הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפוי מצב רוח של אופטימיות ונינוחות. אתם מצליחים להתייעל ולתמרן בין הרצוי למצוי. יום טוב ללא ספק שמחזיר אתכם לתחושה של שליטה במה שקורה לכם. תנהגו לפי הכללים שקבעתם לעצמכם ואל תסטו ימינה או שמאלה. במקומות שאתם נכשלים, תעזרו בחברים שיעצרו בעדכם מבעוד מועד. המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול, ואתם נמצאים על סיפו של שלב מופלא בחייכם.

שור
אל תבטחו יותר מידי באנשים שמפזרים מילים יפות והבטחות. אתם מתפתים בקלות רבה לעשות דברים שבעצם אינכם שלמים איתם. למה להיכנס למצבים לא אטרקטיביים שאינם תורמים לכם כלום? אדם אשר פגשתם בימים האחרונים מנסה לנצל אתכם בשכנועים ותוך כדי הפעלת לחץ. היו זהירים במיוחד. רסנו את עצמכם ועמדו על זכויותיכם. הנתיב שבינו לבינה דורש השקעה. הדברים אינם מובנים מאליהם, היו קשובים לרחשי ליבם של בני הזוג.

תאומים
אתם מרגישים טיפ טיפה ירודים ומחפשים מקור לתשומת לב ופינוקים. אדם קרוב יגלה סימפטיה והבנה. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש. עסקה שהיה נדמה כי היא עולה על שרטון, מגיעה אל חוף מבטחים. הדברים יסתדרו לטובתכם מבלי שתאלצו לנקוף אצבע. מישהו נותן לכם הזדמנות נוספת בנוגע למשהו שפישלתם לו. בקטע הזה חבל לשחק משחקי כבוד.

סרטן
הפגנת כוחות ותחושה של קשיחות שלא במקומה, גורמות לכם לחוש עוגמת נפש משמעותית. יש לכם נטייה להיפגע מהר מידי ולהקצין את הדברים לכיוון של 'שברו את הכלים ולא משחקים'. חבל על הזמן שלכם ושל הנוגעים בדבר. באמת שלא צריך לעשות דרמה מכול דבר. אפשר לדבר וללבן את הנושאים השנויים במחלקות בלי להיכנס למשברים 'כלל עולמיים'. הפנימו מסר האומר כי אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה.

אריה
אתם מנסים לנקוט בעמדה נחרצת הוכיח את היכולות שלכם ולהראות לכול מי שנדמה לכם שזלזל בכוחות שלכם בעבר- שיש לכם ראיה כוללת מצד אחד ומפורטת מצד שני, של הדרך לעתיד שלכם. אל תחששו להביע את הדעות הבלתי מתפשרות שלכם בקול רם. אל תמתינו יותר מידי לפני שיהיה מאוחר מידי. הפנימו מסר האומר כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם: אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו. חושו והרגישו אותו.

בתולה
היחסים החברתיים שלכם בסימן עליה. אתם מצליחים לעגל פינות ולא להתייחס בכבדות מיותרת למה שקורה מסביב. יום טוב עובר עליכם ואתם מצליחים להתגבר על המועקה שחשתם לאחרונה. התנהלות המאופיינת באפיונים של מנהיגות ותעוזה גורמים לממונים עליכם לעצב דעה מעודכנת ושונה עליכם ממה שהיה בעבר. הפנימו מסר האומר כי המציאות כבר נמצאת, אינכם חייבים לצאת להשיגה. אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.

מאזניים
יום של תסכול ותחושת שחיקה. אתם משקיעים המון ועושים הרבה מאוד, כך שיתכן כי חלק מהפרויקטים לא יעלה יפה. אז מה? הרפו מהרצון לשליטה מוחלטת בכול מה שקורה סביב. ממילא זאת משימה בלתי אפשרית שסיכוייה להתגשם- מועטים. מותר לעגל פינות והעיקר שאתם שומרים על יושר אישי מבחינה מקצועית. הפנימו מסר האומר כי אל לכם לחשוש מפני האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו.

עקרב
הגיע הזמן שתלמדו להקשיב יותר לאינטואיציות הפנימיות שלכם. חלק גדול מהתוכניות שעשיתם להיום לא מתבצע. אתם מרגישים שאינכם נאמנים לעצמכם ואת ה'חשבון' על כך, אתם משלמים במצב רוח ירוד. תוזמנו לאירוע חברתי בערב, סמוך למקום מגוריכם. השיקול צריך להיות מה באמת בא לכם לעשות. הזוגיות היא עניין חשוב, אך יש לה מגבלות שצריך להתפשר עימן.

קשת
פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורמים לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות. רצוי שתביעו את דעתכם הנחרצת וגם אם אתם באמת, לא בטוחים במה שאתם רוצים, לכו על כיוון מסוים ואל תזוזו לא ימינה ולא שמאלה. באהבה, אין לחשוש מתגובותיו של הצד השני. אם אתם חוששים מפניו, הרי כדאי לשקול מחדש את העניין.

גדי
בתחום הקריירה הכול זורם על מי מנוחות. למרות עומס עבודה אתם מרוצים ומרגישים מוערכים. בתחום הזוגי אתם מרגישים מאוכזבים קשות ומתלוננים הרבה. בן/ת הזוג שלכם מהווה מראה עבורכם. כדאי לבדוק את הנושא לעומקו באובייקטיביות מקסימאלית, גם אם בהרבה תחומים אחרים אתם לא מוצאים שום דבר משותף. הפסיקו את האשמות וקחו אחריות. צפו לתוספת כספית או לקידום.

דלי
זה מן יום שמעלה סימני שאלה בתחום האישי. אתם מרגישים שמופעל עליכם מכבש לחצים רגשיים. מישהו בסביבתכם מאשים אתכם בלי הרף. קשה לדעת אם אלה מניפולציות רגשיות או ביטוי אמיתי לתחושות ורגשות שהצטברו. כדאי שתשתפו פעולה ותקשיבו באמת לדברים הנאמרים. אל תשתמשו בנשק השתיקה והאדישות החביב אליכם כל כך. זה הזמן שלכם לעשות למען הרוח והנפש. עתידה להתגבש קבוצה חברתית שאתם תהיו בין מארגניה.

דגים
יום קצת הפכפך עובר עליכם, לפחות מבחינה רגשית. אתם גורמים לעצמכם לחץ ומועקה ויש מי שטוען שזה בגלל ההתנהלות האישית שלכם, ולא רק בגלל הלחצים והעומסים האמיתיים. כדאי לקחת יום חופש או כמה שעות של פסק זמן ולעשות סדר בבלגן. נראה כי בתחום האישי אתם לא בטוחים מה אתם רוצים. עד שלא תתאפסו על עצמכם, אל תערבו אנשים אחרים שיכולים להיפגע מכם.

Back to top button