הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 01-07-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם עסוקים ועמוסים מאוד ואין מקום להסקת מסקנות בעקבות התנהגות של אדם קרוב. עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על הצד השני. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. גם אין טעם להזכיר נשכחות, זה פשוט לא רלוונטי לחלוטין – היו ממוקדים וזה יעזור לכם להשיג את מבוקשכם. הצעה ליציאה לחופשה עשויה להיות פתרון נאות.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות אבני ניבוי קלטיות, עלו בגורלכם אבנים שמספריהן 1 ו – 12: המסר הוא – חדשות טובות מגיעות אליכם ואתם מעריכים את מי שמוסר לכם אותן. מצב הרוח משתפר אחרי שאתם נוכחים לדעת שמצפה לכם התפתחות מפתיעה ושכרה בצידה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם עומדים להשתחרר מכבלי העבר ולפסוע אל עתיד טוב יותר. עליכם להיות קצת יותר יסודיים במה שאתם עושים ולא להשאיר קצוות לא סגורים. היום בא לכם להתפנק ולקבל תשומת לב מאנשים קרובים אליכם. שינוי גישה יביא לתוצאות טובות יותר בשטח והתחשבות באחרים תגרום לתחושת קירבה שכבר מזמן לא הרגשתם. נסו לראות את הצד הטוב במצב החדש.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של ספינת מפרשים: המסר הוא – אין לכם סבלנות לסביבה ואתם מקבלים זאת בהשלמה. קשר רגשי מתסכל הוליד בכם רצון להתרחקות וחשיבה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אל תרשו לעצמכם להיגרר למצבי רוח מלנכוליים. לאף אחד אין סבלנות לזה וגם המציאות מכתיבה מצב בו אתם נדרשים לתפקד במלוא המרץ. מישהו שמנסה לעזור לכם גורם לכם לתחושת מחנק הכרוכה בנטילת האחריות שכל כך חשובה לכם מצד אחד, וכל כך מכבידה עליכם, מצד שני. הרגשות שלכם סוערים מידי ולכן עדיף לחכות לפני שתנקטו בהחלטות גורליות.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של צמח השרך: המסר הוא – דחו על הסף מסרים שלילים. אלה מגיעים מצידם של אנשים חסרי טאקט. אתם זקוקים לחברה אולם דרוש לכם עוד זמן לגבש אסטרטגיה לבחירה נכונה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

נראה כי אתם מתעוררים נמרצים במיוחד על הבוקר. מישהו מעלה אפשרות של שינוי מקום מגורים, מה שגורר אתכם לנסיעת גישוש ראשונית. יש מי שמתנגד לעניין. נסו לא להיכנס לקונפליקטים שיעכירו את האווירה הביתית. כל מה שעליכם לעשות זה להסביר את השיקולים שלכם. כדאי שתפתחו את עצמכם לביקורת שתגיע מגורמים בעלי השפעה.
בפריסת תקשור שהתבצעה עבורכם באמצעות נומרולוגיה ומטוטלת, עלו בגורלכם המספרים 17 ו – 46: המסר הוא – לא רצוי ולא נכון לפעול מתוך נקמנות. היעזרו באנשים בעלי לב וגם יכולת השפעה, שיכולים לסייע לכם בצורה משמעותית. אל תתפזרו, יש להתמקד.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום חביב בהתחשב בעובדה שאתם עלולים להיגרר להעלאת זיכרונות מכאיבים. תשומת לב ופינוקים מצידם של בני המשפחה ובן/ת הזוג גורמים לכם להרגיש שייכים ועטופים באהבה. כמעט שווה. אתם מפויסים ומתנהגים כמו ילד קטן שקיבל סוכרייה על מקל. נחמד. זכרו כי ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו.
בפריסת תקשור שהתבצעה עבורכם באמצעות נומרולוגיה ומטוטלת, עלו בגורלכם המספרים 19 ו – 30: המסר הוא – המתח מצטבר ואתם מרגישים עייפים ומותשים. אל תשלו את עצמכם שהכול מתמקד סביב השינויים בעבודה. אלה הם דברים רגשיים המחוברים בקשר בל יינתק לבית ולמשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מתח מוסתר מבעבע מתחת לפני השטח. מסרים סותרים מגיעים מאנשים קרובים אליכם. אתם קצת מבולבלים. מערכת יחסים לא בריאה עם חבר/ה, על סף סיום. מישהו שהכרתם בזמן האחרון, מנסה להתקרב אליכם. כדאי לבדוק אפשרות לקשר רומנטי עם אדם שהכרתם באירוע חברתי בשבוע שחלף. הגיע הזמן ליצור קשר עם מישהו מן העבר, אך לא בדרך פרובוקטיבית אלא עם הרבה שכל.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם קיבלתם את המסר הבא: חפשו פתרון ביניים לבעיותיכם – לא חייבים לפתור את כול הבעיות בבת אחת. אתם מגלים תחום עיסוק חדש שמעורר אתכם. תבדקו מספר אפשרויות על מנת 'לגעת' בלי להיכוות יותר מידי.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

