הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 25-04-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הדרך הנכונה להשתמש באנרגיה של היקום היא להיות נדיבים ולא לעסוק "בקטנות". העניקו אהבה מתוך הלב וזה מה שתקבלו בחזרה. אתם מרגישים שזהו עיתוי אפשרי לנסות לנהוג אחרת. שתפו את הקרובים לכם בעומק הדברים ובמה שעובר עליכם. תפרגנו גם למי שלא ממש מבין אתכם. הדאגה תתברר כחשש שווא. יש מי שזוכר לכם את הרגעים בהם תמכתם בו. הוא מפאר את שימכם גם כאשר אינכם נוכחים.
מסר יומי: בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף ארבע מטבעות: המסר הוא – היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מצב הרוח רומנטי ובכל זאת, פה ושם, יש קצת חיכוכים עם בן/ת הזוג. באמת לא נורא. לא צריך לקחת ברצינות תהומית כל מילה שנאמרת. תזרמו, אל תתעקשו על כל דבר וקבלו את השינויים ברוח טובה. בשעות הערב יתכן ותחושו חולשה ועייפות. לילה שמתאים לבילוי ביתי סולידי. ההצלחה תושג הודות להתערבותו של אדם המחבב אתכם. צפויות בשורות טובות אצל צעירים במשפחה.
מסר יומי: בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שבעה גביעים: המסר הוא – מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

עליכם להתאזר בסבלנות. אין להתעלם מהצורך להתקדם הלאה למרות שהמצב הנוכחי נוח לכם במיוחד. ברמה הזוגית אתם נדרשים לשנס מותניים ולעשות מאמץ גדול יותר מאשר עד כה. נראה שסוף סוף אתם מוכנים לכך. קצב ההתקדמות תלוי רק בכם. הפיקו את המירב ממה שיש ואל תסתכלו אפילו לכיוונים השליליים. זכרו כי צריך להחזיר טובה תחת טובה. פיקחו עין על מי שמנסה לטעת בכם רגשי אשמה. נראה כי הוא נוהג כך משום שהוא עצמו תקוף בהם.
מסר יומי: בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שני גביעים: המסר הוא – צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו עליה כדי להשיג יותר מזה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם יכולת להקשיב ולעזור לאנשים אחרים. לעיתים על חשבון זמנכם הפרטי והחיוני. במסגרת הכישרון שלכם לייעץ לאחרים מה לעשות עם החיים שלהם ואיך לחלק את הזמן בצורה חכמה יותר, כדאי גם לכם ליישם את העקרונות החשובים הללו. תוכלו להפיק הרבה יותר מעצמכם ומאחרים כאשר יתקיים איזון בין קבלה ונתינה. צפויה ידידות מאושרת עם מכר חדש.
מסר יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של אנטילופה: המסר הוא – כל שתעניקו עכשיו לאחרים, יחזור אליכם כפל כפליים: הברכה היא בנתינה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. כושר השכנוע והביטוי שלכם מביא לכם שפע של הצעות. מסרים אמינים שאתם שולחים לאדם מסוים ינבטו בבוא הזמן. אין טעם ללחוץ על מי שאינו מוכן עדיין. ובינתיים, המשיכו לפעול ללא ליאות בכיוונים האישיים שלכם והשאירו את כל האפשרויות פתוחות. צפויה בשורה נפלאה הקשורה במשפחה. אירוע שהתרחש לפני כשבוע, ממשיך להתגלגל במחשבותיכם. לכאן או לשם, כדאי שתעשו עם זה משהו.
מסר יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של תנין: המסר הוא – הגינות היא תופעה ברוכה, אך אם ברצונכם לצוד את ליבו של אדם כלשהו – כדאי שתצטיידו בתחכום.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

