הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 27-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

זה יום בו תזכו בעודף תשומת לב עד כדי תחושה של חנק. אתם בעצם לא מעוניינים להיות בתוך הסיטואציה המשפחתית, אבל סוף השבוע מאלץ אתכם להיות בקטע החברתי. כל מה שמעניין אתכם זה לנוח ולברוח קצת למקום רחוק בו תוכלו ליהנות מהשקט. עם קצת מזל תצליחו לקחת פסק זמן של כמה שעות. הפנימו את הרעיון לפיו יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.
קריאה בטארוט: בפריסת קלפי טארוט שבוצעה לכבודכם בחפיסה המבוססת על תורת הקבלה, נפל בגורלכם קלף השמש לצד הירח: הקלף מכריז על הצלחות בביצוע משימות שלכאורה אינן ברות ביצוע.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם נמצאים בקטע לא נוח במיוחד. יש ירידה באנרגיות וצריך לוותר על משהו. חיי החברה יכולים לחכות. קחו לעצמכם קצת זמן למנוחה ואפילו חשבון נפש בא בחשבון. אתם מקבלים המון דעות מהסביבה, אבל חשוב לזכור שיש רבים שהם בעלי אינטרסים סמויים. כמו תמיד, אחרי כל העצות וההצעות-הכי טוב להקשיב לעצמכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.
קריאה בטארוט: בפריסת קלפי טארוט שבוצעה לכבודכם בחפיסה המבוססת על תורת הקבלה, נפל בגורלכם קלף האדמה שביסוד האוויר: הקלף צופה הצלחות בתחומים המבוססים על היגיון ולא על אינטואיציה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

זהו יום בסימן עליה. המצב החברתי משתפר ואיתו עולה רמת החיוניות. אתם עומדים לפגוש מספר אנשים חדשים. אם תצליחו לפתוח את הלב צפוי לכם רומן מסעיר במיוחד. למי שנמצא בקשר קבוע- זה הזמן להשקיע. אתם מפחדים להיפגע ולכן נמנעים מגילוי רגשות אבל עדיף לסבול לפעמים מאשר לחיות באיפוק היסטרי כל החיים. הפנימו את הרעיון לפיו כל מכשול הוא בעצם, הזדמנות בתחפושת.
קריאה בטארוט: בפריסת ניבוי וחיזוי על פי שיטה נומרולוגית, עלה בגורלכם המספר 9: המסר המיסטי הצפון במספר זה מעודד אתכם להסתער על היעד ולכבוש אותו בעוצמה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מבלים חלק מהיום בנסיעות ובפגישות אישיות וחברתיות. צפוי חידוש קשרים עם מישהו מחו"ל. תיתכן עליה במתח בבית. הרגישות שלכם גבוהה ואתם זקוקים למנוחה שלא ממש מתאפשרת. הבית מלא אנשים ואתם צריכים להתחשב בצרכים של בני הבית האחרים. יום לא קל. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לבצע שינויים בדיור. נראה כי אתם מתלבטים בנוגע לאירוע שלא בראש שלכם. הפעם כדאי שתתאימו את הדברים לראש של הסובבים אתכם.
קריאה בטארוט: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם: התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. מכל מקום, אל תתמסרו להם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אירוע חברתי שצפוי להתרחש בערב, גורם לכם להתרגש ולהתכונן במהלך כל היום – שימרו על הגיינה וריחוק למרות הפיתויים הרבים. יש מי שנפגע משינוי סדר היום ואתם, שהינכם מרוכזים יותר מידי בעצמכם- שוכחים להודיע לכל מי שצריך על מה שקורה. מצב הרוח האופטימי שלכם גורם לאחרים לסלוח לכם על חוסר ההתחשבות. אל תהפכו זאת למנהג קבוע…
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

