הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מצב הרוח שלכם משתפר. העליות והמורדות שחוויתם לאחרונה נשכחות. אווירה של הרמוניה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב. התחום האינטימי מספק תשובות לשאלות שלא נשאלו בקול רם. הדרך פתוחה בפניכם לפתוח דף חדש. שיחה מרתקת מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות. יש להימנע ממלכודת השאננות, זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים רוחניים כמו גם באלה הנפשיים.

שור
אתם נקראים לגלות גמישות. תעזבו בצד את האגו הפגוע ותבדקו בתכל'ס מה מתאים לכם ומה לא. היו פתוחים ומוכנים לקבל התרחשויות חדשות ואל תמהרו לדון ולשפוט אותן לאור אלו הישנות או בפשטות, הימנעו מהשוואות. אנרגיה טובה לוקחת אתכם אל מקום שלא צפיתם את קיומו. מכאן ואילך יתגלגלו הדברים בנתיב רומנטי.

תאומים
הקוסמוס משגר אנרגיה מעצבנת הישר אל כוכב מרקורי השולט בכם: אתם מוצאים את עצמכם במצב מביך בלי להבין איך בכלל הגעתם למקום הזה. פריצת דרך אפשרית רק אם תנהלו שיחה כנה עם המעורבים בדבר. תתגברו על הגאווה העצמית המיותרת ותרשו לעצמכם לבקש עזרה. כאשר תחלצו מאי הוודאות ותפסיקו לפנטז על כל מיני אפשרויות חסרות בסיס, ההרגשה שלכם תשתפר בהרבה.

סרטן
מצב הרוח מלנכולי במקצת. עם זאת, מפגש שקבעתם ליום זה הופך לחוויה מיוחדת במינה ומעניק לכם השראה. ההבנה העמוקה והאינטליגנציה שלכם הופכים למוקד משיכה לאנשים שרואים את הפוטנציאל שלכם ועומדים להציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה. יתכן שתצטרכו לוותר על חלק ממה שאתם עושים היו לטובת פעילות רווחית יותר. לכו על זה. הפנימו מסר האומר המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם. צבירה מביאה עימה פחד ביחס ישר לגודל הנכסים.

אריה
אתם מתנסים במספר תחומים חדשים, מבטאים את יכולת החשיבה המהירה שלכם ומגלים לאט לאט מה באמת מתאים לכם. הגיוון מאפשר לכם להשתחרר מתחושת השגרה הלוחצת והשנואה עליכם כול כך. כך אתם מצליחים לשמור על מצב של עניין מתמשך, במה שאתם עושים. הפנימו מסר האומר כי האושר יבוא אליכם ביום בו תוכלו לומר לאחר כי אתם מקשיבים לכל מילה היוצאת מפיו, אך אינכם מושפעים ולו ממילה אחת.

בתולה
הסקרנות האינסופית וכישרון השיחה הבלתי נלאה שלכם מושכים אליכם אנשים בעלי השפעה. נסו לרדת לעומק ולהרשים את הסובבים אתכם גם ביכולות האינטלקטואליות ולא רק ברושם חיצוני, גם אם הוא כובש ומרתק. הקפידו להשאיר קצת אנרגיות גם לתחום הביתי והזוגי. אל תוותרו על כמה רגעי איכות ויופי בסוף היום. הפנימו מסר האומר כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.

מאזניים
יום המלווה בחוסר שקט. השגרה והעומס הותירו אתכם בתחושת תשישות ומתחים את הסבלנות שלכם עד הקצה. הרצון שלכם לריגושים ולבילויים נבלע תחת הלחצים היומיומיים ולא פלא שאתם מרגישים מתוסכלים. הכול יסתדר אם תצליחו להשתחרר מהרגשות השליליים ביום החופשי הזה, ואם תמצאו זמן למנוחה וליציאה לבילוי. הפנימו מסר האומר כי 'לעולם אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות: כל דיכוי הוא בבחינת חטא'.

עקרב
אתם נהנים מאווירה רומנטית במשך כל היום. בן/ת הזוג מצליחים להפתיע. למרות שאתם מאוד עסוקים בעניינכם, אל תשכחו אנשים שעמדו לצידכם בעבר במשך זמן רב וזקוקים עכשיו למעט תשומת לב והכוונה. מישהו שאינכם אדישים כלפיו, מחכה לצלצול טלפון מכם ולשיחת עידוד. תוך כדי הנתינה, תפיקו גם תועלת (תובנות והבנות) וסיפוק רגשי. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.

קשת
יום נהדר. אתם סוגרים שבוע פורה במיוחד. יוזמה שלכם יכולה להוביל את כל הסוף שבוע לכיוונים חדשים ומרתקים. יש מי שממתין שתעשו את הצעד הראשון. למי שנמצאים בקשר: הגיע הזמן לרענן את המערכת וכן, גם לצאת ולבלות מחוץ לבית. אינטימיות אמיתית אינה נמדדת בישיבה משותפת על הספה בסלון. תתעוררו! רמז קטן שתקבלו יסייע לכם לפתור תעלומה גדולה.

גדי
יש לכם בעיה בסיסית עם מישהו במשפחה המורחבת ואתם לא מעזים להוציא את הדברים החוצה. כדאי לבדוק מה ניתן לשנות ואת החלקים שמהווים נתון בשטח, לנסות לעקוף בצורה יצירתית. השאיפה שלכם לחיות בעולם פנטסטי והרמוני-אינה מציאותית. אתם חייבים להפעיל קצת יותר יוזמה לכיוון הרומנטי, בין אם אתם נמצאים במערכת יחסים קבועה ובין אם לאו.

דלי
מצב הרוח שלכם מרומם. יש לא מעט התרחשויות שמחזקות את הביטחון העצמי שלכם. אתם שומרים על רמה גבוהה של אופטימיות וגישה חיובית. יש סביבכם כמה אנשים שלא ממש מפרגנים לכם ועדיף שלא תשפכו את הלב לפני כל אחד שמשחק אותה כחבר. מסתמנים כיוונים חדשים המהווים הזדמנות אמיתית להתקדמות. שידוך ספונטאני יוביל אל היכרות עם אדם מרתק. כדאי שתזרמו עם המתרחש גם אם לא הופיע בתכניותיכם.

דגים
היום מתנהל על מי מנוחות, עד שעות הצהריים. בשעות אלה צפוי עימות לא מתוכנן אשר מתפתח מעל ומעבר לכל פרופורציה ויש סיכוי אפילו שתשפכו דמעות. אי הנעימות הייתה יכולה להימנע אם לא הייתם כל כך רגשנים ולוקחים כל דבר ללב. לא כל מה שקורה מסביב נוגע לכם באופן אישי. לאנשים אחרים יש את הדינאמיקה של החיים שלהם וכל אחד, בסופו של עניין, דואג באופן טבעי, לאינטרסים שלו.

Back to top button