הומאופתיהרפואה משלימה

מהי הומאופתיה ומהי הומאופתיה קלאסית?

הומיאופתיה היא חוכמה עתיקה בת 200 שנה. שנוסדה על ידי רופא גרמני בשם דר" סמואל האנמאן בסוף המאה ה-18.

הומיאופתיה הינה מדע של הטבע שנחקר ופותח על ידי סמואל האנמן רופא כימאי ורוקח שתיאר בספרו "האורגנון " את עקרון הדומה בדומה ירפא – similia similibus curentur.

הומאופתיה מאפשרת שליטה!

כולנו מעוניינים להיות השליטים היחידים על עצמנו מודעותו וחיינו. כולנו מעוניינים באריכות חיים ובחיים חסרי הפרעות, רוצים להגיע לגיל מבוגר ולהראות עדיין צעירים. שכל אחת ממחשבותיו רגשותיו ופעולותיו יהיו בידיים שלו הקברניט הראשי של ספינת המודעות והחיים, שכל מחשבה תוביל ישר לעשייה מכוונת ולא לאלף ואחת טעויות בדרך אל השגת היעד.

כדי שכל פעולה תהיה מלאה עוצמה ותשיג את הרושם והמטרה שעבורה היא נוצרה, שהמהות של אבינו אמינו וסבתנו אותם אנו יורשים כמו דיסק צרוב המונח בתוך התת מודע שלנו, תכיל רק את האינפורמציה החזקה ובעלת העוצמה שהייתה בכל אחד מהם אותם נירש בשמחה ולא את חולשותיהם, פחדיהם, יגונם, וכל רגש מעקב אחר שהכרנו בהם.

מי לא היה רוצה סוג כזה של שליטה שיאפשר לו לדעת איך לפעול במצבי לחץ ועבודה במטלות ולימודים ובכל יעד שאנו מציבים לנו בחיים. הרי זהו החלום הבלתי מושג כמעט של כולנו. אך כן יש דרך להגיע ולהיות השליט במגדל הפיקוח של היקום הפנימי והחיצוני שבתוכנו. זהו תהליך ארוך לפעמים של שנים של עבודה צרופה של ניקיון וסדר. זהו תהליך בעל עליות וירידות, תהליך שדורש אורך רוח סבלנות והתמדה, אך מהי האופציה השנייה. לא לצעוד בנתיב שיוביל אותנו בסופו של דבר לייעדנו רק בגלל שהוא ארוך ולפעמים קשה.

כיצד הומאופתיה עובדת?

בהומיאופתיה יש כבוד רב לתבונתו של האורגניזם ולכוחות החיים הטבעיים ולאינטליגנציה המרפאת הטבעית הקיימת בגוף האדם וברוחו מלידה. ההתייחסות לאדם היא שלמה לכול רבדיו ומישורי חייו, לגופו ונפשו יש חשיבות בהבנת תלונותיו הנוכחיים.

התיקון ההומיאופתי נעשה באמצעות בחירת ומתן רמדי יחידה ללקיחה מתחת ללשון בטיפות או בגלובולים למשך מספר ימים או חודשים על פי מצב האדם, הרמדי שהנה מייצגת את אחד האלמנטים מהטבע עליה נערכו ניסויים, ועל פי הם נצפו תמונות של סימפטומים הדומות לתמונת הסימפטומים שאיתם מגיע הקליינט לקבלת תיקון. הרמדי ההומיאופתית ניתנת במנה המזערית ביותר הנדרשת על מנת להתחיל תהליך של תיקון.

רמדי הומיאופתית נעשית בתהליך רוקחות מיוחד של דילול וניעור סדרתי, המכונה תהליך של פוטנטיזציה. הפוטנטיזציה מגבירה את עוצמת הכוח החיוני כוח החיים הקיים בתוך האלמנט שנבחר לתיקון. הרמדי ההומיאופתית נבחרה עבור אותו אדם בשל יכולתה להוציא סימפטומים הדומים לאלה של המטופל באנשים בריאים ולתקן אותם. ההומיאופת מבין את תהליכי האינדיבידואל ויכול לצפות ולהבין את תהליכי התיקון והשחרור שלו ממצוקותיו.

הומאופתיה קלאסית

במהלך התהליך ההומיאופתיה הקלאסית ההומיאופת מראיין את האדם במשך שעה שעתיים, אוסף את כל המידע האפשרי מהאדם, ומשפחתו. אוסף מידע מתוך התבוננות ואף נעזר במידע רפואי. בהתאם לעקרונות היסוד הוא מחליט מהי הרמדי הומיאופתית האחת המתאימה, ורושם אותה ללקיחת הקליינט דרך בתי המרקחת ההומיאופתי הקרוב לאזור מגוריו.

הרמדי נלקחת בדרך באופן חד פעמי, מספר ימים או לאורך מספר שבועות וחודשים ברצף, בהתאם לצורך ולמהות התהליך הנדרש שמשתנה מאדם לאדם וכן על פי תגובתו לרמדי.

מטרת התהליך שיפור בכל תחומי החיים, שיפור באיכות החיים התקדמות ושחרור כללי מכל המעקב את האדם בחייו יכולת גדלה להשיג את מבוקשו בכל המישורים והתחומים. וחוסר בדיכוי סימפטומים של המחלות שאיתם האדם היגיע בתחילה אלא מתן מקום ותהליך תיקון אמיתי מהשורש הרוחני של האדם שהיא היכולת העמוקה ביותר של ההומיאופתיה.