ההתלבטויות מוציאות אתכם מדעתכם וגם גורמות לכם להעביר מסרים לא ברורים לסביבה. החופש האישי חשוב לכם מאוד וגם רמת ריגושים גבוהה. מצד שני, אתם נמשכים למסגרות מסוימות בהן אתם מקבלים תחושה של יציבות. בחיים האישיים, כל מה שלא מושג, מוזר ושונה – הופך למאתגר. אז באמת, עם כל הבלגן הזה שיצרתם- איך אפשר להישאר רגועים? יש לנטרל אדם שלשונו נוטפת ארס.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם: צבירה מביאה עימה פחד באותו היחס.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם עסוקים בבעיות כספיות. במפגש מקרי יש לכם סיכוי לפגוש מישהו שיכול להשפיע רבות על עתידכם בתחום זה. החולשה שנדמה לכם שאתם חשים היא פסיכוסומאטית ונובעת מדאגנות יתר וחרדות. נסו לסגור את ה-"סוויטץ" ולנוח למשך הסוף שבוע. הבעיות לא יפתרו אבל יתכן שתצליחו לשנות את הגישה הפסימית. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת זוגיות מאושרת.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות י: האותיות רומזות על הצורך לקחת פסק-זמן כדי לשקול מחדש את המתרחש בתחום הרגשי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום ממוזל. למרות שיש לכם הרגשה שאתם די תקועים, קורה משהו טוב שמראה לכם שלמרות ההרגשה הפנימית- המזל מאיר לכם פנים ועוד איך. חדשות טובות מגיעות בחציו השני של היום. סכום כסף בדרך אליכם. יום מתאים לבילוי משפחתי. ההרגשה הפנימית משתפרת לקראת הערב עם קבלת הזמנה לאירוע חגיגי. יש מי שמותח ביקורת על אדם שאתם מכבדים. קחו בחשבון כי בסיפור הזה אתם לא ממש אובייקטיביים.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ו: האותיות רומזות על משהו טכסי או רשמי, אשר ישפיע על מהלך העניינים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היום צפוי לכם יום נהדר מבחינה חברתית. טלפון אחד בקושי יספיק כדי לקבל את כל השיחות. אתם לא יודעים מה בדיוק לעשות עם כל תשומת הלב שנופלת עליכם כאילו משמיים. אתם נהנים מכל רגע וכדאי שתפנימו אחת ולתמיד את העובדה שיש המון, אבל המון אנשים שאוהבים ומעריכים אתכם. הרגשה טובה שכדאי לזכור גם בימים אחרים. צפויים לכם שגשוג ופריחה בעתיד הקרוב גם אם אתם ספקניים.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ס: האותיות חוזות לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

התרגשות נרשמת במהלך היום בכל מה שקשור לתחום הזוגי. תנו לבן/ת הזוג לפנק אתכם. תוכלו להחזיר להם בפעם אחרת. תלמדו לקבל ולתת בלי תנאים ובלי חשבונות. השחרור רק יעשה לכם טוב! יש מישהו במשפחה שסובל ממצבי רוח וגורם לאווירה לא רגועה. נסו להתעלם והתרכזו במה שמתרחש בחיים שלכם. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף ההצלחה בקרוב: הקלף מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מרגישים עייפים במיוחד אחרי כמה ימים של עומס. אין לכם מה להתבייש בכך שאתם רוצים להישאר בבית. תלמדו לומר לא גם אם יש מי שמנסה להפעיל רגשי אשמה ולהאשים אתכם במצבו. את תפקיד 'וועדת תרבות' מסרו למישהו אחר. ממילא כבר מזמן התעייפתם מהעניין הזה. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף הרעיון הטוב: הקלף מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

wshop.co.il/…roduct/תליון-אנרגטי-קארנליאן

הורוסקופ מזל דגים

נסיעה שתוכננה כמה ימים מראש, יוצאת אל הפועל. מלבד כמה תקלות קטנות בדרך, צפוי לכם סוף שבוע נעים במיוחד. היום תבלו עם אנשים שאתם ממש אוהבים. נסו להתגבר על הרצון שלכם להרשים. שמרו על פרופיל נמוך ופשוט תרשו לעצמכם ליהנות. אל תחפזו לתת אמון באנשים אשר זה מקרוב הכרתם. כדאי שתפיקו לקחים מהיכרויות דומות בעבר. אתם מוצאים את עצמכם פוסעים בין הטיפות, מה שמזמין התלבטות בין שני גורמים שלא מחבבים אחד את האחר.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף היוזמה: הקלף מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button