הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אסור לכם להתעלם מרמזים המגיעים אליכם מהסביבה הקרובה. אנשים קרובים מנסים להעביר לכם מסר, אולם אתם מתעקשים ללכת בדרך שבה החלטתם. שווה להקשיב קצת יותר טוב לנאמר מסביב. יתכן ובכול זאת אתם טועים? אגב, נסו לתעל את חוסר השקט הפנימי בפעילות פיסית כגון ריקוד. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי חדווה אמיתית היא זו הבאה מבפנים. אדם המקיף את עצמו באנשים ובחפצים מהם הוא מצפה שימלאוהו חדווה, מעיד על ריקנות פנימית.

שור
נושא שנוי במחלוקת שמעסיק אתכם מזה זמן מה, שוב עולה לדיון. עימות או ויכוח צפויים להתפתח עם מישהו שאתם עובדים איתו. אתם לא מתכוונים לכך אבל יוצאים די תוקפניים בסיטואציה. הצד השני מקבל את הרושם שאתם מציבים אולטימאטום. תמיד יהיה לכם זמן לשבור את הכלים. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי נישואין לשם נישואין הבאים כתוצאה ממוסכמה חברתית ואשר אין בהם תוכן רגשי, נועדו לכישלון.

תאומים
התלבטות רצינית עוברת עליכם, במיוחד בכול מה שקשור לנושאים בעלי גוון אישי. אתם משחררים את עצמכם לטובת משהו גדול וטוב יותר. שינויים רבים עדיין צפויים לכם. מה שנראה לכם ברור לגמרי בהווה, יתברר בעתיד כאשליה. פגישה לא צפויה מגלה את הגוון הספונטאני של חיי האהבה שלכם. זכרו כי הרוכש נהיה בסופו של דבר הרכוש: נדמה לכם שאתם בעלי רכוש רב – עושר, כוח, כסף – אך עמוק בפנים אתם נרכשים בידי אותם הדברים עצמם.

סרטן
אתם מחפשים דרך קצרה אך בטוחה לשפר את מעמדכם. אל תנסו לרצות אחרים ולטשטש את האופי האמיתי שלכם. 'ההצגה' לא תוכל להימשך זמן רב מכיוון שיש לכם תכונות מוגדרות וצרכים חזקים מידי. לצורך העלאת הפופולאריות, לא כדאי להשלות אחרים בתמונת מצב לא מדויקת. כאמור, ממילא, לא תצליחו. מי שאוהב אתכם צריך לקבל אתכם כמו שאתם. זכרו כי רק דבר אחד אפשר לרכוש ואותו כבר יש לכם איתכם – אתם עצמכם, התודעה שלכם. אך כדי לרכוש את ההוויה הזו יש לעמול קשה.

אריה
הרקיע צופה ורומז כי מישהו בסביבה הקרובה שלכם זקוק לתמיכה, אבל יעשה כל מאמץ כדי להסתיר את מה שנראה כאקט של חולשה. במקום לכעוס ולהתרגז, גלו בגרות וראיה חודרת מול ה'תרגילים' של אותו אדם, שניתן להגדירם כילדותי למדי. תנו תמיכה ותגלו מה באמת קורה מעבר להצגה החיצונית של הדברים. צפויה לכם הפתעה לא קטנה.

בתולה
תופעה קוסמית מולידה יום שמתנהל בהילוך איטי ובעצלתיים. הניסיונות ל'טאטא מתחת לשטיח' את כל אותם גורמים שלא בדיוק נוח לכם להתמודד איתם- לא עולים יפה. אל תנסו לטשטש את הדברים כי זה יחזור אליכם מעבר לפינה ובגדול. לחצים שמפעילים עליכם אנשים קרובים אליכם, לא עוזרים אלא רק מצליחים להוציא אתכם מהכלים, ללא תוצאות.

מאזניים
אתם מושפעים עתה ממסעותיו של כוכב הקשור ליסוד האדמה הנחשב ליסוד רציני ומעשי. אתם מאוד רוצים קשר רומנטי אבל הדברים קצת תקועים. נראה כי מדובר במשהו שהתחיל בעבר ונקטע בטרם נתן לכם הזדמנות לבדוק לעומק את הפוטנציאל, ועדיין מהדהד לכם בזיכרון. קודם כל צריך לנקות את השטח ממשקעי ורק אחרי זה לשוב ולטפל בנושא שמעסיק את המחשבות שלכם רוב שעות היום.

עקרב
קשרים חברתיים ישנים מתעוררים לחיים. עליכם ליצור ריחוק רגשי מאדם שמעורר אצלכם רגשות מעורבים שרובם שליליים. אל תאכלו את הלב בגלל נסיעה שהוחמצה או פגישה שהתפספסה. בקרוב יתברר כי רק הרווחתם מן הבלגאן. הנתיב הרומנטי מעודד אתכם להשקיע לעתיד לבוא. לא כדאי שתתמקדו רק במה שמתרחש כאן ועכשיו. נראה כי נשבר לכם מאדם שמתעתע בכם על כל שעל וצעד. השאלה היא עד כמה אתם תלויים בו.

קשת
אתם מצליחים לראות את המציאות כפי שהיא ואף ליהנות מראיה קצת יותר הגיונית שמאזנת את מצב הרוח. אל תתנהגו כאילו הבעיות אינן קיימות. התמודדו איתן בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים ובמקרה הצורך פנו לאדם קרוב לעזרה. מה שקורה ישרת אתכם בעתיד. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על הצורך להעניק מעטה רשמי לאהבתכם, או בפשטות – להוביל את הדברים בכיוון של התמסדות.

גדי
אתם מרגישים אופטימיות ושמחת חיים בלתי ניתנת לעצירה. העובדה שאתם עסוקים לא עוצרת אתכם גם בשעות הערב והלילה ואתם מרגישים צורך בלתי נשלט לצאת לבלות ולרקוד- העיקר לא להישאר בבית. צפוי לכם בילוי מענג במיוחד. תזרמו עם קצב ההתרחשויות ולא תתאכזבו. למחרת, אתם כבר תמצאו את הדרך הנכונה להתמודד עם העייפות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על תקופה נפלאה עבור אלה מכם החולמים על עולם התקשורת, כמו גם על עולם המסחר.

דלי
בכל מה שאתם עושים היום, אל תיקחו סיכונים מיותרים. תחושת עייפות עלולה לגרום לכם לוותר במקומות לא מתאימים, במיוחד כשמדובר בעניינים כספיים. חוסר וודאות גורם לכם לדאגות מיותרות. בתחום הזוגיות והאינטימיות צפות מספר שאלות לא פתורות. טיהור האווירה לפני שממשיכים הלאה, חשוב ביותר. מסר רוחני תקופתי קובע כי אתם רוצים לפייס ולרצות את הסובבים אתכם, עד כדי התעלמות מן האינטרסים שלכם.

דגים
אל תחשפו יותר מידי סודות. יש מי שמקשיב ועלול לנצל את המידע לטובתו האישית והכלכלית. אתם גם חשופים לשיטות ביצוע משימות שונות, על ידי אנשים שמתחרים בכם בתחום הקריירה. אם אתם שוקלים מעבר מגורים, חפשו מקורות מידע נוספים ורק מאוחר יותר תוכלו להגיע למסקנות מגובשות. מסר רוחני תקופתי מבשר טובות עבור אלה מכם העוסקים ברפואה אלטרנטיבית, אך מזהיר מפני ביקורתיות יתירה כלפי עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button