הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מלאי בטחון וציפייה לדברים טובים שיתרחשו. אתם שופעי אנרגיה וחוש הומור. גישה חיובית מעין זאת תשתלם ותניב פירות. יום מתאים לבילויים יצירתיים בחיק המשפחה. מי שלא נמצא בקשר- יום מתאים במיוחד לצאת למקומות ציבוריים. צפויים מפגשים מעניינים במיוחד. הטמפרמנט שלכם מוביל אתכם למחוזות הרפתקניים ולא צפויים, וזאת גם אם יהיו כאלה שיעקמו את האף. יש מי שנתקף רגשי אשם בגלל התנהגותו כלפיכם. גם אם ייטיב את דרכיו עדיין הוא שבוי באינטרסים שלו.

שור
יש לכם הרבה מזל בזוגיות אך המילים שלכם עלולות לפגוע ולפצוע אם לא תיזהרו. שימרו על הגחלת ועל המערכת העדינה שבניתם במשך זמן רב. למי שנמצא בתחילת קשר או בגישושים ראשונים- לא ללחוץ יותר מידי. תנו לזמן לעשות את שלו. בעדינות בבקשה! הרקיע מבשר על מצבים שופעי אושר. במקביל הוא רומז על היכרויות עם אנשים גלויי-לב, כנים וישרים. אל תניחו לשמועות להכתיב את התנהגותכם כלפי אדם שאתם מחבבים. בכל מקום יש לשונות רעות, אתם יודעים.

תאומים
נעים לכם בחברה בה אתם נמצאים ועליכם להמשיך להיות במקום הזה. נכון ש"הדשא של השכן תמיד ירוק יותר" אבל לא במקרה הזה. המוסכמות החברתיות שנראות לכם בדרך כלל ככובלות, מתאימות לכם במצב הנוכחי ואין סיבה לנסות לשנות דברים אם אין בזה צורך. הימנעו מביקורת למרות שאתם גולשים לפאזה הזאת בקלות יתרה. דרוש קצת מאמץ כדי שתאפשרו לעצמכם לתפקד בתחום הרומנטי. אגב, הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.

סרטן
אל תציבו אולטימאטום, במיוחד למי שמפורסמים בעובדה שאינם נבהלים מלחצים. "מה שלא עובד בכוח- עובד בעוד יותר בכוח" הוא עקרון שתוקפו מוטל בספק ובמיוחד בנקודת זמן זאת. נסו לראות את מה שקורה באור חיובי יותר ואל תביאו את המצב לנקודת האל חזור. זה מיותר לגמרי. הזכירו לעצמכם מה באמת אתם רוצים להשיג ותפעלו לכיוון זה. אירוע מוצלח בו תשתתפו מאפשר לכם להכיר אנשים חדשים ומעניינים. שאפתנות בנתיב הקריירה תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.

אריה
חיזוק רב לביטחון העצמי שלכם יתרחש במהלך הערב והלילה. 'פחד הקהל' שלכם נעלם ואיננו ואתם זורחים כמו 'כוכב' במפגש חברתי. אנשים אומרים לכם שהסיכוי שלכם לממש את הרעיונות הגרנדיוזיים שלכם קלוש, אבל למרות זאת, ההמלצה לכם היא לא לוותר, לפחות לא בשלב זה. חשוב לשקול בצורה מעמיקה עם מי אתם מדברים ומה אתם מנסים לעשות. חילופי רעיונות עם האדם המתאים הוא הצעד הנכון. חשיבה מקורית תוביל אתכם אל גילויים מרנינים.

בתולה
מאשימים אתכם בקטנוניות ואתם כועסים מאוד. בדקו למה העניין מעורר אצלכם סערת נפש גדולה כל כך. אולי באמת אתם מתרכזים יותר מידי בפרטים הקטנים ומחשבנים חשבונות בין אנשים קרובים לכם. קחו את הזמן לתכנן את הפעולות שלכם ואל תתחייבו למה שאתם לא בטוחים שתוכלו לבצע, והתרחקו מאנשים תובעניים. צפוי אירוע שיתנהל עם לא מעט שיבושים והפרעות. מה שמתחיל ברגל שמאל גם ממשיך ברגל זו.

