הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
עליכם לפתח קצת יותר את האגו האבוד. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים. נחישות וכוח רצון חזק הן מילות המפתח ליום זה. העכבות שלכם קיימות רק בדמיון. במחי יד תוכלו לבטל את השפעתן- אם רק תרצו. האמינו בעצמכם על מנת שגם אחרים ירגישו כלפיכם את אותו הדבר. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.

שור
אתם מנצלים הפסקה בלוח זמנים עמוס. חופשה היא הדבר הכי טוב שיכולתם להעניק לעצמכם בתחילת שבוע זה. אל תהססו לקבוע מספר מפגשים קצרים עם אנשים שונים. כדאי לשמור על גיוון ולא להתמקם במקום אחד לאורך זמן. אתם טוענים שאתם משתעממים? המפתח בידיים שלכם. הרקיע קובע כי דבר מה שעשיתם עומד להנחיל לכם תהילה וכבוד, אך הכסף יגיע בשלב הבא.

תאומים
אחרי הירידה במתח, אתם מתחברים לאווירה של פיוס. אבל לא ממש נותנים לכם להתקרב, למרות שאתם רוצים. אל תתנצלו ואל תתחנפו. תנו לזמן לעשות את שלו. בסך הכל, אתם מקבלים המון עזרה ופרגון מצד האנשים הכי חשובים בתמונה הכוללת. לא צריך שכל העולם יאהב איתכם ויסכים איתכם. נראה כי מישהו שאתם חושדים בו, יתגלה כישר ונקי כפיים. ייתכן שהוא זקוק להזדמנות להוכיח זאת.

סרטן
אתם נחים על זרי דפנה כשבעצם הזמן קצר ואתם נמצאים בלחצים מכל הכיוונים. כיוון שאין לכם כוח וחשק להתמודד עם האתגרים האמיתיים שניצבים לפניכם, ייתכן ש'תבשלו' לעצמכם תסכול כלשהו. המצפון אולי יירגע לפרק זמן קצר אולם בתוך תוככם אתם מודעים לעובדות. אל תוותרו לעצמכם. ייתכן כי התשובות לבעיותיכם אינן מצויות בעולם החומר, אלא ברבדים רוחניים.

אריה
יום המאופיין בסערת יצרים. מישהו שהשפיע עליכם רבות בעבר, מאבד את כוחו והשפעתו הבלתי מעורערת. נראה שאתם תופסים פיקוד על החיים שלכם בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר עשיתם זאת בתקופות קודמות. בשעות הערב יש סיכוי גבוה לעימות מילולי עם אדם שתלטן שידרוש איפוק וסבלנות. עם זאת- אל תזייפו ואמרו רק את האמת! הפנימו את הרעיון לפיו פעילותו של קילוח מים, שונה מאשדות המפלים הסוערים. אין ביכולתו להתיק הרים ממקומם, אך התמדתו מביאה ברכה.

בתולה
דרושה לכם אווירה שלווה… כדי לתפקד במלוא הקיטור. אתם מתמודדים ביתר הצלחה עם קשיים טכניים בעבודה. רמת הריכוז שלכם עולה ככל שאתם מקבלים יותר תמיכה מבני הזוג. תפרגנו ואז גם תקבלו יחס של פרגון מהצד השני. סך הכול, זה יתרום לשני הצדדים. זכרו כי אדם גדוש רעיונות אינו מבזבז את זמנו על מקום אחד. הוא יודע כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת.

מאזניים
המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות הפרטיים שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת מול לחצים ומניפולציות. בעבודה אתם זוכים להערכה והצלחה כספית. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל טלה, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לשחרר כעסים ולא לשמור אותם בתוך בטן מלאה.

עקרב
מספר רב של הצעות בתחום האישי גורם לכם לבלבול בהערכת המצב. קצרים בתקשורת ואי הבנות עם בני המשפחה עלולים להביא לוויכוחים מיותרים. יש מי שמנסה לשבור את השגרה ולגרום לכם לצאת לכיוונים חדשים. היפוך התפקידים מביא למבוכה. חכו עד שיגיע הרגע המתאים. ביחסים שבינו לבינה זכרו כי לעולם אין להציע אהבה מתוך אבירות. אבירות היא סיבה טובה לזר פרחים, אך לא לאהבה.

קשת
יום בסימן עשייה. אתם בקטע של מימוש פנטזיות והתנאים בשטח מאפשרים זאת. כשאתם מתרכזים ומתכווננים לכיוונים הנכונים, כשהקסם האישי שלכם פועל והתקשורת חופשית וזורמת – שלל אפשרויות נפתח לפניכם. מצב הרוח מרומם לנוכח מה שקורה. השילוב הנוכחי של הנסיבות מאפשר לכם לעשות התקדמות ממשית. אין צורך להתרשם ממי שמצאו לעצמם מעריצים רבים החולקים להם כבוד.

גדי
עליכם לבדוק שוב ושוב לפני שאתם מחליטים על שינוי דרסטי. הנטייה שקפצה עליכם להתפתות ולהיות יותר מידי ספונטאניים, אינה מאפשרת ראיה מעמיקה של מה שקורה לכם בשטח. אתם מתפתים לעיתים קרובות בגלל כמה מילים מתוקות שאינן משמעותיות בהמשך הדרך. כדאי להפריד בין עיקר וטפל. זכרו כי האדם הרוחני יודע כי אין לבלבל בין האצבע המורה אל עבר השמש, לבין השמש עצמה. זכרו זאת בשעה שאתם באים להפוך את המשלים לנמשלים.

דלי
החלטות… החלטות… יום בו אתם ניצבים מול הצורך להחליט החלטות. כבר אי אפשר לדחות יותר את ההכרעה. יש מי שמנסה לעוץ לכם עצה אבל אין לכם את היכולת להקשיב. חכו שמצב הרוח הסוער יירגע במקצת לפני שתקבלו החלטה. בשעות הערב, לאחר שתמסרו את תשובתכם, תוכלו להתמסר לתחושת ההקלה. המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.

דגים
היום התעוררתם במצב רוח קרבי ויש לכם חשק להגיד לכולם את דעתכם עליהם. כדאי לשמור על איפוק. התפרצויות ספונטאניות, גם אם אתם ממש צודקים, לא יקדמו את העניינים לכיוונים חיוביים. היום כדאי לכם לקחת את העניינים בקלילות ואם אין לכם תוכנית ממש טובה על הפרק-אל תחפשו יותר מידי. כדאי שתלכו לישון מוקדם. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל בתולה, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לארגן את חייכם ולהכניסם אל תוך התלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button