הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 13-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם סופגים היום אנרגיות טובות ומרגיעות הודות לתופעה קוסמית יוצאת דופן. יש לכם המון אנרגיה חיובית ואתם לא מהססים לחלוק אותה. לעיתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם מחלקים עצות ומעודדים כמה אנשים שמגיעים אליכם ובעצם מבקשים מילה טובה. אתם בהחלט רוצים לעזור ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. הרי הכל בחיים יחסי והסיפורים שאתם שומעים מסביב רק נותנים לכם פרופורציות על הבעיות שלכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של נימפת-ים: המסר הוא – צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי צפוי לכם יום חוויתי. אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. אתם מגלים צדדים חדשים באישיותכם וכושר ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים שגורמים לכם שמחה וכיף. על מנת להרגיש ביטחון אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים קבועות ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום אתם מרגישים כאילו כל המסגרות נשרו. תחושה מרעננת. לא?
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של פסל אפולו אל השמש: המסר הוא – צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת, אריה וטלה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

נראה כי אתם באמת חייבים לעבוד על האגו שלכם שמתנפח לעיתים כמו טווס ומעיף מסביב ניצוצות. הרגשות שאתם מצליחים לעורר אצל אחרים אינם בהכרח חיוביים למרות הרצון הטוב. יש לכם דעה נחרצת כמעט על כול דבר שבעולם ? מה לעשות שלאחרים יש מחשבות אחרות? אז בלי לחץ בבקשה. אתם לא יודעים הכול!
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: ארנב, המסר הוא: זו תקופה טובה לבילויים קלילים וחסרי התחייבות: נסו למצות את ההנאות של הרגע, מבלי להגות במחר. המחר ידאג לעצמו.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם חווים מתחים וחרדות ולמרות שאתם במודעות, קשה לכם להשתחרר מהרגשות השליליים הללו. חשוב מאוד שבימים אלה תפרקו את עודף העצבנות שלכם בפעילות גופנית. הקטינו את שעות הפנאי ואת הזמן שאתם מקדישים לחשיבה מעגלית, שוב ושוב על אותן בעיות שמטרידות אתכם. בערב, כדאי לצאת לבילוי ולא להישאר לבד. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה: אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של אייל: המסר הוא – ההצלחה בוא תבוא אך יש להצטייד בסבלנות. נראה שאתם מעפילים אל הפסגה עקב בצד אגודל.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מתחילים את היום באווירה תזזיתית. עליכם לקבל החלטות חשובות והדבר דורש מכם גמישות ורצון כנה לשינוי. אתם מעריכים מאמצים שמשקיע בן/ת הזוג ומתנהגים בהתאם. קיים סיכוי לשיפור הקשר גם בטווח הקצר וגם לאורך זמן, במידה ותתמידו בהבעת רגשותיכם. זה חשוב מאוד לצד השני! זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים: אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: עכביש , המסר הוא: כל צעד שאתם עושים בעולם הגשמי והחומרי, דורש מכם צעד מקביל בעולם הרוחני והנסתר מן העין. רק כך תצליחו להתחבר עם ייעודכם עלי אדמות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם ניצבים בפני מצב הדורש מכם היערכות מחודשת, כך שאתם לא ממש רוצים לראות אף אחד וטוב לכם להיות קצת לבד. אל תהיו כול כך מופתעים, זאת תופעה מבורכת שאינה צריכה להימשך לאורך זמן, אך נותנת לכם שהות להתאושש. זה בהחלט מובן בנסיבות הקיימות. אתם מסוגלים לקבוע מה המידה המתאימה. זכרו את היתרונות שהסביבה נותנת לכם- אל תשכחו את מי שעומד לצידכם. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף אשת הסוד: הקלף רומז על פרשיות הנסתרות מן העין אך מרטיטות את הלב. ייתכן שמדובר בסוד כלשהו שאתם נוצרים בליבכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

