הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם ממשיכים את מה שהתחלתם בשבוע שעבר. התחושות הפנימיות שלכם, נכונות בעיקרון, למרות שיש לכם נטייה לסבך קצת את המצב על ידי 'תסריטים' דמיוניים. אתם מחפשים בכוח מישהו שיבין אתכם ויוכל גם לתת עצה בכיוון הנכון עבורכם. העניין הוא שכל עצה ולו הטובה ביותר היא משהו חיצוני. בעצם עליכם למצוא את הדרך להתחבר לפנימיות שלכם על מנת לפעול. כדאי לפתח חשיבה עצמאית. אתם צריכים לנקוט יוזמה ולהנהיג את האנשים התולים בכם את תקוותיהם.

שור
אתם מתחילים את השבוע עם הרבה תוכניות והרגשה של אקשן. זה הכוח שמניע אתכם. פעולה ופעילות שגורמים לכם להרגיש מעורבים ובתהליכים של התקדמות. חשוב ללמוד ולהסיק מסקנות מטעויות בעבר ולהתוות דרך פעולה מוגדרת מאוד. אחרת, אתם עלולים להתפזר לכול הכיוונים, לעבוד קשה ולא להתקדם. בקיצור, 'פול גז בניוטרל'. נסו להימנע מכך. רבים מכם צריכים לפתח עתה את כישוריהם העוסקים בריפוי ובמזור לצרות הזולת.

תאומים
סוף השבוע אומנם רחוק אבל נורא מתחשק להישאר בבית. אתם עייפים והמתנה הכי גדולה שהייתם יכולים לקבל היום היא מנוחה. זה הזמן לעשות חשבון נפש. בחציו השני של היום תתחילו כבר להרגיש שעמום וחוסר מנוחה. זה יהיה הסימן שלכם שאתם מוכנים לחזור לפעילות. צפויה הפתעה במישור הרומנטי. גמילות חסדים תציל מכל רע ותסלק מכשולים מדרככם.

סרטן
יש לכם תוכניות רבות אולם חלקן לא יתממש היום בגלל תקלות ואי הבנות. קצר בתקשורת ביניכם ובין מישהו בעבודה, עלול לגרום לעוגמת נפש. בירור מאוחר יותר יגלה שמדובר בסך הכול ב'סערה בכוס מים'. מי שנמצא כבר במערכת זוגית, מוזמן לבדוק מה קורה מתחת לפני השטח. שמועות שונות ומשונות שמגיעות אליכם עלולות לגרום לתחושה לא נעימה. הרקיע מבטיח לכם הצלחה בביצוע משימה שלכאורה אינה בת ביצוע.

אריה
יש לכם נטייה להרגיש אחריות על כל מה שמתרחש סביבכם. מעורבות יתר לא רק שאינה עוזרת אלא פוגעת ומתפרשת לא טוב על ידי קרובים אליכם. אל תנסו לעזור לנהל את כל העולם. שמרו את האנרגיות לטיפול בצרכים האישיים שלכם. בילוי שקט בבית עם סרט טוב יתאים לכם מאוד. זכרו כי כל אשר רכשתם במהלך דרככם, יש ביכולתכם להשתחרר ממנו. כל אשר נולד איתכם, טבוע בכם לנצח.

בתולה
עצבנות קלה תוקפת אתכם. בעבודה אתם סובלים מחוסר מיקוד ואפילו בלבול שמשפיע, איך לא, על התפקוד ומציג אתכם באור לא חיובי במיוחד. אתם בהחלט יכולים לשפר את האווירה על ידי מאמץ קטן. תפסיקו לעשות רושם של 'סופר מן'. ממילא זה לא מצליח. פשוט עדיף להודות לעיתים בחולשות. תופעה קוסמית רומזת כי אלה שעות טובות עבור מצבים לא שגרתיים והיא מעודדת אירועים מקוריים וייחודיים.

מאזניים
אתם מתגייסים לעזור למישהו קרוב ומוצאים את עצמכם מותשים. אל תשכחו לאזן את עומס המטלות שיש לכם ממילא. דיון על נסיעה לחופשה מעלה את מצב הרוח. יחד עם זאת, מתגברת אצלכם ההרגשה הפנימית שיש צורך דחוף לשנות דפוסי התנהגות מסוימים מן היסוד. אלה שעות טובות עבור מצבים מסובכים הדורשים יד-מכוונת, סדר, ארגון ומשמעת עצמית.

עקרב
לאור ההתפתחויות, בתחום האישי והרגשי, העתיד נראה מבטיח. האווירה סביבכם חמה ומפרגנת ואתם נהנים משפע של הצעות וחיזורים על ידי בני זוג פוטנציאליים. יתכן מאוד כי בימים אלה תתחיל ללבלב מערכת יחסים חדשה. למרות הסימנים החיוביים, תצטרכו להתאזר בסבלנות. אלה שעות טובות עבור מצבים אשר לפיהם אתם נדרשים להגן על עקרונותיכם.

קשת
יום מלא פעילות. הנושא החברתי נמצא בראש סולם העדיפויות. יש לכם תוכניות רבות ואתם מנסים להספיק את הכול. הקסם האישי שלכם נמצא בשיאו ועם קצת מזל תצליחו להרשים את כל מי שבא לכם. בתחום הרומנטי יש אפשרויות רבות ומרתקות. לרוע המזל אתם נמשכים לאנשים מיוחדים ויוצאי דופן שלא בהכרח מוכנים למחויבות רגשית. הרקיע מבשר על מזל טוב בדרך אליכם.

גדי
שיחה שתתקיים עם אורחים שיגיעו לביקור, תעלה נושאים כאובים שלא נתתם עליהם את הדעת. בפעם הראשונה תשמעו תלונות על אכזבה ממישהו שכלל לא חשבתם שיש לו רגשות מסוג כזה. הדברים עלולים לגרום לכם לדכדוך. אל תנסו להתנחם בצלחת אוכל או מתחת לשמיכה. תתמודדו עם זה! יש לכם יכולת והזדמנות פז לגלות את רגשותיכם בעניינים חשובים. הרקיע מודיע על נסיעה מוצלחת.

דלי
עליכם להתייחס ברצינות הראויה לכל מילה הנאמרת במקום העבודה ועוד יותר למה שלא נאמר. טיפול בהלם הוא כנראה הדרך הטובה לטפל במצב שנרקם מול עיניכם. למרות ששיטת האולטימאטום בדרך כלל אינה יעילה במיוחד ומעידה על כוחניות לשמה, נראה שאין לכם הרבה ברירה בנידון. תהיו חזקים, אין לכם הרבה מה להפסיד. הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מן ההצלחה, ולא מן הכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.

דגים
לא חשוב מה אומרים לכם ואיך אתם מתפקדים ביום יום, עדיין קיימת בכם הרגשה של בדידות. האפשרויות העומדות בפניכם ואנשים שרוצים בקרבתכם לא מהווים אופציה של ממש. אדם אשר בשמו מופיעה האות א' יכול לשמש עבורכם קרש קפיצה. אל תהססו. שמרו על האינטרסים שלכם בלי לעשות חשבון לאחרים. חשבו בצורה יצירתית איך להגדיל את המעגל החברתי. תתפלאו ותתפעלו לראות מה קורה. יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button