הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה: צאו מאחורי המגננות שהקמתם סביבכם. תנו צ'אנס לאדם אוהב לגרום לכם לנחת ולפנק אתכם. אם תאפשרו לעצמכם לאבד קצת את הראש, תגלו שיש לעולם הרבה מאוד מה להציע לכם, גם בתחום הרגשי. זה לא הזמן לחשוב על נושאים הקשורים לעבודה. תמחקו את התחום הזה מהתודעה עד לסופו של היום, לפחות. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים, אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הירח: המסר הוא – יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים בחיי הנפש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "קוף".

מזל שור: יש לכם הרגשה לא נעימה שאינכם מצליחים 'לספק את הסחורה'. חשוב שתבינו שעם כל הרצון הטוב, אי אפשר לעמוד בציפיות של בני משפחה שמתלוננים ללא הרף וגם משנים את דעתם מהקצה אל הקצה. המצב מעיק עליכם ונראה שאין ברירה אלא לנקוט באמצעים קיצוניים. פניה לאיש מקצוע בהקדם האפשרי בהחלט רצויה. הרקיע מייצג תקופה בה עוצמתכם האישית תהיה בשיאה, ועל כן מומלץ לכם להפגין ביטחון עצמי, נחישות ואסרטיביות.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו יום-הדין: המסר הוא – הארה פתאומית תביא לכם את התשובה שחיפשתם. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "שין".

מזל תאומים: את האירוע שחששתם מפניו, אתם חווים בקלות יותר ממה שציפיתם. חברים קרובים מתגייסים לארח לכם לחברה. את רוב היום אתם מבלים בחיק הטבע. בילוי אל תוך הלילה יהפוך את היום לחיובי ביותר. נסו להבין את המניעים הנסתרים שלכם להרגשה. מודעות אישית הינה חלק חשוב מקבלה עצמית. הרקיע מייצג תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור, וזאת מכיוון שההצלחה תושג אך ורק באמצעותן של השקעות עקביות ועקשניות.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הקוצר: המסר הוא – התחדשות כבירה תיטיב איתכם, אל תחששו מפניה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "נון".

מזל סרטן: זהו יום מתאים לנסות ולפתח את ענייני הלב. מפגש ספונטאני עם בן/ת המין השני, יאפשר לכם להתחבר ליכולת הגבוהה של נתינה והשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. חשוב שתזכרו זאת גם כאשר אתם באים להתמודד באופן אישי מול אדם עקשן במיוחד שמעלה טיעונים קשים נגדכם. אתם מסוגלים לשנות את מה שקורה! אווירה חיובית בבית תחזק אתכם. הצדדים החיוביים שלכם באים לידי ביטוי.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הנזיר: המסר הוא – יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "יוד".

מזל אריה: אומץ לב שגובל בסיכון עצמי, מוביל אתכם למצבים פרדוכסליים שגורמים לכם יותר סבל מאשר הנאה. הניסיונות שלכם להגיע לריגושים בכל מחיר, מחייבים הסתכלות נוספת ושיפוט שבו פועל הצד ההגיוני יותר מאשר הצד הרגשי. עליכם להיזהר בכל מה שקשור לנסיעות וביקור במקומות חדשים מבודדים. עשו חשבון של רווח והפסד וכנראה שתגלו שזה לא כדאי.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו מיזוג: המסר הוא – צפויה הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "סמך".

מזל בתולה: יש תנאים נוחים שמאפשרים לפתח אינטימיות אמיתית במערכת אישית. יהיה לכם קל יותר מאשר חשבתם להעביר מסר לאדם בן מזל דלי, איתו הייתה לכם לאחרונה בעיית תקשורת קשה. מעברים חדים בין קשיחות לא מוסברת לרכות, מבלבלים את הקרובים לכם. נסו למצוא איזון. הרקיע רומז על עולם רגשי סוער, רומנטי והפכפך. מנבא תקופה טובה אך חסרת יציבות.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו השמש: המסר הוא – צפויה לכם הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "ריש".