רומנטיקה לא בדיוק בראש שלכם, אך דווקא עכשיו, כשאתם מורידים לחץ ונרגעים- זה קורה. חשוב שתזכרו לא לכפות שום דבר על אף אחד ולא 'להפעיל שרירים'. אמצו גישה אובייקטיבית פתוחה ומאפשרת כדי לתת לדברים להתפתח בקצב שלהם. שינוי מיוחל מגיע לתחום הזוגיות וגם לתחום הרגשי. צפוי מידע מפתיע ומועיל. מישהו שהצגתם לו שאלה, נוטה לדחות את תשובתו. ייתכן שכדאי לכם לעקוף אותו ולהמשיך בדרככם.
מסר יומי: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף כוכב מרקורי במזל שור: הקלף מעניק מזל גדול לעסקי נדל"ן שבכוונתכם לבצע, כמו כן הוא מבשר על תקופה טובה עבור אלה מכם העוסקים בעיצוב מכל סוג שהוא. אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים: אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש תסבוכת שאתם לא יודעים איך בדיוק לצאת ממנה. שיבושים בתוכניות הביאו אתכם למצב של אי נעימות מול אנשים בעלי השפעה. ביקורת ששמעתם מתבררת כלא נכונה וגורמת לכם לבלבול לגבי תכנון עתידי. יש לכם נטייה לראות את הדברים באור חיובי ואופטימי. בדקו האם 'כללי המשחק' שלכם תואמים לאלה של האנשים, מולם אתם פועלים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.
מסר יומי: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף שמש במזל מאזניים: הקלף קובע כי אתם רוצים לפייס ולרצות את הסובבים אתכם, עד כדי התעלמות מן האינטרסים שלכם. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום צפויות להגיע אליכם חדשות טובות הקשורות בתחום הרומנטי. מישהו מהעבר יוצר קשר ומצהיר על כוונות רציניות לגביכם מה שעלול להביך במידה מסוימת, במיוחד אם אתם לא ממש בפאזה הנכונה ומוכנים לשמוע 'יציאה' מסוג כזה. אז תתכוננו גם אם התשובה שלילית, תוכלו להתענג על הרגע. אורח שיגיע בחטף יבשר בשורות משמחות או יעניק עצה טובה.
מסר יומי: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף מרס במזל טלה: הקלף מעניק לכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה, והוא טוב במיוחד עבור אלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון. אל תבטחו באדם הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות: שימו את מבטחם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום אופטימי. הפנו את האהבה והרוך שלכם כלפי האנשים המתאימים, במיוחד כלפי אלה שעומדים לצידכם לאורך כל הדרך. נסיבות החיים מאפשרות לכם לבחור ועליכם לעשות זאת בזהירות ומתוך ראיה רחבה של הדברים. תתפלאו אבל יהיה לכם קל יחסית להחליט החלטות ולהיות אסרטיביים. כפי שהבנתכם כבר, זהו יום עם בהירות מחשבתית יוצאת מן הכלל. צפויה הצלחה גדולה לרעיון חדש. האנרגיות צופנות לכם הפתעות. היום תיפתר חידה הקשורה בשינוי שחל בהתנהגותו של אדם קרוב.
מסר יומי: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף מרס במזל דלי: הקלף קובע כי הצלחתכם תגיע בו ברגע שתעניקו למעשיכם גוון מקורי, חריג, לא שגרתי ויוצא דופן. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם: בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

קחו מנוחה ממצב הרוח הסוער שתקף אתכם. חוסר היציבות דוחף אתכם לעשות מעשים שעלולים לסבך אתכם בצרות במיוחד בתחום האינטימי. אל תיכנעו ליצר ההרס העצמי שלפעמים מניע אתכם. סוף השבוע הזה מבטיח בילויים מרתקים. שמרו על עצמכם והיו דיסקרטיים. החשיפה האישית, במידה המתאימה, תביא להקלה רגשית. אין טעם להתפלסף כאשר משחק לכם קלף בנתיב שבינו לבינה. הניחו לדברים להתגלגל מאליהם.
מסר יומי: בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף האיש בעל כוכב-מרקורי: הקלף מנבא לכם ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד. ייתכן כי גורם בכיר "מוציא עבורכם את הערמונים מן האש".
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

פתרון של מספר בעיות מוטל על כף המאזניים ומשום מה, כל המעורבים מחכים ליוזמה שלכם כדי להתקדם. עשו זאת בקלילות ובצורה היעילה ביותר. בטח שאתם יכולים. קטן עליכם! יש לכם סיבה להתחיל לחגוג! אירוע יוצא דופן מאפשר לכם ליצור קשר עם אדם שאתם הוגים בו. אל תטחנו את עצמכם בנוגע להמשך.
מסר יומי: בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף העלמה הנוהגת בכפיר ובשחל אריות: הקלף מבשר על הפסוק: מעז ייצא מתוק. עניינים שכשלו והכזיבו, מובילים אל סוף חלומי ומתוק.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם זוכים בצרור של עצות מאדם שכוונותיו טובות. העניין הוא שהראש שלו, הוא לא ממש הראש שלכם. האנרגיות מיטיבות עם סיומים ועם התחלות חדשות. הקשיבו לקול הפנימי שמדריך אתכם בכיוון הנכון. אתם חוששים לחשוף את רעיונותיכם, שמא לא יהיו מקובלים על הסובבים אתכם. לא יזיק לכם להיות קצת יותר אסרטיביים. נראה כי אתם מתהלכים בהרגשה של קיפוח מצד אדם שאמור לתגמל אתכם. אם זה מה שקורה, מדוע אינכם נוקטים בצעד כלשהו ?
מסר יומי: בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף מזרקת הגביעים: הקלף מבשר על פגישה הצפויה להתקיים עם אדם הקשור בעברכם הרחוק. נראה שאתם הולכים להתרפק על אלת הנוסטלגיה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button