שיחות טלפון שמגיעות אחרי המתנה ארוכה, מבשרות על התחלה חדשה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות אשר מקשות עליכם להחליט מה הדבר המועדף. גם אפשרויות חדשות בתחום החברתי יסייעו לכם לפתח תחום חדש בחייכם. אם אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג אל תהססו, דווקא היום תמצאו מקורות חדשים ליהנות מהם. הריצה האינסופית אחרי הנאות תגיע למבוי סתום! טיפ: הכול במידה. ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של קרן-שפע: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו מישהו משתמש בחסכונותיו על מנת לסייע לכם. יש בזה מעין רמז לשיפור כלכלי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם הרבה בבית ואתם שמים לב שחסר לכם להיות בחוץ. תלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה בבית, על ידי סידור מחודש ושונה. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי, בעצמכם ולהתאהב מחדש, בבית שלכם. זה המקום בו אתם מבלים כול כך הרבה, אז למה לא? יוזמה ליציאה בשעות הערב, תמתן את בולמוס העשייה שתקף אתכם. טיפ: מילת המפתח היא איזון. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

האינטואיציה, הראיה החדה וכושר הניתוח שלכם מאפשרים לראות דברים שבן משפחה מסרב לקלוט. עימות מילולי עלול להתפתח על רקע זה. מישהו מתכנן תוכניות הרפתקניות ואתם צריכים להרפות ולתת לאנשים אחרים לחיות את חייהם לפי הקריטריונים שלהם. גם חשוב שתורידו ציפיות ולא תשדרו בין המילים ביקורת שרק פוגעת. אנרגיה קוסמית מדגישה הגיון ושכל ישר, שיש להשתמש בהם לצורך פתרון הבעיות.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף שלושת האפשרויות: בתחום הקריירה מדובר בידיעות מרנינות העוסקות בקידום. בתחום הרומנטי מדובר בבשורה שמטרתה להדק ולהעמיק קשר קיים עד כדי הצעת נישואין.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

המודעות שלכם עולה והתובנות מרגיעות אתכם. אתם נהנים מאנרגיות חדשות ומרעננות. אל תקשיבו למי שמנסה לעורר רגשי אשמה לא מוצדקים. כדי להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אתם צריכים להתאמץ להיות ממוקדים ולומר דברים ברורים. אם זה הולך 'קשה', מוטב לדחות את השיחה למועד אחר. האנרגיה הקוסמית מבשרת על מזל בלתי צפוי, או אירועים מדהימים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של סירת-מפרש: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מה שמאפיין יום זה הוא 'שיעור בצניעות'. משום מה נדמה לכם לעיתים שאתם כל יכולים ובדרך יתכן שאתם פוגעים במי ש'מפריע' לכם להגיע בדרך הקצרה ביותר למטרה אליה אתם שואפים. אל תשכחו שבסופו של דבר, הדבר שהכי קשה לכם הוא הבדידות. הקפידו לא לאבד בדרך את החברים הטובים שעמדו לצידכם בשעות קשות- היו שם גם בשבילם. אנרגיה קוסמית מצביעה על פרויקט חדש שעשוי לדרוש מאמץ רב או השקעה גדולה של אנרגיה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של מגן-דוד: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אין הצדקה לקיצוניות מכל סוג שהוא. להיפך, רק איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יש אנשים שלא מתביישים לנצל לצרכים אגואיסטיים את המסירות והנאמנות שלכם. אל תהססו לומר להם את האמת בפנים אך מצאו דרך 'רכה' יחסית לעשות זאת, במידה והדבר אפשרי. זאת כל החוכמה! היום יותר מתמיד הינכם מצהירים שאתם מחפשים הגינות בכל מקום חשוב שתזכרו שזה כולל גם אתכם, גם אם למהלכים שלכם – תוצאות שאינן משביעות רצון. אנרגיה קוסמית רומזת לכך שדרושה החלטיות רבה יותר כדי לזכות בהצלחה.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button