הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נכון שלאחרונה יש לכם צורך ביתר פרטיות, אבל היום אתם מרגישים חברותיים במיוחד. אירוח אנשים מעניינים יגרום לכם הנאה צרופה. יש אנשים שמבינים אתכם בלי יותר מידי מילים ובכול מקרה, רצוי שתתנו לאחרים לנהל את השיחות והוויכוחים של נושאים שברומו של עולם. בקיצור, הורידו אחריות. תנו לאורחים לשעשע את עצמם. גם אם החלטתם להסתגר עם עצמכם ולהתבודד, הניחו לאנשי הסוד שלכם לשהות בקרבת מקום.

שור
אתם עסוקים בתוכניות עתידיות ומשם מה אתם נתקפים בחששות מפני מה שעומד לקרות. אל תחששו מפני אנשים שנראה לכם שעלולים לפעול נגדכם. זה זמן טוב להתחלות חדשות, במיוחד בתחום החברתי והזוגי. לא לדחוף ולא להאיץ. תנו לזמן לעשות את שלו. יש מישהו שמנסה לעזור לכם אולם נראה כאילו מנסה להשתלט לכם על החיים. תבחרו מה מתאים לכם. שום דבר לא בכוח. המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.

תאומים
צפוי שיפור בחיי האהבה. יש הרבה רומנטיקה באוויר. אתם יוצאים מהקיפאון שהייתם שרויים בו בעקבות מסיבה בה אתם משתתפים הערב. המפגש סוחף אתכם במהירות אל תוך פרשיה לוהטת. סוף השבוע הזה הינו בסימן של אהבה. יהיה לכם קשה לעמוד בהתחייבויות משפחתיות קודמות. זה הזמן להנאות חושים שאינן מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת.

סרטן
תסכול ועצבים נוחתים עליכם מאי שם ויתכן שתאלצו לבלות את חלקו הראשון של היום במעין חשבון נפש. לקראת הערב, המצב משתפר פלאים. אל תתאמצו להסביר מה עובר עליכם. אולי זה זיכרונות מן העבר, ואולי זה סתם רצון לנוח ולקבל קצת פינוקים מהסביבה. זאת לא התנהגות אופיינית לכם אבל זאת עובדה. כך או אחרת, קחו את הזמן ותפרגנו לעצמכם. הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם דורש כושר מנהיגות ואסרטיביות.

אריה
הלהט וההתלהבות שלכם הם צדדים מקסימים באישיותכם אך גם יכולים לגרום לצד השני להרגיש קצת מחנק. אתם מגיבים באופן מוגזם ורגשני על כל דבר, וזה פשוט מעייף. אל תסתירו רגשות אבל נסו לקצר בהסברים. לא לדחוף דברים בכוח בקצב מהיר ממה שמתהווה בשטח, סבלנות. הרקיע צופה הצלחה לאלה מכם המשמשים מורים רוחניים לסובבים אותם.

בתולה
יום טוב בו אתם מגלים שיש לכם מכנה משותף רחב עם אדם קרוב. נושא הזוגיות מקבל פרופורציות ומשמעות מרעננת. אתם נהנים מאווירה של שלווה והרמוניה בתחום החברתי וגם בתחום המשפחתי. הצלחה מרשימה נזקפת לזכותכם לאחר תקופה של מאמצים ניכרים. עכשיו הגיע הזמן לנוח קצת על זרי הדפנה ולהתכונן לאתגר הבא. צפוי להגיע אליכם מידע חדש ומפתיע לטובה.

מאזניים
יום אשר רובו ככולו מוקדש למסגרת המשפחתית וטוב שכך. עניינים דחופים דורשים את תשומת לבכם. אין זה הוגן להניח את כול המטלות על אחרים. אתם מרגישים תסיסה פנימית בגלל שיש לכם המון מה לעשות עם עצמכם, אבל מצד שני מבינים שהצלחה של מערכת יחסים תלויה בשיתוף פעולה והדדיות. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.

עקרב
יום מלא עימותים והתנגשויות בעיקר בזוגיות. מצב רוח סוער גורם למתח הולך וגובר. יש לכם הרגשה שאינכם יכולים לשמור בפנים ולו עוד לרגע אחד את רגשותיכם המתפרצים. מריבה הגונה אינה בהכרח אסון. זאת גם הזדמנות לנקות את האווירה. אחרי שכל אחד מהצדדים יגיד את אשר על ליבו, אפשר יהיה לפתוח דף חדש. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.

קשת
יש לכם המון סיבות להרגיש אופטימיים והיום עובר עליכם במצב רוח מרומם. אתם צריכים לקבל החלטה חשובה אבל דוחים אותה מיום ליום. המסגרת המחייבת היא דבר שאתם שואפים אליו אבל מצד שני, גם חוששים מפניו. מישהו בסביבתכם הקרובה הופך למעמסה. הגיע הזמן לשיחה נוקבת. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

גדי
מישהו שלא ממש קרוב אליכם אומר לכם את האמת בפרצוף. אתם כמהים לאדם שיגלה כלפיכם הבנה וחמימות אבל הבעיה היא שיש לכם קושי להתחייב. כך קורה שאתם בעצמכם יוצרים מלכודות ומצבים לא נעימים ל… עצמכם. אז אם אתם מרגישים פגועים ומאוכזבים, נראה כי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם.

דלי
מערכת היחסים הזוגית בפריחה עד כדי כך שאפילו עולים לכם בראש רעיונות להתמסד. סכסוך עלול להתפתח עם אנשים קרובים לכם שדעותיכם אינן מקובלות עליהם. יתכן שתהיה לכם בעיה להגשים את התוכניות שלכם. נסו להתמקד ולשמור על האופטימיות. אין לכם ממי לקבל חיזוקים בשלב זה, אבל העניינים יסתדרו בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ.

דגים
פרץ של ביקורתיות קופץ עליכם ו… אתם קוטלים כל מי שנקלע בדרך, במשך כל היום. השלווה מכם והלאה. בעיות בתקשורת צפויות להתפרש על פני כל היום. נסו להירגע קצת ולא להגזים בהתפרצויות. אל תתפתו לנתק קשרים ארוכי טווח בגלל מריבה קטנה. האווירה בחברתי נוקשה גם היא. נסו להתחבר למציאות במקום להאשים את כל העולם. הרקיע רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.

Back to top button