הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אירוע קוסמי יוצר מצב אשר על-פיו נמאס לכם להילחם מול המערכת ואתם במצב של הרמת ידיים. אתם מרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. מומלץ לקחת פסק זמן, להטיל על מישהו אחר את האחריות ולהתמקד בחשיבה חיובית. אין שום סיבה שתעשו את הכל לבד ותמשיכו להרגיש כקורבן. בכל הנוגע למכשולים ביורוקראטיים, כדאי שתפעילו קסם אישי ודיפלומאטיות. אם תדבקו בחוקים יבשים ובתקנות, רק תרגיזו את הגורמים המשפיעים.

שור
אתם לא מטפלים בעצמכם ולעניין הזה יש תוצאות ומחירים, והדבר פוגע גם במצב הרוח. מה שיכול לשפר את המורל בטווח המידי, הוא לקחת את העניינים יותר ברצינות ולהקדיש זמן נטו לעצמכם. פעילויות מומלצות ליום זה- להירשם למכון כושר או לגשת לדיאטנית. חסל סדר תירוצים! אם תתעקשו על המגיע לכם, תזכו בכל הקופה. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: התמדה, עקשנות ויציבות. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא עקרב, שתכונותיו הן: מסתוריות, חושניות ויכולת להתחדשות.

תאומים
אתם שוכחים דברים בכל מיני מקומות וצריכים לחזור על עקבותיכם. חוסר ריכוז ופיזור נפש. אתם מתקשים להתרכז. זה יום מתאים כדי לקחת בו חופש או לפחות להתאוורר לכמה שעות. אפשר להתנחם בעובדה שהרומנטיקה פורחת, בלי קשר למה שקורה בתחומים האחרים. זה הזמן הנכון לשווק את עצמכם ולערוך מסע של יחסי ציבור. אדם שטיפחתם כלפיו רגשות שליליים, חושף בפניכם את מניעיו. גם אם לא מדובר בתחילתה של ידידות מופלאה, הרי שלפחות תבינו לרוחו.

סרטן
תופעה קוסמית קובעת כי כדאי שתקדישו יותר זמן לעצמכם. וותרו על הרצון לשליטה. צפוי עימות עם אדם שמתכנן נסיעה למרחקים. אתם צריכים להתחזק מצד אחד ולהניח לאחרים לדאוג לעצמם. בעבודה יש מי שמנסה לנצל את מסירותכם על מנת להפיל עליכם תחומי אחריות שלא באמת שייכים לכם. גלו אסרטיביות והחלטיות. רק תרוויחו. אל תיקחו ללב את מי שמתייחס אל עקרונותיכם כאילו היו ילדותיים. מיד לאחר שישיג את מבוקשו, הוא יפנה לכם עורף.

אריה
עיקרון השוויון והצדק חשוב לכם מאוד ואתם מצפים שכול העולם יפעל לפי הערכים שלכם. יש אנשים שאינם חושבים כמוכם ושיתנגדו לכם באופן עקרוני, כך שחבל על הזמן היקר שלכם כשאתם מנסים לשכנע את ה'לא משוכנעים'. התעסקו בענייניכם ותו לא. למרות שיהיה מי שינסה לתפוס פיקוד, אל תשתפו פעולה: אל תתנו דין וחשבון למי שאתם לא חייבים ואל תדברו בטון מתנצל.

בתולה
היום תצטרכו להקדיש את כל תשומת הלב והאנרגיות שלכם- למשפחה. למרות שאתם מרגישים צורך בתשומת לב בעצמכם, הרי שסדר העדיפויות קורא לכם לוותר על הרצונות והצרכים הפרטיים ולטפל במי שנזקק יותר. יום תובעני. מאמץ פנימי וכוחות נפש גדולים ידרשו כדי לעבור מבחנים לא קלים. התגברות על מכשולים תושג באמצעות מרפקים והסרת הכפפות.

מאזניים
הסבלנות שלכם עומדת למבחן. אתם צריכים להפסיק את המרוץ המטורף בו אתם נמצאים ולקחת פסק זמן כדי לטפל בעצמכם. קוצר רוח וחוסר שקט שמלווים אתכם הם תגובה טבעית לירידה ברמת הפעילות. יום עם המון סידורים ומעט עבודה. אתם חייבים לעשות מה שנדרש למרות התסכולים. ההצלחה תושג הודות לאנרגיות המגיעות מן הלכידות במשפחה.

עקרב
יום מוצלח במיוחד. יש לכם מצב רוח טוב ואתם מרגישים מעולה מבחינה פיסית. מצליחים אפילו להשתחרר מההיפוכונדרייה הקלה שתקפה אתכם לאחרונה. אתם מותירים רושם טוב אצל מספר לא מבוטל של אנשים שאתם פוגשים במסגרות הקשורות בעבודה. יום מתאים לצאת לראיונות או פגישות. ההצלחה בתחומים הקרייריסטי והפיננסי תושג בעזרת איפוק, סבלנות ונחישות של ברזל.

קשת
יום לא פשוט, בו אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בתוך תסבוכת שלמה שיצרתם במו ידיכם. זהו בזבוז מוחלט של זמן שאותו מוטב לנצל לעשייה. אתם צריכים להפסיק להתייעץ עם כל העולם ולהתחבר ל'ילד הפנימי' כדי לגלות, לדעת ולהרגיש בדיוק מרבי את המטרות ואת הציפיות. לקול הלב יש את כל התשובות. מישהו שקשה להשביע את רצונו, מציב בפניכם רף גבוה. אם תדלגו מעל המשוכה, תזכו באשראי גדול מצידו.

גדי
יש לכם עוד הרבה מה ללמוד בקטע של מעשיות המתבטאת בהצבת מטרות ודחיית סיפוקים. קחו את הנושא כאתגר אישי ואל תתנו לעצמכם לגלוש למקומות אפלוליים ומוגנים לכאורה, בהם בא לכם להתחבא מהעולם התובעני, להתכרבל ולהירדם. כדי לשרוד את היום יום עליכם להציב מטרות קטנות ברות ביצוע. אחרי כן-תמשיכו הלאה. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.

דלי
תחילת השבוע מאופיינת על ידי מצב רוח קרבי במקצת. יתכנו עימותים עם שותפים לעבודה או לבית. כדאי לאפשר מרחב מחיה גם לאחרים. אל תתחייבו ואל תצהירו הצהרות שאינכם בטוחים שתוכלו לעמוד מאחוריהן. טפחו את הכבוד ההדדי ואת הביטחון העצמי של עצמכם וכן של אנשים קרובים לכם. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.

דגים
אתם עלולים לחוש כי רבים סביבכם הולכים ותופסים לעצמם תפקידי ניהול, בעוד שאתם נותרים איכשהו מאחור. ובכן, לתחושתכם זו אין על מה לסמוך. נראה כי דווקא השם שלכם הוא זה שמוזכר מאחורי הקלעים כמי שצפויים לקידום ולהנהגת האחרים. מותר לזרוק רמזים שיזכירו הבטחות נשכחות. אירוע רשמי שנכפה עליכם מפגיש אתכם עם דמות מעניינת. ההתרחשות סביבכם עלולה לשעמם, אך השיחה עצמה תהיה מרתקת. טבעכם היצירתי אינו פוסל שום אפשרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button