הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תנו לזמן לעשות את שלו. יום שמתחיל בסערת רגשות אך נרגע בהמשך. ניתן לחבר את האינטרסים שלכם עם אלה של בני משפחה אחרים. לא צריכים להיות כל כך טוטאליים ודרמטיים. מצב הרוח ישתפר בהתאם למפלס שיתוף הפעולה וההבנה. אדם אשר בשמו מופיעה האות ח' יעביר אליכם מידע חשוב. זכרו כי נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.

שור
הרווחתם ביושר את היום החביב הזה. הלחצים שהשפיעו עליכם לרעה במהלך כל השבוע, מתפוגגים. אתם יכולים להקדיש זמן לתחביבים ולעיסוקים שמהנים אתכם באמת. יש מי שיזמין אתכם לבילוי חברתי הכרוך בנסיעה. שקלו היטב מה הכי מתאים לכם. אולי תעדיפו להישאר בבית דווקא. גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.

תאומים
מצב הרוח שפוף. מישהו מעלה אל פני השטח נושאים מהעבר והעניין מציק לכם מאוד. למרות אי הנעימות והצורך ללבן דברים, יש לכם את הזכות והיכולת לדחות את השיחה למועד מאוחר יותר. אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. נסו לעבור את היום הזה בלי מאמצים והתנגשויות מיותרים ומיותרות. אל תחתמו על הסכמים ודחו כל עבודת ניירת. באהבה כמו במלחמה, אין כללים ברורים. מה שטוב היום עלול להפוך לרע מחר ו…להיפך.

סרטן
הפסיקו להבטיח הבטחות ואחר כך להפר אותן. פליטות פה גורמות לכם לאי נעימות וכבר נאמר ש'החיים והמוות ביד הלשון'. כדי לצאת מהתסבוכת שנוצרה, תצטרכו להתנצל ולנסות לפתור את הבעיות שנוצרו. חכו בסבלנות לרגע של חסד כדי שמי שנפגע מכם ימצא את הזמן הדרוש להתאושש ולסלוח, בלי לחץ. צפויה התחלה רומנטית המושתתת על נסיבות רגשיות. במקביל, העיתוי אינו הולם התחלות בתחומים עסקיים.

אריה
אתם מצליחים להתמודד עם קשיים ביחסי זוגיות. יום קצת לחוץ ובכל זאת אתם מוצאים זמן לדברים החשובים באמת. אדם אשר בשמו מופיעה האות גימל, עלול להפתיע אתכם בעימות מילולי. בחציו השני של היום, מצב הרוח שלכם משתפר ללא היכר כתוצאה ממחווה ספונטאנית שלא ציפיתם לה. גם אם חברתם של אנשים חלשים או מבולבלים היא מהנה ומענגת, יש לוותר עליה אם יש ברצונכם להתפתח רוחנית.

בתולה
מצב הרוח משתפר ואתם מרגישים הקלה. מתנה שתעניקו תתקבל בהתלהבות רבה. יש נושא אחד לפחות שמטריד אתכם אבל אתם מתעקשים לטאטא אותו אל מתחת השטיח ולא לדבר על אודותיו. חבל! הדברים לא ייעלמו מעצמם וכדאי להוציא את כול הרגשות החוצה ולאוורר אותם. הגידו את האמת ותקבלו תשובות כנות בחזרה. צפויה פגישה שעשויה לחלץ אתכם ממבוי סתום. נראה כי הדברים קשורים לעימות שאיש כבר לא זוכר על מה פרץ.

מאזניים
יום נעים ונוח. אתם ניצבים בפני לא מעט החלטות חשובות ולמרות שהכיוונים חיוביים בסך הכול, אתם נקראים לנהוג בתשומת לב. בתחום הזוגיות אין מקום לתלונות. בעיקרון, שוררת שם הרמוניה ואתם ממש מרוצים מהמצב. יחד עם זאת מומלץ לא להזניח ולא לקבל את בן/ת הזוג כמובן מאליו. מילת המפתח- יוזמה. רעיון מקורי עשוי להעניק לכם בילוי לא שגרתי. הקטע הזה יצליח לכם ככל שתשכילו לסנן עצות של מתחסדים.

עקרב
עדיף שתשלימו עם מה שיש גם אם לא כל התוכניות והחלומות שלכם מתגשמים באופן מיידי. האופטימיות שלכם נוטה לעיתים להפוך לאובססיבית במקצת. יש קשיים שאיתם צריך להתמודד. לשם כך דרושה החלטה מקדימה. עליכם לשמור על איפוק מקסימאלי מול אנשים מנוסים יותר ובעלי השפעה. מומלץ שינוי גישה. זכרו כי המציאות כבר נמצאת כאן, אינכם חייבים לצאת להשיגה: אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.

קשת
זהו יום מעולה המתאים במיוחד להשקעה עצמית. אם אתם לא עוסקים ביוגה או מדיטציה אין זמן טוב יותר מלהתחיל. אתם חייבים לחולל מהפך במודעות, זה צעד ראשון וגדול אם כי אינו מספיק, וחשוב להיות גם מעשים יותר. אדם שחשבתם שלא רוצה איתכם קשר, יפתיע אתכם בהזמנה ליציאה. קפצו על ההזדמנות. זה זמן מעולה להראות לו שאתם על סף שינוי.

גדי
אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. צדדים חדשים מתגלים באישיותכם: היכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים, שגורמים לכם שמחה וכייף, הינה בהחלט תכונה שניתן להתגאות בה. על מנת להרגיש ביטחון, אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים, ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום, אתם מרגישים יותר חופשיים ומעזים לחרוג מהמסגרת. תחושה זו מרעננת אתכם, במיוחד אחרי השבוע שעברתם.

דלי
נדמה לכם שאתם מאוהבים, אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ובוודאי לגלות את רגשותיכם קול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולשדר נגישות, אך לא מומלץ למהר. יש זמן להשקיע בלי להגזים. נצלו את היום כדי לברר סופית מה התוכניות שלכם להווה ולעתיד. חוסר ההגדרה יתגלה כטעות מאוחר יותר. העיתוי כעת מתאים לעשייה, לא לשום דבר אחר, ברוכים הבאים לעולם האמיתי.

דגים
אתם באמת חייבים להירגע! צאו מהלחץ הזה שלא עושה טוב, לא לכם ולא לסביבתכם. אתם חייבים ללמוד לקחת דברים בקלות רבה יותר ולפעול מתוך מחשבה ולא מתוך לחץ. חשבו עם המוח, הרגישו דרך הלב ואת התוצאה תחברו. תגובה מתונה אינה גרועה כפי שאתם חושבים, לא הכול תמיד צריך להיות 'שחור לבן', אפשר גם למצוא דרך ביניים. שיחה אם אנשים שמכירים אתכם זמן רב, תחזיר אתכם לפרופורציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button