הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ניהול נכון דורש אמביציה אישית חזקה וחריצות. אתם יודעים את זה אך לא תמיד מיישמים. איך שהוא אתם נוטים 'להתעייף' באמצע הדרך ועובדה זאת עלולה להכשיל אתכם מול אנשים פחות מוכשרים אך בעלי יכולת התמדה גבוהה יותר. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם, בא אליכם עם דרישות שלא נראות לכם הגיוניות. אל תהססו להביע את דעתכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם.

שור
קבלו בברכה ובשמחה את שפע ההצעות שמגיעות אליכם בתחום החברתי. יום בהחלט מתאים להתנסות בחוויות ראשוניות שלא העזתם מעולם להגיע אליהן או לגעת. עם הטעם הראשוני יבוא התיאבון לעוד. כדאי לנקוט בכמה כללי זהירות בסיסיים. ספונטאניות עם מגבלות מסוימות היא דרך המלך עבורכם. זה מספיק טוב בתור התחלה. מזל שור נשלט ע"י ונוס שתכונותיו הן בין היתר: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

תאומים
במהלך היום אתם מצליחים להירגע לאחר בוקר סוער למדי. תרגול מדיטציה או רישום של החוויות שלכם, יעזרו לכם למצוא את הדרך לשלווה ורוגע פנימיים. צפויה לכם חוויה רוחנית באירוע חברתי בו תשתתפו. אנשים חדשים שתפגשו יהפכו להיות חברים של ממש בהמשך הדרך. מזל תאומים נשלט ע"י מרקורי שתכונותיו הן בין היתר: תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, רצון מתמיד לניידות וקסם אישי.

סרטן
היום הרביעי בשבוע צופן בחובו לא מעט אקשן. אתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים. בדקו היטב את עצמכם ואל תגררו לעשות משהו שתצטערו עליו בהמשך. לחגוג זה טוב אבל תוודאו שאתם עושים את זה עם האנשים הנכונים. תסתכלו על חצי הכוס המלאה. יש לכם ממה להיות מרוצים. זכרו כי אנשים הדוברים שפות שונות, אפילו אם הם משתמשים באותן המילים, אין הם משתמשים בהן באותו המובן. הקשיבו למובן. לעולם אל תקשיבו למילים.

אריה
תופעה קוסמית מולידה יום שבו אתם חווים תסכול- לא פלא. בזמן האחרון אתם מתאמצים יותר מידי ויש עליכם עומס מכמה כיוונים בבת אחת. עם זאת, גורם שמאוד מעודד אתכם, זאת היציבות בתחומים שונים בחיים. אולי הגיע הזמן להוריד את המסכות, להפסיק לשחק את תפקיד הגיבור ולהצהיר שאתם זקוקים לעזרה. שימו לב לאדם שלא ממש משקר לכם אך גם לא אומר את כל האמת. נראה כי מצפונו לא לגמרי נקי.

בתולה
חשוב לכם להרגיש שאתם שומרים על נאמנות לעצמכם. יחד עם זאת, אינכם קשובים ממש לאנשים אחרים, מה שגורם לחיכוכים מיותרים. נסו לגלות קצת יותר רגישות. בטווח הרחוק זה ישתלם לכם מאוד. השתמשו בטאקט ואל תתנו למילים לבלבל אתכם. שימו לב למה שלא נאמר ולסימנים של שפת גוף. יש מי שרוקם עבורכם קשר שרציתם בו. הוא נותן לכם 'קצה חוט' אך עיקר העבודה, עליכם.

מאזניים
הרקיע מזרים פיתויים ואנרגיה הרפתקנית אל גזרת מזל מאזניים. הרצון שלכם לשלוט במי שנמצא לידכם, מוצא את ביטויו בדרכים עקלקלות. אתם לא לוחצים אבל מפעילים מניפולציות. ייסורי המצפון לא יאחרו לבוא מכיוון שבתוך תוככם אתם יודעים שזה ממש לא לעניין. אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בוויכוחי סרק בניסיון נואש ליצור סיבה מלאכותית לכעס שאתם חשים.

עקרב
מה שהכי חשוב לכם להשיג היום, לעומת ימים אחרים, היא תחושה של הרגעת השטח. צפוי יום רצוף רגעים שבהם יש לכם צורך לקבל החלטות, למרות שאין לכם מספיק נתונים. נסו למנוע אכזבות על ידי דחייה של כל מה שאפשר ליום אחר, בו תהיו רגועים יותר ותוכלו להפעיל יתר שיקול דעת. אולי אפילו להתייעץ עם עוד מישהו שהינו בעל סמכות בתחום הרלוונטי.

קשת
האישיות הסוחפת שלכם מספיקה בדרך כלל כדי להשיג דברים בדיוק לפי הצורה שבה אתם רוצים אותם. הצורך שלכם בדרמטיות ומסתורין גורם לכם למשוך תשומת לב רבה ולהיות המנהיגים בכל חבורה או קבוצה אליה אתם מגיעים. לא תמיד אתם יכולים להוביל את כולם, וכשזה לא קורה מוטב שתקבלו את העובדות כפי שהן בלי להקים מהומה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על תקופה בה יש ליהנות מפירות האהבה, אך אין לוותר על עצמאות ועל חופש אישי.

גדי
למרות שזה לא ממש נראה כך הרי שאתם זקוקים לזמן איכות עם… עצמכם. כדאי מאוד שתנצלו את היום הזה כדי להירגע וגם כדי לסדר דברים שהוזנחו. להיות הרחק מאור הזרקורים ולהתעטף בשקט- זה בדיוק מה שדרוש לכם. יותר מידי אנרגיה מבוזבזת על דיבורי סרק ורכילות, מה שמותיר אפילו אתכם- תשושים. מופיע אדם שמתנדב לתווך ביניכם לבין אדם אחר. העיתוי הולם שימוש בשליחים ולא שיחות בארבע עיניים.

דלי
כדאי שתשברו את הקרח מול בן/ת הזוג גם אם הדבר כרוך בסצנה קטנה. הכול עדיף מאשר דממת אלחוט שהשתררה ביניכם. על מנת לשפר את המצב, כדאי לתכנן מספר צעדים ולא לירות מהמותן חד פעמית. הסקס אפיל שלכם פועל לטובתכם. עד שעות הלילה צפויה התפייסות רבתי. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אין כל משגה מצידו של אדם התועה בדרך, לצאת ולחפש את עזרתו של אדם חכם ממנו.

דגים
במרוץ אחר המטרות שלכם ובמיוחד הגבוהות שביניהן, אתם מתעייפים לעיתים. יתכן שתרגישו היום תסכול ודכדוך ולא תדעו למה. אורח החיים שלכם לחוץ וקשה לכם להתמודד עם היום יום. תכננו חופשה שקטה בהקדם האפשרי. זה בהחלט אפשרי אם רק תפנימו ותחליטו שמותר גם לכם ליהנות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הנווד אינו מתעכב במקום כלשהו לאחר שמיצה בו את אפשרויותיו: יש זמנים בהם צריך לקום וללכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button