הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
דחייה של פעילות חגיגית מתוכננת מראש עלולה לגרום לכם עוגמת נפש. במקום לקטר קחו אחריות ותיזמו תוכנית אלטרנטיבית. פעילות ספורטיבית או אתגרית עשויה להוות תחליף מצוין ודרך נהדרת להשתחרר מתסכולים מעיקים. לא כדאי לבלות את מרבית היום בשינה. זאת אולי בריחה ממחשבות מציקות אבל בדרך זאת לא נפתרות שום בעיות. מכר חדש מציג בפניכם יכולות שלא שיערתם כי קיימים בו. יש בדברים משום השפעה טובה גם עליכם.

שור
חרף האווירה החגיגית, יש לכם הרגשה לא נעימה לפיה אחדים מן הסובבים אתכם עסוקים במלחמות כוח. העניין הזה תופס אתכם בהפתעה גדולה. התחושה שאתם ממלאים את רוב ההתחייבויות ואילו הצד השני בעיקר מחלק הוראות, די מתסכלת אתכם. במקום להיגרר לוויכוח, מוטב לנקוט בפעולה הפוכה. מחווה שכרוכה במשהו נעים שיגרום לאווירה הקשה להתפרק ויתרום לריכוך עמדות- תהיה יעילה ביותר.

תאומים
גם הודות לאווירת החג, אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכול מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכול הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב. קחו את העניין ביתר קלילות מאשר בדרך כלל ותנו לעצמכם להתנסות ולחוות. צפויים ויכוחים בנוגע לאירוע שאתם לא ממש מייחלים לו. ייתכן כי בדרך זו תצליחו לגרום לביטולו.

סרטן
בין אם שמתם לב לזה או לא, יש אנשים שמנסים ליזום קשר איתכם אך מרגישים כאילו מתעלמים מהם בכוונה תחילה. רצוי שתנהגו ביתר רגישות ותנסו להבין איזה מסר מנסים להעביר אליכם. גם אם אינכם מעוניינים, אל תוותרו עד שתביאו את העניין הזה לידי סדירה מוצלחת פחות או יותר לכול מי שמעורב. שווה. אתם נוטים להתרגז בגלל זוטות שהיה ניתן להחליק. קחו בחשבון כי סף הרגישות שלכם נמוך מדי.

אריה
על אף אווירת החג, נראה כי אתם מרשים לעצמכם להיסחף לתוך מקום לא נעים של דאגנות יתר וחששות שרובם מיותרים. יש מי שמוצא את העיתוי הזה כדי להעביר עליכם ביקורת. אין לאף אחד זכות לעשות זאת ועליכם לגלות אסרטיביות וקשיחות כלפי אנשים שמפיצים אנרגיות שליליות, במיוחד אם הם מכוונים אותן כלפיכם בעיתוי רגיש שכזה. אתם מתנדבים לבצע פעילות שאחרים מסתייגים ממנה. הצלחתכם מותנית בנכונותכם לחשיבה מחוץ לקופסה.

בתולה
אתם מנסים לברר לעצמכם מה קורה, והאם אפשר למנוע את התסבוכות שאתם נוטים להיכנס אליהן וכן במי להיעזר. הרבה מחשבות ליום אחד שמיועד לחגיגה ולחידוש אנרגיות. אל תנסו לפתור את כול השאלות והאתגרים בבת אחת. התמקדו במטרה אחת או שתיים ורק אחרי שתחזקו את עצמכם בניצחון קטן – המשיכו הלאה. מישהו מנסה להעניק לכם הרגשה לפיה לא תצליחו להסתדר בלעדיו. נפתחת לכם הזדמנות להוכיח את ההפך.

מאזניים
אתם חולמים על אווירת חג רגועה אבל התוכניות שלכם לא בדיוק יוצאות לפועל. הבית מתמלא אנשים ואתם מגלים שיש לכם לא מעט חברים שרק מחכים להזמנה. למרות שאתם לא אוהבים כל כך כשהתוכנית משתנה, אתם מצליחים להתגמש וליהנות מהמצב. האווירה הידידותית משפרת את המורל. בשורות טובות תגענה אליכם בדרים מוזרות, כגון: על ידי שליח. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן.

עקרב
יום חגיגי ורומנטי בו אתם מתמכרים לריגוש המתמשך על פני כל היום. אתם מחדשים קשר עם מישהו מהעבר והדבר מעורר אתכם למחשבות לא צפויות. יום חגיגי שמתאים לבילוי רומנטי. מומלץ לעשות משהו חדש ויצירתי במיוחד. מומלץ לצאת מהמסגרת, לכו על כל הקופה. קחו צ'אנס ואולי, עם קצת מזל אפילו תתאהבו. קיימים כוחות שאינם ניתנים לחישה בחמשת החושים, אך אף-על-פי-כן הם קיימים.

קשת
ייתכן כי דווקא בסמיכות לחג, הגיע הזמן שתפתחו בדיאלוג אמיתי וכנה יותר עם הסביבה. היום החגיגי מתחיל בנימה צורמת כאשר מישהו מטיח בפניכם טענות על ההתנהלות שלכם שאינה משקפת את הרגשותיכם הפנימיים. המצב נראה די רע אבל יש מקום לשיפור במידה ותתחברו לעוצמה ולאנרגיה הפנימית. ביטוי אישי הוא פשוט מצרך חיוני בימים אלה. ככל שתברחו מן התהילה, כך היא זו אשר תרדוף אחריכם.

גדי
מפגש חגיגי שנראה בהתחלה כבעל פוטנציאל רומנטי- עלול לאכזב. אל תתחילו לתכנן שום דבר לפני שתכירו את הנתונים לעומק. מחשבות על מעבר למקום חדש מגיעות למבוי סתום. לפני שאתם מגיעים למסקנות סופיות כדאי שתבררו כמה שיותר פרטים. יש מי שמוכן לעזור לכם בתנאי שתבקשו, חשוב תהיו בררניים ולא תזדרזו לקבל תמיכה מאנשים שאינם מתאימים. אתם נדלקים על קשר שרבים מפקפקים ביכולתו לתרום לכם משהו. נראה כי הפעם כדאי שתקשיבו להם.

דלי
בזמן האחרון ובסמיכות להכנות לחג, חשתם חוסר כיוון. זה לא מפתיע לאור העובדה שהיחסים סביבכם לא משהו ומרבית האנרגיה שלכם עובדת בכיוון זה. דרך החשיבה והאמונה הבסיסית שלכם תשפיע על התוצאות סופיות. אתם כמהים לאהבה אבל מצפים שתופיע במקומות אבודים מראש והגיע הזמן להתפכח. הדברים יצליחו לכם הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות. אל תחששו להיות שונים מאחרים.

דגים
ברגעים חגיגיים אלה כדאי שתימנעו מפעולות קנטרניות כלפי אנשים קרובים. הרמזים שלכם לא עוזרים לאף אחד. כדאי לכם להתעשת, וללמוד להגדיר מילולית בצורה קצרה ועניינית את רצונכם. מערכות יחסים שיש לכם עם אחדים מבני המשפחה, דורשות שינוי מהותי ולאו דווקא לכיוון שנראה על פני השטח. כדאי שתרפו ותנו לדברים לקרות, בלי לנסות לשנות שום דבר. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו בלב העניינים. לכו עם הקול הפנימי שלכם.

Back to top button