ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

צבע – כמזון בעל רטט ותהודה אנרגטיים

צבע מתנהג כמזון ויברציוני, הוא כוח חיצוני שגורם לנו להרגשה פנימית טובה. הוא מביא אותנו אל תוך עולם של יופי והתרוממות רוח – עולם של שינוי.

התעמקות בצבע מובילה אל מצב של מודעות שודאי לא ידענו שקיים. זו סביבה של תופעות הרמוניות העולות מתוך אחדות הויברציות.
יש להודות שקשה לקבל שכל דבר על פני האדמה קיים בצורה של ויברציות וצורות חיים, או שחפצים נעים מוויברציה אחת לאחרת.

הצבעים הרוטטים יכולים להיות רפואיים או הרסניים, כמו אדום בנסיבות השונות בהן הוא מופעל. למשל, דגל אדום שמנופפים מול שור יגרה את החיה לתקיפה. בכביש, אור אדום הוא גורם בטיחותי עבור נהגי מכוניות. לבנים ארוכים עשויים מפלנל בצבע אדום מחממים בחורף. במעבדה, זבובי פרי מתרבים במהירות בקופסא אדומה, אך לא מתרבים כלל בקופסא כחולה.
יש רופאים שמשתמשים בצבע האדום כממריץ לכלי דם. חוקרים מאוניברסיטת טקסס גילו שספורטאים המתרכזים בצבע אדום לפני השתתפות באירוע ספורט מגבירים כך את עוצמת השרירים שלהם. אדום יכול להביא לשטף זרימה אל הראש בצורה של סומק.

יתר על כן, לצבעים שונים באוכל יש השפעה מגוונת על הגוף. אכילת עשב אדום, כמו פלפל קאיין, מביאה להרגשת חום ולמעשה מגבירה את טמפרטורת הגוף. רוב המשלשלים הטבעיים כמו קאסיה, שמן קיק, אפרסקים, משמשים, תאנים וזרעי תאנים, הם צהובים. עשבים, פרחים וזרעים צהובים, וגם הרבה סוגים של דלעת צהובה וכתומה, יש להם פעולה של זיכוך כאשר אוכלים אותם.

כך כשאנו חושבים כפי שאנו רואים, ואנו רואים את אשר אנו חושבים. כאשר אנו חיים בחסר של צבע ויופי, אנו שורדים באומללות, קיימים לנצח עם שנאה, מתח וחושך. ויברציות שליליות כאלה עלולות להיות קטלניות. ואמנם, לאימה שחורה יש וויברציה ברורה, שחיות מסוגלות להריח ובני אדם יכולים לחוש.

לחלופין, סגול הוא צבע חיובי – הצבע המלכותי שמופיע לקראת סיום עונת הקציר. ענבים סגולים מופיעים בסתיו. תותים אדומים מגיעים באביב. אכילת סלט בקשת של צבעים היא התזונה הטובה ביותר שאנו יכולים להעניק לגוף שלנו. כולנו "צריכים" לאכול צלחת צבעונית של ירקות בכל ארוחה, כולל סלט של צבעי הקשת. זו הדרך לאסוף את קשת הצבעים של מזונות בעלי תדר גבוה אל גופנו. אך יש לזכור שטבחים אינם מבשלים טוב במטבח כחול. במקום זאת, צהוב מביא חדווה לאוכל והשף מגיע לביצועים טובים יותר במבטח צהוב. אפילו ירוק עדיף על כחול לבישול. עבודה בין גוונים של ירוק מאפשרת השבת נעורים. כלורופיל, המשיב חיים לצמחים, הוא ירוק עמוק.

ילדים מעוכבי התפתחות ומפגרים לומדים מהר יותר בחדרים צבועים בצהוב. במוסדות לחולי נפש, מוסיקה וצבע הופכים לחלק הכרחי של הטיפול עקב השפעתם הויברציונית המועילה. מוסיקה, אור וצבע יעילים יותר בחדירתם לנפשו של אנשים עם הפרעות רגשיות.

אנחנו חלק של הולוגרמת החיים, מוקפים על ידי הילה או שדה אנרגיה המקרין צבע וויברציה ברורים. ההילה מזהה את הנשמה שלנו ומשקפת את טוב ליבנו, את מצב בריאותנו, את היציבות הנפשית, הבגרות, המבוכה הפנימית/רגשית, וההגשמה האישית. תוספת לאיכויות אלה – שלווה, הרגשה טובה, יציבות, בגרות, והגשמה – עשויה להפוך למתנה תמידית על ידי השימוש בכוח הצבע בחיי היום-יום שלנו.

במספר רב של מקרים, כמובן, בחברה משתמשים כבר בכוח של הצבע למען רווחתה.
ברפואה, למשל, אור כחול מסייע להתאוששות של תינוקות עם רמות גבוהות של בילירובין, חומר הגורם לצהבת.
בפוליטיקה – צבעי הדגלים של הארצות מסמלים מאבקים, כיבושים, עקרונות, פטריוטיזם וגאווה.
בבידור – למשל במשחקי קלפים – הבד הירוק המשמש לכיסוי שולחנות המשחק מוכח כיוצר הרמוניה בין המהמרים. מחקר שנערך על ידי המכון להתפתחות האדם בארה"ב הראה, שבד אדום הרגיז מתחרים בפוקר ומשחקי קלפים אחרים, שרבו והפריעו במשחקים בכ-31 אחוזים מהם. שחור על השולחן גרם לשחקנים להפריע 27% מהזמן. ירוק, כמעט ולא.
באביזרי חדרי שינה כמו מצעים, שמיכות ורהיטים, אדום כלל לא מתאים בגלל השפעתו המגרה על נפש האדם. הוא גורם לעצבנות ולחוסר מנוחה. אדם מתקשה להירדם ולהרגיש נינוח בחדר שינה מעוצב באדום. חום מתקבל, ירוק טוב יותר וכחול הוא הצבע הטוב ביותר לחדר שינה. ברוב המקרים מעצבים מציעים את הצבעים האלה.
בתחבורה – הפנים של מטוסים מעוצב בשילוב של גוונים של ירוק וסגול כדי להפחית מתח ולהשיג רגיעה אצל הנוסעים.
בגידולי בשר, אלה המגדלים עופות משתמשים לעתים קרובות באור כחול כי הוא מרגיע את התרנגולות ומגביר את יצור הביצים.

ובכן, החברה למדה לקחים רבים. דרך חיים חדשה עומדת בפנינו עם השימוש בצבע. כוח הצבע שומר על כך שהשעון הביולוגי שלנו ימשיך לתקתק בהרמוניה, כך שאיבוד האנרגיה הוא מינימאלי, וחילוף החומרים של הגוף משגשג כדי לסייע להארכת הנעורים. השימוש בעקרונות הצבע מציע לנו חיים ארוכים ושיפור באיכות החיים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button