מאזניים
אתם פוגעים בקשרים חברתיים וותיקים בגלל ביקורתיות יתרה. התסכול שלכם מתגבר כיוון שיש לכם הרגשה שאתם עושים טעות, אבל לא מצליחים לעצור את עצמכם. היחסים עומדים על סף פיצוץ, בין היתר בגלל התערבות של אנשים אחרים שמרעילים את האווירה. כדאי שתיקחו פסק זמן לחשוב על כל העניין מחדש. אדם שאתם מכבדים מציע לכם הצעה שאינה לרוחכם. נראה כי תיאלצו לגייס שפע של טאקט ודיפלומטיה.

עקרב
יום של שינויים. אתם רגועים יחסית מה שמאפשר לכם להתרכז ולהיות יעילים יותר מהרגיל. יום מתאים לסידור הבית ובמיוחד לכל מה קשור למסמכים רשמיים. אתם מחפשים חפצים או רישומים הקשורים לנושא ספציפי ואין ברירה אלא להגיע לתחתית ערמות הניירת. בימים אלה יש לכם סיכוי לקבל סכום כסף ממקור לא צפוי. אתם עלולים לקחת ללב את התנהלותו המבולבלת של אדם בסביבתכם. הזדהות יתירה עימו עלולה להזיק לכם.

קשת
פעילות חברתית תוססת תאפיין יום זה. למרות שאתם סובלים בזמן האחרון מ'עייפות החומר', אתם לא נכנעים ולא מוכנים להוריד את הקצב. טוב שכך, כיוון שזאת הדרך בה אתם מקבלים את מירב הסיפוקים שלכם. תקדישו לעצמכם, למה לא? סף הרגישות הנמוך שלכם מאותת לכם שאתם זקוקים לאיזון. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם אסור להניח לרגשות למשול במעשים.

גדי
חוסר ההחלטיות של אדם קרוב מצליח להוציא אתכם היום מהכלים. אינכם בטוחים מה לעשות וכל אופציה נראית בשלב זה, גרועה מקודמתה. כדאי לחכות לשעת כושר. אל תיקחו על עצמכם פרויקטים חדשים בתחום הביתי. השלימו את מה שמתוכנן לכם בשלב זה לפני שאתם עוברים לשלב הבא. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם אומץ ואסרטיביות יביאו לכם אושר במישור האישי והרגשי.

דלי
בשורה טובה על הבוקר עושה לכם את היום. מכאן ואילך הדברים תלויים בכם ובדרך בה תבחרו להגיב. מתעוררות בעיות שעד היום הצלחתם לעקוף. רמת ההתמודדות שלכם תלויה במספר גורמים וכדי שתתפקדו בצורה שקולה כדאי מאוד שלפחות בתחום הביתי, תדאגו לאווירה רגועה ונינוחה. תופעה קוסמית צופה ומסמלת נישואין או הידוק קשרים רומנטיים. התנהגותו של מישהו מקסים מחזירה לכם את האמון בנפש האדם. צפויות לכם אנרגיות טובות בחברתו.

דגים
למרות הקשיים שאתם חווים יש לכם תחושה טובה בקשר לעצמכם ואמונה שהדברים יסתדרו. האופטימיות שלכם מביאה אתכם למחשבות על תחומי קריירה נוספים שהייתם יכולים לעסוק בהם בהצלחה לא מבוטלת. זה בהחלט הזמן להתקדם בכיוון של עיסוק חילופי. בדקו את האפשרויות ורק אחרי שתצברו את מרב המידע, תוכלו להגיע להחלטות. תופעה קוסמית צופה ורומזת על אדם שאתם תלויים בו כלכלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button