הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 03-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מגלים חשדנות כלפי אנשים שכבר מזמן נמאסו עליכם. לא שזה רע לבטא את הרגשות האמיתיים שלכם, אבל יש אפשרות לעשות זאת בדרך טאקטית ולא להשתולל יותר מידי. אם תציבו אולטימאטום אתם עלולים להישאר די מבודדים במערכה. התחרותיות שאתם מגלים אינה במקומה. צפויה שמחה גדולה במשפחה. נראה כי אנשים צעירים מסבים לכם אושר.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה [שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר] עלה בגורלכם מסר האומר: אל תשברו את הראש בנוגע לתוצאותיה העתידיות של פעולה שברצונכם לבצע, עשו את הצעד הראשון.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

צפויה נסיעה ליעד מרתק. הכינו תוכנית גיבוי למקרה הצורך. מגיע לכם לנוח ולתת לאחרים לבצע את הסידורים והעבודה השחורה. הניסיון יעלה יפה ואתם תתפלאו לגלות עד כמה אתם נהנים כשמישהו אחר לוקח זמנית את הפיקוד. המוטיבציה שלכם לגרום לאווירה הזוגית להשתפר- גבוהה וכול מה שעליכם לעשות הוא לשם שינוי, לזרום עם בן/ת הזוג.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה [שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר] עלה בגורלכם מסר האומר: חבל שאינכם עושים שימוש בידע שרכשתם בעבר, אשר עשוי לעזור לכם בתפקידכם הנוכחי.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

צפוי עימות עם מישהו שבשמו מופיעה האות ק'. למרות שהכוונות של אותו אדם חיוביות ביסודן, הכסף משמש לו כפיתיון וכתירוץ עלוב לחדירה לפרטיות שלכם. לא פלא שאתם חשים שהקשר חונק אתכם והגיע הזמן לשים לזה גבול. נסו להיות דיפלומטים ולא לשבור את הכלים. זה זמן מתאים למצוא תחומי עניין חדשים שימלאו אתכם באנרגיה. היום מומלצת סבלנות.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו: "הירח" – הקלף מייצג מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי "הליכה על חבל דק".
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

החדשות הטובות הן שיש לכם שוב פרפרים בבטן עם בן/בת הזוג. זה משהו שבא והולך בגלים וכדאי שתעקבו אחרי הדברים. מודעות עצמית חשובה מאוד להבין את התהליכים הפנימיים. יש לכם כישרון להיות חברים טובים בגלל יכולת ההקשבה והסימפטיה שאתם מעניקים לאחרים. יש מי שמעריך את הזמן והנתינה הרגשית שאתם משקיעים.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו "מלך המטות": הקלף מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הדלתות נפתחות בפני תאבי ההשכלה שביניכם, גם אם הרחבת האופקים תתבצע בתוך מסגרות שאינן שייכות לממסד. נראה שעיסוקיכם היומיומיים אינם מאפשרים מסלול נורמאלי, אך אסור שתמשיכו לדחות את הביצוע. חשוב לטפל ולספק את הרובד הרגשי. אדם קרוב יגלה סימפטיה והבנה. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש. יפה לכם ככה.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו: "אביר הגביעים" – הקלף מייצג שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

צורת הביטוי שלכם תקבע הרבה לאן יתפתחו העניינים. היו שקולים וחשבו על כול מילה שיוצאת לכם מהפה. אתם מתקשים להתמודד עם מה שעומד לפניכם ומעדיפים למצוא מפלט בפעילויות בעלות חשיבות שולית. שום דבר לא יעזור. עליכם להתמודד עם המציאות. זה לא קל אבל כול יום מקדם אתכם בכיוון הנכון ולכן אין טעם לדחות. נחישותכם ועקשנותכם משפיעות על יריביכם יותר מכפי שאתם משערים.
בקריאת העתיד המתבססת על יסוד האש [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר משום הבטחה למענק או מתנה.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום של חוסר מנוחה ואי שקט. לא ממש בא לכם לשבת במשרד כול היום אך מצד שני ערימות הניירת מכריחים אתכם לעבוד. כדי להוציא את העוקץ מהיום המעיק הזה תכננו משהו נחמד לשעות הערב. זה בהחלט אפשרי ותופתעו לגלות שיתוף פעולה נלהב. הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המקוריות שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.
בקריאת העתיד המתבססת על יסוד האש [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם תופסים יום פורה במיוחד. היוזמה שלכם יכולה להוביל את הדברים לכיוונים חדשים ומרתקים. יש מי שממתין שתעשו את הצעד הראשון. למי שנמצא בקשר, נראה כי הגיע הזמן לרענן את המערכת וכן, גם לצאת לבלות מחוץ לבית. אינטימיות אמיתית אינה נמדדת בישיבה משותפת על הספה בסלון. תתעוררו! רמז קטן שתקבלו יסייע לכם לפתור תעלומה גדולה.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה כלי נשיפה בתזמורת: המסר הוא – ביישנות יתר עלולה להוביל לסגירות, מופנמות ובדידות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

זה יום בו יש לכם הזדמנות לתרגל את האסרטיביות שלכם. אתם נמצאים במערכות יחסים בהן יש המון מניפולציות וכוחניות. האמת היא שאין טעם להילחם כל הזמן. אנשים כוחניים ואגרסיביים הם ממש לא מה שנחוץ לכם. מי שלא מתאים צריך פשוט להתרחק ממנו. עם כל הרצון הטוב, לפעמים אין ברירה אלא לחתוך. חד וחלק. עלבון- זה עניין של בחירה, ממש לא בעיה שלכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של חילזון: המסר הוא – צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

הסקרנות האינסופית וכישרון השיחה הבלתי נלאה שלכם מושך אליכם אנשים בעלי השפעה. נסו לרדת לעומקם של דברים ולהרשים את הסובבים אתכם ביכולות האינטלקטואליות ולא רק ברושם חיצוני, גם אם הוא כובש ומרתק. הקפידו להשאיר קצת אנרגיות גם לתחום הביתי והזוגי. אל תוותרו על כמה רגעי איכות ויופי בסוף היום.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אסל ושני דליים: המסר הוא – שלוט בסביבתך ואל תשתעבד לה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הדומיננטיות שלכם מביאה אתכם למקומות איכותיים בהם נדרשת תכונת המנהיגות. אף אחד לא יכול לפתור לכם את הבעיות שבאות כעסקת חבילה עם האחריות המתבקשת. השינויים הבלתי פוסקים והאתגרים שעימם עליכם להתמודד, עשויים להשאיר אתכם בסוף היום- מותשים. יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של דרקון יורק אש: המסר הוא – יש מצבים בהם תיאלצו לוותר על חביבותכם, ולחשוף את שיניכם מול מתחרים ויריבים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום המאופיין בחוסר בהירות. המסרים שאתם מקבלים ומעבירים אינם ברורים מספיק ולכן קשה לכם להחליט מה אתם רוצים לעשות. מצד אחד אתם מחפשים את השלווה. מצד שני, אתם חשים חוסר שקט פנימי. הרעיון הוא לנסות לחבר בין שני הקטבים המנוגדים האלה ולהרגיש הכי טוב שאפשר. חרדותיכם תעלמנה החל מן הרגע בו תתחילו לפתח את כישרונותיכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של סוס דוהר ביער: המסר הוא – אל תניחו לתחרויות לגרום לכם לסגת. להיפך, הן צריכות לדרבן אתכם להישגיות יוצאת דופן.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button