הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפוי לכם יום נעים אך עמוס בתחום העבודה. שעות העבודה הארוכות דורשות מכם מאמץ גדול במיוחד עקב העובדה שאתם נאלצים להישאר במקום אחד בין ארבע קירות. אל תוותרו בשום פנים ואופן על ארוחת צהריים. ההפסקה דרושה לכם וכמו כן, אל תשכחו שאתם לא מתפקידם הכי טוב על בטן ריקה. אם אתם רוצים לתת מתנה למישהו שחסרה לו אנרגיה גופנית, כדאי שתביאו לו איזה יהלום קטן [אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם] או מתנות בגוונים אדומים, המייצגות את האנרגיה של מזל טלה.

שור
אנרגיות תובעניות זורמות מתוך הבית השביעי שלכם במפה האסטרולוגית, בית הזוגיות, וזה אומר שתחום זה זקוק להשקעה גדולה יותר מאשר הרשיתם לעצמכם לאחרונה. מומלץ להקדיש מחשבה ולנתח מה באמת קורה. בירור ושיחה כנה מסוג כזה יעלו את רמת האינטימיות. זהו יום מתאים לחתימה על חוזים והתעסקות בניירת הקשורה לעניינים ביורוקראטיים. לאלה שמחפשים כעת עבודה- אם תנסו ותשדרו ביטחון עצמי- תקבלו את מבוקשכם.

תאומים
תשומת הלב שאתם מקבלים סביב יום ההולדת שלכם, גורם להרגשה טובה במיוחד (תקופת מזל תאומים). אתם די מרוצים ממה שקורה בשטח במיוחד לאור 'החגיגה' שמתרחשת בתחום הזוגי. צפויות תחושות טובות גם על רקע הקריירה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בכלכלה ובמנהל עסקים או בכל תחום הזקוק ליכולת ניהולית.

סרטן
היום תהיה להם הזדמנות אמיתית לשיחת נפש עם מישהו שמצפה לכך כבר הרבה זמן. בדיקה פנימית שלכם, ביניכם ובין עצמכם, תגלה ממצאים מפתיעים. למרות שאולי תרגישו נבוכים משפע הרגשות שיציפו אתכם במהלך היום, כדאי שתדברו על זה. מומלץ לעשות זאת עם מישהו קרוב, בלי להתייחס למבוכה התוקפת אתכם ברגעים כאלה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון מחשבים ואינטרנט.

אריה
סוף השבוע מהווה נקודת מפה להתפתחויות חיוביות בעיקר בתחום העבודה. מחמאות ועידוד מצד הממונים עליכם, הם משהו שמאוד נחוץ לכם. הצורך באישור מחלחל גם לתחום היחסים האישיים. בן (בת) הזוג עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. האהבה פורחת. למי שאינו נמצא בקשר- זה יום מתאים להיכרויות חדשות. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את הפעלת הגוף, כגון: תנועה ומחול, כמו גם עיסוי, סטפס וספורט.

בתולה
אתם משלמים מחיר יקר על כמה משפטים שפלטתם בלי מחשבה רבה. מישהו קרוב שנפגע מכם עלול לנתק קשר. גם אם אתם לא ממש מבינים את הסיבה, כדאי לברר את העניין ולו רק למען סגירת מעגל. יש מי שמוצא בהתנהגותכם אלמנטים של חספוס. אל תתביישו להתנצל. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי. לחבריכם הבלגניסטים, הביאו אבן מזל ששמה שוהם או מתנות בגוונים כחולים, המייצגות את הסדר ואת הדייקנות של מזל בתולה.

מאזניים
תופעה קוסמית חולפת על פני מזל מאזניים ומותירה אחריה שובל של אנרגיות טובות. יום מצוין מכל הבחינות. כדאי מאוד להניח למשקעי העבר ולא לתת להם לקלקל התחלות של קשרים חדשים. העיקרון שמנחה אתכם היום ולאורך כל סוף השבוע, צריך להיות מבוסס על זרימה ונינוחות. אם תורידו את רמת הציפיות, הכול ילך לכם בקלות. מפגש חברתי מהנה צפוי לכם הערב. למכריכם שנוהגים להתכסח, תנו אבן מזל ששמה ירקן או מתנות הצבועות בתכלת, המייצגות את חביבותו של מזל מאזניים.

עקרב
תופעה קוסמית עומדת להיכנס אל מזל עקרב ומבשרת טובות. סוף השבוע כאן ואתם שמחים כאילו מחכה לכם חופשה ממושכת. קחו את הזמן ואל תתאמצו יותר מידי בביצוע מטלות וחובות שונים ומשונים שאין להם סוף. אחד מבני המשפחה יציע הצעה לבילוי משותף שילהיב אתכם. שיתוף פעולה מצידכם יביא לשיפור האווירה הביתית. לקרוביכם שתפסו דיכאון, העניקו אבן מזל ששמה לשם או מתנות בצבעי בורדו, המייצגות את שמחת החיים של מזל עקרב.

קשת
מצבו של כוכב יופיטר שליטכם הוא טוב מכל הבחינות וההיבטים שיש לו היום עם שאר הכוכבים. זהו יום טוב לעסקים. אתם מרגישים נפלא לגבי עצמכם. היכולת האישית בשיאה וכן כישורי התקשורת. אומרים עליכם שביום קשה תצליחו 'למכור מקרר גם לאסקימואי'. צפויה לכם הפתעה נעימה. גם בתחום המשפחתי צפוי שיפור ניכר. משהו הקשור בהמצאה כלשהי, מתחיל לעטות צביון תכליתי. רעיונות שפעם התייחסתם אליהם כאל חלומות שווא, מעוררים עניין אצל בעלי המאה.

גדי
צפויה נסיעה לאירוע חברתי. צפוי עימות על רקע תכנון פעילות לשבוע הבא. שקלו מחדש את סדר העדיפויות שלכם. בן/ת הזוג מגלה תמיכה ומעודד אתכם בקשר להחלטה בנושא שנוי במחלוקת. היכולת לשכנע אחרים בצדקת הרעיונות שלכם תסייע גם בעבודה. צפויה הוצאה כספית גדולה. נסו לחסוך בהוצאות השוטפות. מהלך מוטרף בשעות הערב יחזיר אליכם אהבה ישנה.

דלי
אתם כבר מודעים לעובדה ששיש צורך לשנות את הגישה השלילית שלכם והנטייה להתלונן על כל דבר שלא מתבצע בדיוק לפי הקצב שלכם. לפני שתוכלו לשפר ולהגיע לשיתוף פעולה עם חברים לעבודה, תצטרכו ללמוד לחיות בשלום עם עצמכם. פשרה אינה תבוסה. נסו להתגבר על רגשות תסכול באמצעות פעילות שמהנה אתכם. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בדברים הנחשבים לכליל השלמות.

דגים
שינויים מתרחשים בעבודה, מאחורי הגב שלכם. אתם לא מספיק ערניים וכדאי שתקדישו מעט יותר מחשבה איך לשמור על המקום שלכם. בתחום הרומנטי – לפנויים יש היום סיכוי להיכרות חדשה ומרגשת. לאלה שמנהלים קשר קבוע- נסו להחזיר את הקסם שהיה שם בהתחלה. זה מה שבן/בת הזוג מצפים מכם. התחילו כבר היום עם מחווה קטנה. אל תהססו לתבוע קיום הבטחות, וזאת גם אם נדמה שאתם מסכנים בכך את מערכת היחסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button