הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 09-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם בהתלבטות קשה. התמודדות עם הסובבים אתכם מבלבלת אתכם מאוד ואינכם בטוחים באיזו גישה לנקוט. שיחת טלפון מחבר/ת וותיק, גורמת לכם לחשב מסלול מחדש. בעבודה המצב לא יציב, מה שרק גורם לכם לדאוג עוד יותר. שמרו על קור רוח והזכירו לעצמכם שאתם נמצאים בתהליך של שינוי. מגיע מסר מאדם מתוחכם שעבדתם עימו בעבר. גם אם אינכם נלהבים לחזור לעבוד במחיצתו, כדאי שתיזהרו בכבודו.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסת טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שני גביעים: הקלף מייצג מצבים של שותפויות מכל מין וסוג, והוא נפלא בעיקר עבור אהבה טהורה שאין עימה תנאים והתניות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

תוכניות ארוכות טווח עולות על הפרק. יש מי שמציע לכם הצעה רצינית בתחום המשלב עסקים עם מחויבות אישית. פניות מבני משפחה גורמות לכם לתחושת עומס. חשוב להציב גבולות. הצעה לחופשה קצרה שאתם זוכים בה במפתיע, אינה אפשרית ליישום מיידי. עליכם לחכות לעיתוי מתאים יותר כדי לצאת מההתחייבויות. צפויות לכם חוויות בעלות אופי פילוסופי.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסת טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו מלך המטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי, ונמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

זה יום נפלא עם פוטנציאל להתפתח למשהו מיוחד באמת. צפויה נסיעה שבמהלכה צפויות לכם חוויות מפתיעות. יש לכם הזדמנות להרשים אנשים בעלי השפעה שיתכן שיציעו לכם הצעות עסקיות. למישהו בקרבתכם יש ציפיות רומנטיות. הוא עלול להיפגע מאוד במקרה של סירוב. הפעילו את מרב הכושר הדיפלומטי. הרקיע מייצג הצלחות בתחומי העידן החדש, כמו גם במחשבים ובאינטרנט.
בפריסת קלפי טארוט מהסדרה הראשית, עלה בגורלכם קלף ה"עולם": הקלף מתאר דמות מחוללת בתוך עיגול כשבידיה שני מקלות קסמים. הקלף רומז על גורמים שמעבר לים המשפיעים עליכם. ייתכן שמדובר בקריירה הקשורה בחו"ל או באהוב לב השוהה במרחקים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

חיי החברה שלכם קצת מוזנחים בזמן האחרון. גם בזוגיות, למרות שלא קרה שום דבר דרסטי, יש ירידה מסוימת. אתם זקוקים לזמן איכות לבד. הפרדוכס הוא שלמרות המודעות העצמית לצורך זה, יש גם תחושת בדידות. זהו יום לא קל ופשוט צריך לעבור אותו מתוך קבלה והשלמה. יציבות בתחום הזוגי תובעת מכם להתנער ממהלכים וצעדים ספונטאניים ואימפולסיביים.
בפריסת קלפי טארוט מהסדרה הראשית, עלה בגורלכם קלף ה"קיסר": הקלף מתאר קיסר בגלימת ארגמן ובמגפי שריון, יושב נטוי על כס מלכותו. הקלף מייצג עוצמה ודמויות גבריות המשפיעות על חייכם. מכל מקום, זהו קלף של הצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מגיע אליכם מכתב או מידע כללי ובו מסר לא ברור. אינכם יודעים איך להתייחס לחדשות. עליכם להתחזק ולשמור על תחושת הביטחון, אחרת יהיה לכם קשה יותר. אתם תמצאו את הדרך הנכונה בקרוב. זה יקרה על ידי תהליך של הכוונה שתקבלו מאדם חכם, בעל דמיון וניסיון. מישהו מן העבר מפתיע אתכם בביקור לא צפוי. דברים שהוא אומר מחזירים אתכם אל תקופה שיש לכם ממנה זיכרונות נעימים.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים המייצגים את "נפש החיה" אשר ביקום, הופיעה עבורכם דמות של זברה: המסר הוא – הטעיה נבונה בעיתוי הנכון עשויה להוביל לתבוסת מתחריכם. אל תפעלו בגלוי אלא מאחורי הקלעים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מוצאים דרכים מקוריות לביטוי עצמי. חשוב שתגידו את מה שאתם מרגישים אך מצד שני, חיוני שתתבגרו ותתנתקו מהעולם הדמיוני בו אתם נוטים לשקוע לעיתים. הציפיות שלכם לא לגמרי מציאותיות. אתם עלולים לקלקל בביקורת שלילית סיטואציות נהדרות שלא היה קל להגיע אליהן. טיפוסים המסוכסכים עם עצמם יחפשו אצלכם מזור לצרותיהם. זה בסדר כל עוד אינכם מנסים לשחק את תפקיד הפסיכולוגים שלהם.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים המייצגים את "נפש החיה" אשר ביקום, הופיעה עבורכם דמות של תאו: המסר הוא – לפעמים צריך להפעיל מרפקים על מנת לזכות בתהילה. לא הכול מושתת על טאקט ודיפלומטיה.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