תפקידו של ההומיאופת לתקן את המקור העליון נשמת האדם בו נוצרה סטייה שכתוצאת ממנה שובשו תהליכים בנפשו וגופו מהם הוא סובל, לתיקון זה בהומיאופתיה משתמשים באלמנטים מהטבע. בכל אלמנט עושים שימוש בסוג של אינפורמציה שונה הקיימת באותו אלמנט וזאת על פי התאמתו הייחודית לאדם.

התיקון מתבסס על שיתוף פעולה מלא ואמיתי בין הקליינט להומיאופת במסירת אינפורמציה מדייקת. אינפורמציה שאיננה מדויקת או אמיתית תוביל את ההומיאופת להתאמה של אלמנט שאיננו שייך לאדם ומהותו הרוחנית. ועל כן אינו יכול לעזור לאדם בתיקון הנדרש.

האלמנטים כולם עוברים תהליך מיוחד בו מפרידים בתהליך מיוחד הנקרא פוטנטיזציה, את החלק הרוחני מהחלק החומרי שלהם כך שבזמן התיקון, השימוש הוא בחלק הרוחני של האלמנט בלבד מול החלק הרוחני של הקליינט. בתהליך ההומיאופתי לא צריך להאמין כדי שהתיקון יתרחש אך צריך לדייק במסירת האינפורמציה והשאר יעשה בהתאם לכך על ידי ההומיאופת והאלמנט שיבחר ללוות את הקליינט. אין הבטחות. אך מניסיוני יש הצלחות ואני דוגמא לאחת מהן.

ההיסטוריה של החוכמה ההומיאופתית

הומיאופתיה היא חוכמה עתיקה בת 200 שנה. שנוסדה על ידי רופא גרמני בשם דר" סמואל האנמאן בסוף המאה ה-18. לשיטה יש שורשים קדומים ביוון העתיקה ובימי הביניים. בתחילת המאה ה- 20 עסק כל רופא ששי בארה"ב בהומיאופתיה, היא הייתה רווחת מאד גם באירופה הודו ודרום אמריקה. הומיאופתיה היא בת הדודה של הרפואה הקונבנציונאלית, שכן השיטה הרעיונית המרכזית בה משתמשת ההומיאופתיה בכל מקרה ומקרה שדורש תיקון.

שווה לשיטה הרעיונית בה משתמשת הרפואה הרגילה לריפוי במצבים של הרעלה דרך חיסון בה משתמשים באותו גורם מחלה בכדי לחסן בפני אותה מחלה עצמה, הרפואה הקונוונציונלית עושה שימוש בשיטה זו של הדומה בדומה מתקן בחיסונים נגד שפעת בו האדם מקבל את אותם חיידקים בצורה מוחלשת כחיסון, או במקרה של עקיצת נחש, בחיסון נגד מחלת הפוליו ועוד.

דר סמואל הנמאן הקדיש את חייו כדי לבחון את האפשרויות הבלתי מוגבלות שקיימות באלמנטים שונים מהטבע בצורה מוחלשת חיסונית, כמו כן גילה הנמאן שטווח הפעולה של כול אלמנט בטבע איננו משפיע ומתקיים רק במישורי הפיזיים אלא גם חודר ומשפיע על האורגניזם והאדם במישור הרגש החשיבה והפעולה ואפילו על החלומות בלילה.

מתוך מחקרים שהתחיל לערוך על עצמו וקרוביו גילה: שבכול האלמנטים הקיימים בטבע בצורתם הטבעית והאורגנית יש תשובות לאין ספור מצבי מחלה אם אותם אלמנטים יינתנו בצורתם חיסונית, הוא בדק חקר ומצא שלכול אלמנט בטבע יש השפעה על בני אדם תחילת הגילוי הייתה דרך ספרי רפואה אותם תרגם, בספרים ניתן למצוא את ההתייחסות המתועדת בצורה רפואית למצבי הרעלה שתועדו על ידי רופאים קונוונציונליים. מתוך כך הוא הקיש והבין שאותם חומרים שגרמו לסוגי הרעלה פיזית ונפשית יכולים להפוך את המצב על פניו אם יינתנו במינונים מוחלשים, ידיעה זו גרמה לו להתחיל לערוך ניסויים על אלמנטים שונים, ולבדוק איך ניתן לתקן מצבים שונים בחייו של האדם על ידי סוגי האלמנטים השונים, כול אלמנט בנפרד נמצא מתאים לקשת רבה של תופעות הקיימות באדם.

התוצאות לא איחרו להגיע, כול אלמנט שבחר לעשות עליו ניסוי מתוך המטריה הרפואית נמצא בצורתו המוחלשת מקל על אותם תופעות עצמם שהוא יצר. סקרנותו של דר הנמאן הלכה וגברה האם כול חומר הקיים ביקום בטבע בצורתו הטבעית והאורגנית מסוגל לגרום וגם לתקן בעיות אנושיות. הוא בחר לערוך ניסויים על כל מגוון וקשת האלמנטים מהצומח, מינרלים, בעל חיים מתכות וגזים, כתוצאה ממחקריו ותיעודם היום התנועה ההומיאופתית קיימת בכ 20 מדינות בעולם שמבצעים כל יום ניסויים על אלמנטים נוספים לגילויי הכוח החיים הדינאמי שלהם לעזור למין האנושי.
קרדיט: ד"ר -.
לרשימת מטפלים בהומאופתיה לחצו על הקישור

Back to top button