מזל מאזניים: אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. מהלך פיננסי ממושך מגיע לכלל סיום. אתם חשים הקלה ומתפנים לכיוון של חיפוש גורם חדש שירתק וירגש אתכם. התשובה נמצאת אי שם בתחום הרוחני. אתם 'יושבים על הגדר' ולא מאמינים לכל מה שאתם שומעים, אבל יש בכם חלק מיסטי שצמא למידע. מבחינתכם זה בהחלט תחום ששווה בדיקה. לא לדחות! הרקיע צופה הרפתקאות רומנטיות העשויות להשכיח מכם את אכזבות העבר, כמו גם תקופות של שממון.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו האוהבים: המסר הוא – צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "זין".

מזל עקרב: אתם מתמודדים עם פיתויים הקשורים לענייני חומר ויצר. למרות שבדרך כלל אתם דבקים בעקרונות שלכם, הפעם, המצב מקשה עליכם. אינכם שלמים עם עצמכם. המצפון לא שקט, גם אם אתם מרשים לעצמכם לעבור את הגבולות שאתם קבעתם לעצמכם. דרושה בדיקה מחודשת והתבוננות פנימית. הרקיע רומז על צורך פנימי בחום ובאהבה, הן כמעניקים – והן כמקבלים.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו השוטה: המסר הוא – כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "אלף".

מזל קשת: מתח פנימי גורם לכם להיות בנקודת חולשה. היום אתם מרגישים במלוא העוצמה תחושות קשות למדי גם כלפי בני משפחה שהפרו, לפי הבנתכם, את האמון שנתתם בהם. כושר ההישרדות חסר פשרות שלכם יסייע לכם להתמודד. תעזבו בצד את האגו הפגוע ואל תנסו להוכיח לכולם שהצדק עמכם. פשוט תעשו מה שמרגיש לכם הכי נכון. ניצחון הרכות. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בסגנון הרפתקני ועצמאי שלא ממש עושה חשבון לאחרים.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו המרכבה: המסר הוא – מצבכם מוגן ויציב אך מישהו אחר מכתיב את מהלך וקצב העניינים. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "חית".

מזל גדי: אתם מנסים להסביר ולהאיר את עיניהם של אלה שקרובים אליכם על מנת להעביר מסר שחשוב לכם. יש לכם הרבה מאוד עבודה ואתם מתקשים לעמוד בנטל. קחו קצת זמן להתארגנות. ארגון נכון יאפשר לכם לסיים את היום הזה כמנצחים. בערב חשוב שתצאו לבלות עם חברים. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בחברת אנשים מהליגה הלאומית, כמו גם על יוקרה ומותרות.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו גלגל-המזל: המסר הוא – צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "כף".

מזל דלי: יום מוצלח. אתם שוקלים ומשתעשעים ברעיונות ובקומבינציות אפשריות שיקדמו אתכם בחיים בכלל ומבחינה זוגית במיוחד. היום מתרחשים כמה אירועים בלתי מוסברים שמאותתים לכם על כיוון פעולה אפשרי. היו פתוחים לקבל הזמנות ליציאה לבילוי גם מצד אנשים שההיכרות איתם שטחית למדי. תופתעו מהתוצאות. הרקיע מעודד צורת חשיבה המתחשבת גם במשאלותיו של האחר, כמו גם על היכולת "להיכנס לנעליו".
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הכוהנת הגדולה: המסר הוא – סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "גימל".

מזל דגים: אתם לומדים לקח לא קל מאנשים שחשבתם שאפשר לסמוך עליהם. מצד שני, לולא האכזבה לא הייתם נקלעים למצב של שינוי הכרחי. תנו לעצמכם קצת קרדיט והמשיכו בלי פחד. בכל שינוי יש מידה מסוימת של סיכון. אם תנצלו חצי מהפוטנציאל שיש לכם בצורה יעילה ומתוחכמת, באמת שאין שום סיבה בעולם לא להצליח. מומלץ להפסיק לדאוג. ולהתמיד בעבודה. הרקיע מבשר טובות לשאפתניים שביניכם, כמו גם לאלה העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הכוהן הגדול: המסר הוא – צפויה עצה חכמה מאדם נשוא פנים. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "וו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button