נראה שכל העולם מחפש את חברתכם. האנרגיה הקוסמית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו. זה נעים אך גם יוצר לחץ. יש מי שמפתיע ויש מי שמאכזב. אתם צריכים להאיץ את הקצב במידה ובא לכם להשתלב בפעילות חברתית. לא יחכו לכם לנצח. וויכוחים העוסקים בנושאים אינטלקטואליים, מצליחים להסעיר אתכם ומעמיקים קשרים רומנטיים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 81: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – אומץ, הסתערות, נדיבות, ילדותיות, פריצה והתחדשות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הרגשות משתוללים וגורמים לכם לנהוג בצורה לא אופיינית. קחו את כל מה שהסביבה מזמנת לכם. לא בכל יום נופלות עליכם הזדמנויות כמו היום וכל התנסות היא חשובה לכשעצמה. למרות שהכמות חשובה, אל תשכחו להקפיד גם על האיכות. לאורך זמן, אתם לא ממש אוהבים להתפשר, אז אל תסתבכו עם אנשים שמראש ברור לכם שהם לא מתאימים לכם.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 73: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרפתקנות, מזל, הימורים, חופש ועצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

שינויים במקום העבודה גורמים לכם לטלטלה רגשית. אל תשפטו על פי קריטריונים של אחרים את המצב החדש שנוצר. יש לכם הזדמנות של ממש לתרגל חשיבה עצמאית ולפתוח דף חדש. הימנעו מפרובוקציות אך מצד שני, קחו את מה שמגיע לכם. דרוש לכם זמן לנוח ולחשוב מה לעשות בהמשך דרככם המקצועית. אתם תגלו שחיי האהבה שלכם הופכים ליותר מוצלחים ומהנים ככל שהולכת וקטנה מידת התחשבותכם בדעות הסובבים אתכם.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 18 ושמה תיקון: המסר הוא – אתם נבחרתם לתקן את אשר מישהו או משהו, קלקל. רק לאחר סיקול האבנים, יפציע השתיל ויפרח. יש צורך להשליט סדר בתסבוכת.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם שואפים להרחיב את האופקים ולשמוע משהו חדש ומרענן. ביקור במוזיאון או באתר ארכיאולוגי יכולים לספק את החסכים שיש לכם בעניין זה. עליכם לשמור על הניצוץ גם כדי להעשיר את הזוגיות וגם למען עצמכם. כדאי לצאת מהבית לכל מקום שיבוא לכם. רק לא להישאר בבית. הצעות שבעבר התביישתם להעלותן, נאמרות עכשיו בגלוי.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 19 ושמה התנהגות: המסר הוא – אתם נמצאים בנקודת זמן בה הכול פתוח לפניכם. רק התנהגותכם תקבע אם אתם הולכים אל פסגת האושר, או צוללים אל תוך התהומות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יש לכם תחושה שאתם לא מספיק מקובלים בחברה. ההרגשה הזאת שגויה אולם יחד עם זאת, כדאי לעבוד על הנושא ולנסות לשפר. ברגע שתנסו לגשר על פערים תחושו הקלה מיידית. אין לכם במה להתבייש. אתם בהחלט יכולים להיות גאים במטען האישי שלכם. רק כדאי שתפסיקו להחביא אותו! אתם מצליחים חרף כל המכשולים והמגבלות, נראה כי הצלחתם להשיב אליכם את אמונו של אדם יקר.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ארנבת. המסר הוא: צפוי שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אם תעשו את העבודה הפנימית תוכלו להתקדם בכיוון הרצוי כדי להבריא את המערכות החברתיות שלכם. תנו לעצמכם אפשרות לנטוש את העבר למען דברים טובים יותר בעתיד. בכל מה שנוגע לחיזוק האמונה הפנימית ושיפור התדמית העצמית, יתכן מאוד שתאלצו להיעזר באדם מקצועי. חברים וחברות אינם יכולים לחוות דעה אובייקטיבית וזה בדיוק מה שאתם צריכים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מקטרת. המסר הוא: יש להתפייס עם יריבים כל עוד אתם נמצאים עימם בסירה אחת.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button