הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 17-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הרקיע מקיים איתכם מערכת יפה של יחסים אך למרות זה, הרצון שלכם לפתוח קשר חדש ברגל ימין, מתקדם באיטיות רבה. עליכם לשפר את התקשורת ולהבהיר לנוגעים בדבר את הרגשתכם. הרצון להשתעשע ולשחק משחקים הקשורים ברגשות של אחרים, גורם לבלבול. תגובות טובות יותר יתקבלו בהמשך במידה ותצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 6 הנחשב למספר זורם והרמוני [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הרקיע משגר אליכם אנרגיה הזויה במקצת. אתם מתמסרים ומקדישים זמן לחוויות רוחניות ומיסטיות, יתר על המידה. למרות שהעניין החדש שאתם מגלים בתחום מרתק זה, מלהיב אתכם, הרי שעליכם לזכור למלא קודם כל את החובות היומיומיים. אם לא תעשו זאת, אל תתפלאו שהמתח ביניכם ובין קולגות לעבודה-יעלה. אלת המזל רומזת כי אם לא תבצעו שגיאה של טירונים, נראה כי תצליחו לזכות בתפקיד או בקידום שאתם מייחלים להם.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 11 הנחשב למספר פילנתרופי ואלטרואיסטי [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע צריכה להיות מנוצלת במישור הפיננסי והקרייריסטי: נסו להיות פתוחים לאנשים שחושבים אחרת מכם. עליכם לראות את התמונה השלמה ולא להתמקד בפרטים. הנכונות שלכם לעבוד בתנאים לא הולמים, היא רק קצה הקרחון שמעיד על הנטייה לוויתורים מיותרים. שינויים צפויים בקרוב. רק תנו לעצמכם צ'אנס אמיתי. עיינו בעיתון היומי במדור הצעות עבודה.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 44 הנחשב למספר יציב ומעשי [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].

הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

זה יום בו תחול התקדמות במספר תחומים. נראה שאתם מתחילים להגשים שאיפות ומטרות עליהן חלמתם לא מעט זמן. מספר הצעות מפתיעות עלולות לעלות על הפרק ולגרום לכם לחוש מעט מבולבלים. ההצלחה קרובה מאוד וכל מה שעליכם לעשות זה להתאזר בסבלנות, לזרום עם ההתרחשויות ולסמוך על האינטואיציה שתאפשר לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר. הרקיע מעודד אתכם לדון את האנשים על פי ערכם האישי ולא על פי מעמדם.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 7 הנחשב למספר רוחני ופילוסופי [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הקריירה תובענית מאוד וכל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם וקשה לכם להחליט האם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר המתאים לעשות. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין והניסיון לדחוק את הדברים ולהאיץ בקצב- יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. הרקיע קורא לכם להנמיך ווליום ולתת למישהו אחר להוביל.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף אביר הגביעים: המסר הוא – אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלה החלומות אל שלב המעשים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

העייפות שאתם גוררים בגלל עומס בעבודה עלולה לגלוש לתחום הביתי. אתם נוטים להתרגז וחבל שתוציאו את זה על מי שקרוב אליכם אך לא אשם במצב הרוח הקרבי בו אתם שרויים. כדאי שתשימו לב לתהליכים הפנימיים שאתם עוברים ותנסו לפרש לעצמכם מה מפריע לכם, בלי לערב בכך אנשים אחרים. הרקיע קובע כי צריך לסמוך על המזל ואין צורך להתעסק בפרטים שוליים.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף עשר מטבעות: המסר הוא – גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של בעלות וקניין חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם זקוקים לקשר הרבה יותר ממה שאתם מוכנים להודות. מישהו שינסה להתקרב אליכם וידע כיצד לעשות זאת, יזכה ביחס מלכותי של ממש. אל תיקחו על עצמכם את האחריות לבעיות של אנשים אחרים. במידה ואתם נקלעים לשיחה כבדה ושלילית- תפסו מרחק. הרקיע קובע כי עליכם ליטול סיכונים באתגרים בכל תחומי החיים. בילוי ספונטאני בערב צופן בחובו הפתעות רומנטיות.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף שמונה מטבעות: המסר הוא – מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יש לכם חשק לברוח למקום רחוק בו לא יצפו מכם שום דבר. קשה לכם לעמוד בציפיות ואתם מפחדים לאכזב וגם לא רוצים להתאכזב. למרות ההרגשה הזאת, האינטליגנציה והקסם האישי שלכם יצילו אתכם מליפול לעומק, יותר מידי. עוד היום מתקבלות הצעות לבילוי חברתי מרתק. אל תסרבו. זאת בהחלט הזדמנות לשפר את מצב הרוח. הרקיע מעודד אתכם להסתער על היעד ולכבוש אותו בעוצמה.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר :87: המסר הוא – המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים הבאים מארצות המזרח הרחוק.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

תחושה של ריחוק נוצרת במערכת היחסים. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לכם ואין מה לקחת ללב. גם אין מה למהר ולקבל החלטות חפוזות. השיקולים המנחים אתכם במקום העבודה עלולים להיות לא נקיים לחלוטין ממניעים נסתרים. רגשות חוסר כבוד כלפי חברים לצוות מעכירים את האווירה. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם: אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 432: המסר הוא – יש להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות, בדרך אל ההצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יותר מתמיד יש לכם צורך להפגין עצמאות. קחו בחשבון שהמחיר עלול להיות יקר, במיוחד כלפי אלה שאינם רגילים ביחס אסרטיבי ונחוש. הזדמנות לרווח כלכלי תעלה היום. מידע שיגיע מחו"ל עלול להתגלות לאחר בדיקה מקיפה- כשגוי. עדיף להשתמש במוח ולא במניפולציות. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 731: המסר הוא- צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום מלא פעילות במיוחד בתחום האישי. אתם מבלים עם אדם שמעניין אתכם מאוד מבחינה רומנטית ולמרות שהדברים לא מתקדמים בקצב שנראה לכם, ללא ספק, יש תחושה של התרגשות ופוטנציאל גדול מהרגיל. כדאי לעשות מאמץ לתמרן בין עול העבודה לבין הצורך בשעות פנאי מרובות יותר. ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 650: המסר הוא – יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום מתאים לפיתוח קשרים על בסיס נוסטלגי. הזמן מתאים לבדיקה מחודשת של קשרים ישנים וכן לחיפוש שדות התעניינות חדשים להתפתחות אישית. כדאי לטפל בגורם שמפריע לכם לבטא את עצמכם בצורה הברורה והישירה ביותר. גישה רכה ואוהבת תעבוד הרבה יותר טוב מתוקפנות. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו: נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 93: המסר הוא – המזל משחק לכם בגדול, צפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button