החששות שלכם מתבדים. פרויקט גדול יוצא לדרך בתנאים שדרשתם ושנוחים לכם. אתם במצב רוח מרומם עקב ההישגים האחרונים. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מפתיע לטובה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם מתכננים לצאת לחופשה. כדאי שתבחרו יעד קרוב שלא מצריך נסיעות ארוכות מידי. אתם עשויים לפתח יכולות בתחום הנסתר, אך לשם כך תצטרכו לרכוש ידע בנושא. אין די בכישרון.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם קיבלתם את המסר הבא: תכבדו את עצמכם ואת זולתכם באותה מידה. אל תעשו דברים שאינכם מאמינים בהם – זה לא יחזיק לאורך זמן.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כל היום אתם מנסים להיות בסדר כדי לקבל חיזוק ופירגון קטן פה ושם, אך ללא הצלחה. בסך הכול רציתם ליטוף לנשמה וכמה מילים טובות. זה לא קורה משום שאתם משדרים מסרים כפולים. נסו לברר מה רוצים מכם האחרים, במיוחד כאשר מדובר בבני משפחה. התרחקו מאנשים תוקפניים ולא מפרגנים. תיתכן זכייה בלתי צפויה שעשויה להיטיב עם חשבון הבנק שלכם, אך הימנעו מהימורים כבדים.
בפריסת תקשור שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים, עלתה בגורלכם דמות של אוח: המסר הוא – הפעילו את מרב הסבלנות שיש לכם כדי להתמודד עם נושא רגשי חשוב. יתכן ואתם חשים די רע מבחינה פיסית, בעיקר בגלל חוסר תשומת לב ליום יום שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום נפלא שמתחיל בהפתעה ומכיל בחובו זרעים של אווירה הרפתקנית משהו. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות כפי שמזמן לא הרגשתם. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל יתר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם למי שקודם לכן לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור בכל התחומים.
בפריסת תקשור שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים, עלתה בגורלכם דמות של קיכלי: המסר הוא – למרות שאתם עסוקים בעבודה, עליכם למצוא הזדמנות גם לעיסוקים אחרים. אכזבה מסויימת לא צריכה להרפות את ידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

למרות שיש לכם משימות שהבטחתם לעצמכם להשלים במהלך ימים אלה, אתם מתפתים לצאת לבלות רק בשביל הכיף שלכם. החריגה הקטנה הזאת אומנם מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל סדר היום הקפדני שאתם רגילים לו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות בחיק הטבע זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם.
בפריסת קלפי טארוט איטלקיים שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף פיית ההרים: המסר הוא – אל תגיעו למקום שלא ניתן לצאת ממנו בלי נזקים. זה לא כדאי. חפשו עניין משותף גם בתחום הרומנטי. אומנם האהבה היא עיוורת אבל לא חירשת.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מצליחים לאסוף את עצמכם ולהתארגן לפעילות ביתית חשובה שמחכה לכם כבר זמן רב. סידור שולחן העבודה היא משימה ראשונה במעלה. אתם עסוקים בחיפוש ניירת חשובה. במחצית השנייה של היום- יוזמה שאתם נוקטים מעלה אפשרות חדשה בתחום החברתי. צפויים מצבים של שותפויות מכל מין וסוג. הכי חשוב הוא להוציא את הרעיונות מן הכוח אל הפועל.
בפריסת קלפי טארוט איטלקיים שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ילדת הפרחים: המסר הוא – צריך לעשות סוף לבלגן הפיסי והרגשי בו אתם שרויים. אתם שוקלים ברצינות שינוי מקום, בקרוב תגיעו להחלטה סופית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

 הרומנטיקה בראש מעייניכם ברגעים אלה, מה שמאשר את היותכם ילידי מזל דגים הנמנים עם יסוד המים. יחד עם זה אתם עלולים לגלות אובססיביות יתירה ביחס לבן/ת המין השני. קחו בחשבון כי בני אדם לא ממש מחבבים כפייתיות וכדאי לכם להימנע ממנה. אתם טובים, יפים וראויים הרבה מעבר לאשר אתם מפרגנים לעצמכם. זה יכול להיות יום בלתי נשכח. תלוי בכם!
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות אבני ניבוי קלטיות, עלו בגורלכם אבנים שמספריהן 5 ו – 16: המסר הוא – אתם משאירים חותם בכול מקום אליו אתם מגיעים. לנוכחות שלכם יש 'מחיר' אבל אין ספק שאתם מצדיקים אותו בדרך כלל.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button