הומאופתיהרפואה משלימה

הומיאופתיה ללב בריא יותר

מטרת התהליך ההומיאופתי הוא שיפור לא רק ברמה הפיזית או הנפשית אלא בכל תחומי החיים, שיפור באיכות החיים הוא תוצאת לוואי.

הומיאופתיה היא שיטה העוסקת בחקר האלמנטים שבטבע. מטרתה לתת כלים לתיקון תהליכים לא מאוזנים באדם בכל הרבדים של חיו. החל מהנשמה נפש וכלה בגוף.

השיטה פותחה על ידי דר' סמואל האנמן רופא רוקח וכימאי, כשהעיקרון המנחה והבסיסי של השיטה הוא תיקון על ידי דומה בדומה – similia similibus curentur. חוק השימוש בדומה כדי לתקן דומה הוא חוק עליו מבוסס – מתן החיסונים ברפואה הרגילה. למשל: ברפואה הקונוונציונאלית משתמשים ברעל של נחש מוחלש בצורת חיסון כדי להתגבר על עקיצת נחש. או בחיידקים מומתים של מחלת השפעת או הפוליו כדי לחסן בפני מחלת שפעת או פוליו.

הומיאופתיה הינה גישה המכבדת את תבונתו של האורגניזם וכול מטרתה היא למעורר את כוחות התיקון ומערכת החיסון הקיימים באדם בלידה. לחזק ולעזור למערכת החיסון להחזיר את הסדר הטבעי לאורגניזם.

ההתייחסות לכול התופעות שיצאו מאיזון אצל כול אדם היא תוך כדי התייחסות לכל מרכיבי חייו, גופו נפשו ומצבי רוחו של האדם. וההיסטוריה שלהם מילדותו. יש חשיבות עליונה בהבנת בעיותיו ותלונותיו הייחודיות של האדם ותיקונם מהשורש מלידה.

תהליך התיקון נעשה באמצעות קבלת רמדי הומיאופתית {המילה רמדי היא כללית ושווה למילה תרופה} הרמדי- האלמנט מהטבע שנבחר, שנבדק על בני אדם בניסוייםאותו אלמנט נבחר הוא אישי עבור אותו אדם וסך כול בעיותיו. ולא ניתן להעברה מאדם לאדם גם אם שם המחלה שלהם על פי הרפואה הרגילה –זהה.

מטרת התהליך ההומיאופתי הוא שיפור לא רק ברמה הפיזית או הנפשית אלא בכל תחומי החיים, שיפור באיכות החיים הוא תוצאת לוואי של התהליך ההומיאופתי. האדם מתקדם תוך כדי תהליך הדרגתי של שחרור מכל המצבים שהגבילו אותו בחייו. זהו לא חלום –זוהי מציאות.

בתהליך ההומאופתי לא צריך להאמין כדי שהוא יביא תוצאה. צריך לשלב הומאופת מאוד מנוסה, לענות לשאלות ההומיאופת בצורה מדויקת (אינפורמציה מדויקת היא הקוד להצלחה בתהליך ההומיאופתי –לכן חלה אחריות רבה על האדם שמגיע לתהליך לא לזייף או לשקר בקשר לנתונים עליהם הוא נשאל), להתמיד בלקיחת הרמדי ובעדכון ההומאופת לאורך התהליך ולעבוד על פי ההוראות של ההומיאופת. גם אם התהליך שונה מאדם לאדם בפרק הזמן שהוא לוקח התוצאה איננה דבר שמושג על ידי אמונה בדבר אלא על ידי מדע מדויק התמדה ועמידה בתנאי התהליך.

ואיך הומיאופתיה יכולה לעזור לבעיות שונות בנוגעות ליציאה מאיזון באיבר החשוב הלב
עד היום נערכו ניסויים ברחבי העולם ב 22 מדינות בעולם על סוגים שונים של אלמנטים מהטבע. כ 5000 אלמנטים נבדקו ונוסו על בני אדם ונמצאו מתאימים לאיזון ולתקן מינים שונים של הפרעות באיזון שהתוצאה שלהם היא הפרעות שונות נגרמות בלב.

ההפרעה שנגרמת בלב, אם זה ברמת האורגניזם עצמו פגיעה באיבר או ברמה פסיכוסומטית שגורמת לכאבים מחושים שונים והפרעות קצב ופחדים נלווים, כולם מתחילים בעצם בהפרעה שמתרחשת קודם כול במימד הלא גשמי-במימד הרוחני של הנשמה. שהיא מעל הנפש הרגש החשיבה או הגוף. הפרעה זאת מתורגמת להפרעה במישורי הנפש והגוף. ומתורגמת לצורת חשיבה ורגש הגורמים לפחדים דאגות חרדות וכאבים פיזיים במקרה הפחות גרוע רק למצבים פסיכוסומאטיים ובמקרה היותר גרוע לפגיעה ישירה אורגאנית בלב עצמו באיבר ובתפקודו.

בהומיאופתיה לכול אחד מ 5000 האלמנטים שנבדקו על נסיינים – קיימת תמונת הפרעה שונה –וייחודית, אותה מייצג אותו אלמנט בטבע, ולכן תהליך התיקון של מצב ההפרעה שחלה באותו אדם וליבו ישתנה מבחינת בחירת הרמדי –האלמנט המתאים לו מאדם לאדם. וכך 10 -20 -50 אנשים שונים הסובלים למשל מהפרעת קצב לא יקבלו את אותה אלמנט כדי להחזיר את הקצב לאיזון או להעלים את הכאבאו הנטייה להתקפת לב, נהפוך הוא כול אדם ואדם יקבל אלמנט שונה מהשני וזאת בהתאם לסך כול מצבי החוזר איזון הקיימים במערכת שלו הרגשית מחשבתית התנהגותית ופיזית מרגע לידתו ועד רגע היותו מגיע לתהליך הומיאופתי

בתהליך שעובר אצלי האדם אני ממליצה גם על מתן תזונה ותהליך של ניקוי רעלים מהמערכת שעוזרים בתהליך שיקום הגוף ובנייתו וחיזוק מערכת החיסון. אך בראש וראשונה מערכת החיסון של האדם היא פונקציה של חיסון האדם בפני מחשבות רגשות ומצבי נשמה שיצאו מאיזון ולכן פותחים אותו להיות פגיע לכול מיני מחוללי מחלות.
קרדיט: ד"ר -.
לרשימת מטפלים בהומאופתיה לחצו על הקישור

Back to top button