הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 09-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מחפשים כתף להישען עליה אבל לא ממש מוצאים. לא שיש בזה משהו רע אלא שאתם מפתיעים רבים בסביבה שרגילים לראות אתכם כיצורים עצמאים עד להחריד שלא צריכים יעוץ מאף אחד, כמעט אף פעם. אז הנה הדעתנות והנחרצות שלכם גובים מחיר שלא נעים לכם לשלם. את מה שאתם מחפשים, קרוב לוודאי, תמצאו במקום מפתיע ביותר.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של ראם: המסר הוא – אם אתם מכירים בערך עצמכם, המתינו בסבלנות לבן הזוג הנכון. אל תתפשרו עם המצוי – השיגו את הרצוי.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום משמעותי במיוחד. אתם מגלים שיש לכם הרבה יותר אפשרויות ממה שחשבתם, הן בתחום הקריירה והן בתחום האישי. מצב הרוח שלכם משתפר פלאים ואתם חשים ביטחון עצמי בעוצמה שכבר מזמן לא חוויתם. תוצאות טובות יותר מתרחשות כאשר אתם פועלים באופן עצמאי בשטח. אל תתנו לאנשים בעלי אינטרסים נסתרים להשפיע עליכם.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של דוב: המסר הוא – תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם. קחו לעצמכם פסק זמן.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יש לכם תחושה שהחיים מחייכם אליכם בגדול. הבעיות הכלכליות שלכם נראות לכם כמכשול שניתן להתגבר עליו בקלות יחסית. עדיין אין לכם דרך ברורה לבצע את החלומות שלכם, אבל לפחות מתגבש לו כיוון הרבה יותר ברור מאשר בעבר. בתחום הרומנטי אתם מודעים לטעויות אך חוזרים על עצמכם באותו דפוס. אין פלא שאתם נפגעים רגשית.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בסיוע מטוטלת קריסטלית עלה בגורלכם המסר הבא: צפויה לכם הצלחה שהיא חומרית בעיקרה. זו תקופה בה כדאי לכם להעדיף את הפן הגשמי על פני הפן הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח מזליף קרני פז ואתם מקבלים חיזוקים מאדם אהוב. בתוך תוככם יש לכם הרגשה טובה אבל על פני השטח התוצאות לא ממש עוזרות לכם. הנדיבות הטבעית שלכם גורמת לכם לפזר היום כספים במקומות מיותרים. שימו לב כי אדם אשר בשמו מופיעה האות אלף, יוצר במכוון רושם של קירבה כלשהי על מנת להשיג מכם טובות הנאה.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בסיוע מטוטלת קריסטלית עלה בגורלכם המסר הבא: יש אנשים שלעולם לא ישתנו. אל תשלו את עצמכם כי יש בכוחן של נסיבות חיצוניות לגרום להם להפוך את עורם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

השמש שליטתכם קובעת כי היום אתם מקבלים איתות המסמל פריצת דרך חברתית. צפויות גם היכרויות מעניינות. אתם מרעיפים אנרגיה חיובית והרבה מאוד קסם אישי שעוזר לכם לפתוח דלתות. תמצו את המרב ממצב רוח מרומם ביותר שמאפשר לכם לחוות את עצמכם כמו שאתם אוהבים: כריזמאטיים, דרמטיים ופעילים. צפויות בשורות טובות לצעירים
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה], הופיע בגורלכם קלף ששמו צדק: המסר הוא – עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן ולהקדיש את עצמכם לבני הזוג שמרגישים מוזנחים במכלול ההתרחשויות שעובר עליכם. נראה כי הם צריכים קצת יותר תמיכה ותשומת לב ממה שהם מקבלים כרגע. נושא רגשי הקשור לאדם קרוב עדיין מעסיק אתכם ומהווה הפרעה בסדר היום השגרתי. עליכם לקבוע עמדה ברורה בנושא ולא להתפשר.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה], הופיע בגורלכם קלף ששמו התפכחות: המסר הוא – יש להימנע ממלכודת השאננות. זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים חומריים כמו גם באלה הנפשיים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם הופכים לתוקפנים ומגיבים בהתאם. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש תחושה חזקה שמישהו קרוב שאתם סומכים עליו, מתעתע בכם ולא מספר את כול המידע הרלוונטי שצריך להגיע לידיעתכם. הסביבה אומנם חשובה לכם מאוד אולם בזמן כזה רצוי לסמוך רק על עצמכם.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה גביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו דרככם עומדת לפגוש אדם שעולה מנבכי העבר הרחוק ושב לפקוד את חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

ההרגשה שלכם הולכת ומשתפרת. פגישות שמתקיימות היום יוצרות הזדמנות להביע בפומבי את עמדתכם בנושאים חשובים במיוחד. המאמצים שאתם משקיעים בשיקום מערכת יחסים שעלתה על שרטון, משתפרים. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה. לפנויים, זמן מתאים לתחילת קשר. הראו את רצינותכם באופן מילולי.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה מטות: הקלף מייצג מצב אשר לפיו אתם צפויים לניצחון גדול על יריביכם, אך לכם כדאי שלא להשפיל אותם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הצלחתם להשלים פרויקט שעליו עמלתם תקופה ארוכה למדי. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע במקצת. מספר נושאים העומדים על הפרק יזכו לדחיפה בעקבות שיתופי פעולה עם אנשי בעלי סמכות. אלה שיצאו אל הפועל – יניבו תוצאות משביעות רצון. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון עדיין יש מעצורים בשטח ואסור לקחת שום דבר כמובן מאליו.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דג: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו סמל נפלא לענייני פריון ופוריות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נראה כי עובר עליכם יום של התרגשויות והתעלות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים. אתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה 'מככבת' ללא ספק ביום אשר כזה ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים אחרים שאינם באותו ראש כמוכם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תחנת רוח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עלולים לפרוק את זעמכם על האדם הלא נכון.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום מלא מרץ. אתם מסיימים בכיף את השבוע. שלא כהרגלכם אתם נוקטים יוזמה בתחום החברתי, עובדה שמתקבלת בהתלהבות. אתם מגלים תחום עניין חדש ויתכן שתתחילו להשתעשע במחשבה על הסבה מקצועית. נושאים ורעיונות חדשים צצים מכול עבר. אתם קצת מתקשים להתמודד עם הקצב המהיר של הדברים אבל מתמודדים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של סירת-מפרש: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום של חוסר מנוחה ואי שקט בולט. אתם סובלים מעומס בעבודה. לא ממש בא לכם לשבת במשרד כול היום אך מצד שני ערימות הניירת מכריחות אתכם לעבוד. כדי להוציא את העוקץ מהיום המעיק הזה, תכננו משהו נחמד לשעות הערב. זה בהחלט אפשרי ותופתעו לגלות שיתוף פעולה נלהב. הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המקוריות שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.
בפריסת קלפים על פי שיטתה של המתקשרת אליזבט-הייך, עלה בגורלכם קלף גלגל-המזל: המסר הוא – אינכם צריכים לתכנן דבר, הניחו לגלי החיים להוביל אתכם אל מחוז חפצכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button