קשיחות ואדישות, אולם הקשר הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן אם תתמידו בתגובות הקרירות שלכם. שקלו אם באמת אין לכם כל עניין באותו אדם, כדי שלא תתחרטו כאשר כבר יהיה מאוחר מידי. זה הזמן לטפל במה שהעדפתם לטאטא אל מתחת השטיח. יש דברים שלא ייפתרו מאליהם, אתם יודעים.

בתולה
אל תַתְנו שום תנאים. פשוט תזרמו ותנו לאווירה החגיגית לעשות את שלה. מערכת יחסים חדשה מתחילה ואתם בהחלט זקוקים למנה גדושה של סבלנות כדי לתת לדברים להתפתח בקצב שלהם. לא ללחוץ ולא לדחוף. השאירו את המוסכמות בצד. מה שנראה לכם היום כבלתי אפשרי וכלל לא סביר, אינו בהכרח נכון. אדם שחיבבתם מתחיל לאבד נקודות. תהיה זו טעות מצידכם אם תניחו לו לעורר בכם רגשי אשם.

מאזניים
אתם מתחילים תקופה מצוינת מבחינה רומנטית. חשוב שתזכרו זאת כי עדיין לא ממש התאוששתם ממשקעי העבר שנוטים למשוך אתכם למטה. אין לכם מפני מה לחשוש. לא תאבדו את החופש האישי שלכם ואינכם חייבים לוותר על כול העקרונות שלכם. אתם יכולים לקבוע כיצד לנהל קשרים חדשים שתתחילו עכשיו. הכול פתוח. טיפוס הססן מרעיף עליכם עצות שבולמות אתכם. אם תקשיבו לו אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבו.

עקרב
נפתחות לפניכם אפשרויות חדשות בתחום החברתי. אתם מכירים אדם חדש שמתאים לכם מאוד לידידות. העניין המשותף עשוי להוביל בהמשך הדרך להתפתחות של משהו נוסף, אבל יש לקחת את הדברים בפרופורציה ולא לפתח ציפיות, לפחות לא בשלב זה. תחושת התאוששות ואופטימיות מציפה אתכם. גלו סובלנות לבעיות של אנשים אחרים. מישהו מכין לעצמו 'אליבי' לאירוע שברצונכם לדסקס אותו איתו. כדאי שתקשיבו לאשר מסתתר בין המילים.

קשת
קשה לכם מאוד לעבור את היום הזה בלי להתנגש עם טיפוסים כפייתיים שמנסים לשים אתכם בפינה. ריקון האנרגיות הנפשיות גורם לתחושת תשישות. הפתרון נעוץ בשינוי הגישה ולא בניסיון לשנות את המציאות הקיימת. יש לכם שתי אפשרויות: להתעלם או לדחות את הדיון למועד אחר בו תהיו בעמדה טובה יותר. חבל שאינכם עושים שימוש בידע שרכשתם בעבר, אשר עשוי לעזור לכם באירוע הנוכחי.

גדי
יום רגוע בו סוף סוף יש לכם הזדמנות להירגע ולעבור יום שקט יחסית, בלי שום אירועים חריגים. מבחינה רומנטית אתם מתלבטים ולא בטוחים אם ללכת בעקבות הלב או הראש. קחו את הזמן ונסו לברר עם בן/ת הזוג איפה אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה כזאת שלא תעורר התנגדות אלא תאפשר אוורור של רגשות והתמודדות בוגרת עם המצב. צפוי מזל גדול לאדם שאתם אוהבים, המזל ישפיע לטובה גם עליכם.

דלי
בתחום הרומנטי -יש מקום לפינוק הדדי. גישה כזאת תניב יום מהנה במיוחד. מעז ייצא מתוק, כלומר: משהו הנראה כמכשול – יהווה קרש קפיצה אל עתיד וורוד ואופטימי. צצה דמות שחיפשתם אחריה זמן רב. אם הקשר נותק מסיבות רומנטיות, קיים סיכוי גדול כי הוא ישוב ויתאחה. הצעה שניסחתם ושלחתם שבה אליכם עם תשובה משמחת. נראה כי מכאן ואילך תצטרכו לנהל משא ומתן.

דגים
זהו יום טוב לרומנטיקה. השתחררו מהתחייבויות ותנו ל-'קופידון' לעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך בכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. חפשו דרך פשוטה וקצרה להשיג את מבוקשכם. מה שמסובך מדי כעת, יהיה עוד יותר בעתיד. קחו בחשבון כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר. זו תקופה חלומית כדי להתחבר עם הרוחני והטבעי. גם אימוץ חיית מחמד עשוי להלום את האנרגיות הקוסמיות.

Back to top button