הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 07-07-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מארס הוא שמו של הכוכב השולט במזל טלה והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם יסוד האדמה ועם כוכב ונוס. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 6. יום בסימן של אופטימיות זהירה. מבחינה פיסית אתם מרגישים במיטבכם וכל מיני טרדות ומיחושים קלים נעלמים להם. אתם מאוד עסוקים בקריירה והעובדה הזאת מקלה עליכם את ההתמודדות עם בני המשפחה. כל אחד נמצא בנקודת מפנה מסיבותיו האישיות ולכם אין כוח להתמודד עם הקשיים הרגשיים של כולם. לכו בשיטה של "אחד- אחד". זה יהיה יותר קל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

ונוס הוא שמו של הכוכב השולט במזל שור והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים יסוד המים ועם כוכב מארס. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. אתם זוכים לפופולאריות עצומה בעבודה. נראה שהיוצרות התהפכו ואנשים שקודם לכן לא ממש רצו להיות בקרבתכם, הופכים להיות מעריצים מושבעים. את שינוי הגישה יש לזקוף לזרימה של אנרגיות חיוביות ורכות יותר שמשפיעות גם על ההתנהגות שלכם, בלי שאתם מודעים לכך. תגובת שרשרת תגרום גם לשיפור האווירה הביתית.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

מרקורי הוא שמו של הכוכב השולט במזל תאומים והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם יסוד האוויר ועם מזל דלי. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. יום נעים שאתם מתחילים אותו כבר על הבוקר ברגל ימין. אתם מרגישים קרובים מתמיד לבני המשפחה והכול זורם על מי מנוחות. היכולת לבטא את עצמכם טובה במיוחד וזה הזמן לשיחת נפש. לדבר ולומר את מה שעל ליבכם, זה דבר אחד ובהחלט לא אומר רשימת דרישות. אתם תקבלו בדיוק את אשר תעניקו – אז שימו לב!
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח הוא גרם הרקיע השולט במזל סרטן והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס וונוס. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 6. יום הצופן בחובו הפתעות למי שמוכן להסתכן. אתם לא אוהבים ללכת בתלם ולמרות שעיקר הזמן מופנה לתחום הזוגיות אתם לא לגמרי אדישים לחיזורים. אתם אומנם מאוהבים אבל יש דברים שמפריעים לכם וגורמים לכם להימשך לכיוונים שנראים לכם מלאי הבטחה. אל דאגה. הפיתוי נשאר בגדר פנטזיה. מותר לחלום. לא ?
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

השמש היא הפלנטה השולטת במזל אריה והיא מקיימת עתה קשרים קוסמיים עם כוכב מרקורי ועם מזל דלי. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. אתם שופעים רעיונות ומלאי קסם. לא פלא שאתם מצליחים לרתק כמעט את כל מי שפוגש בכם היום. נצלו את המצב להשיג מטרות שדורשות כושר שכנוע מיוחד. יום נעים שיזרום בקלילות לתוך ערב מרתק ולילה סוער. בתחום הרומנטיקה צפויה הפתעה. הריגושים והפינוקים הולכים יד ביד וגורמים לכם להתבלבל.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מרקורי הוא שמו של הכוכב השולט במזל בתולה והוא מקיים עתה – בין היתר – קשרים קוסמיים עם מזל דלי ועם השמש. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 1. צו השעה הוא לפתוח את הלב ואת הראש לדברים חדשים. בזמן האחרון אולי הרגשתם פחות התלהבות ושמחת חיים, אך עכשיו זה חוזר אליכם ובגדול. התחברו לביטחון העצמי, הזכירו לעצמכם כמה אתם נפלאים והביטו באופטימיות אל העתיד. החשיבה החיובית תעזור לכם לעבור את הקטעים הקשים בדרך אל המטרה.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

ונוס הוא שמו של הכוכב השולט במזל מאזניים והוא מקיים עתה – בין היתר – קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב אוראנוס. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. נמאס לכם לקבל תכתיבים מאחרים ויש סכנה שתתפרצו על מישהו שיהווה בבחינת 'הקש ששבר את גב הגמל'. נסו להתאפק ולא להוציא את כול התסכולים שלכם על האנשים הלא מתאימים. בפעם הבאה שמישהו נוקט בצעד שלא נראה לכם מוצדק, תגיבו בו במקום ואז זה יהיה לפחות בפרופורציה הנכונה וכלפי האדם הנכון. כדאי להירגע.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

פלוטו הוא שמו של הכוכב השולט במזל עקרב והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ויופיטר. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. חוסר היכולת שלכם להתרכז ולהקשיב בתשומת הלב הראויה לאחרים, גורם לכם להיקלע למצבים מביכים. שמרו על איפוק כדי שלא תגררו לוויכוחים שמהם לא תוכלו לצאת בקלות. התבטאות בוטה כלפי מישהו בעבודה עלולה לגרום לאי נעימות. בבית- יש להקדיש יותר זמן לבני המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יופיטר הוא שמו של הכוכב השולט במזל קשת והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו וסטורן. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות הפרטיות שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת כאשר אתם לעיתים נתקלים בלחצים ומניפולציות. בעבודה, זה יום בו אתם זוכים להערכה והצלחה כספית.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

סטורן הוא שמו של הכוכב השולט במזל גדי והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר ונפטון. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 7. אתם מייחסים יותר מידי חשיבות לרושם שאתם יוצרים על אחרים. הדרמטיזציה מיותרת במיוחד לאור העובדה שאתם מוערכים בכל מקום, בזכות אישיותכם הכובשת. היום תהיה לכם הזדמנות להיווכח בעובדות אלה באופן ברור ביותר. התרחקו מאנשים שטחיים ורדודים שמשפיעים עליכם בכיוונים לא רציניים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אוראנוס הוא שמו של הכוכב השולט במזל דלי והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס ופלוטו. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 8. היבט חינני שנוצר ברקיע מעלה למרומים את מפלס מצב הרוח. החיים החברתיים פורחים מה שמעלה בצורה משמעותית את המורל. למדתם ליצור קשרים נעימים שלא קשורים עם תלות או כאבי לב, מה שמשאיר לכם הנאות צרופות בלבד. אדם מבוגר במשפחה מדאיג אתכם ואתם מבלים זמן רב במחשבות המיועדות לשיפור איכות חייו ורווחתו.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

נפטון הוא שמו של הכוכב השולט במזל דגים והוא מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ויופיטר. התופעה מזרימה אנרגיות טובות ליחסיכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. נורא חשוב לכם "לספק את הסחורה" ולהיות בסדר עם כולם. היום קצת קשה לכם למלא את כל המטלות. מה שנקרא 'עייפות החומר'. אתם יכולים להיות גאים בהישגים שלכם עד כה ובמיוחד בתקופה האחרונה. אז אם יש מי שמעיר לכם הערות סרקסטיות, תדעו מול מי אתם עומדים והכינו תשובות מראש.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button