הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 14-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום עמוס. חיפושים וסידורים ממלאים את הלו"ז שלכם עד אפס מקום. כמה שאתם מנסים להתייעל, זה לא ממש עובד. אתם עייפים למדי ומצפים בקוצר רוח שיגיע הערב והיום המתיש הזה יגמר. הרקיע דוחק בכם להפגין את עוצמתכם האישית ולנתק כבלים העלולים לגרום לתלות יתירה באחרים. הערב מתאים לבילוי שקט בבית. ללבוש פיג'מה ולהתכרבל מול הטלוויזיה.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 10: הרון קובע כי האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

חשוב לכם מאוד להראות לאחרים עד כמה אתם מוצלחים וכישרוניים. הדבר דוחף אתכם לפעול בצורה תזזיתית ולמתוח את היכולת שלכם עד הקצה. אתם מתמקדים במשימות שעליכם לבצע. יתכן מאוד שעוד היום, בעקבות תובנה שתקבלו, יחול מפנה שישנה את גישתכם לכיוון של האטה בקצב. עוצמתכם האישית מאפשרת לכם להפוך אנרגיות שליליות לאנרגיות חיוביות.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 5: זהו רון נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אירוע רודף אירוע ואתם נהנים מכל רגע. בקושי יש לכם זמן לנשום. יום עמוס להפליא. יש מקום לפתוח את כל החושים ולהתענג באמת. מגיע לכם. למה שלא תפרגנו לעצמכם? בן/ת זוג משנים גישה כתוצאה מתהליך פנימי. כדאי לבדוק איך השינוי יכול להשפיע עליכם. תזרמו בהתאם לשינויים המתהווים. אל תדאגו מכיוון שהזמן יעשה את שלו.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 15: הרון רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

מכל הבחינות זה זמן מתאים לשינויים. פניה מגורם חיצוני תעזור לכם לפתור בעיה אישית. חוסר סבלנות עלול להביא לעימות. אתם מנסים לשפר את מהות הקשר עם הסובבים אתכם אבל עדיין יש לא מעט אתגרים שצריך להתמודד איתם. הקצב קצת איטי מידי עבורכם. סבלנות. האנרגיה הקוסמית רומזת על הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.
בהפלת גורלות וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת המטוטלת, עלה בגורלכם המסר הבא: יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. דאגות מעכבות את ההצלחה. הניחו לדברים לזרום והפסיקו להתפלסף.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הרקיע ממשיך להרעיף אנרגיות חולמניות ויצירתיות על גזרת מזל אריה. החוש האסתטי שלכם עוזר לכם להחליט החלטות חשובות. יש מי שמעריך את דעתכם ופועל על פי ההנחיות שלכם. פגישה אינטימית גורמת לעניין ישן נושן להתבהר ולהתברר. פחדים סמויים מנהלים אתכם וגורמים לכם לא להחליט גם במקומות שבעצם אתם יודעים בדיוק יודעים אתם רוצים ומה צריך לעשות.
בהפלת גורלות וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת המטוטלת, עלה בגורלכם המסר הבא: אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל, יעמדו בלב העניינים. לכו עם הקול הפנימי שלכם
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום באווירת שובבות. זה הדבר הכי בולט אצלכם היום. בא לכם לצאת מהמוסכמות הכובלות ולעשות משהו שונה מהרגיל. הכישורים היצירתיים יעזרו לכם לעשות זאת. תעזבו את ההיגיון בצד, ליום אחד, ותעשו רק את מה שבא לכם. לפני שתבינו מה קורה יהיו סביבכם לא מעט שותפים לריגושים. הניחו למזל הטוב לומר את דברו, נראה שהוא מגשים עבורכם חלום הרפתקני.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של נימפת-ים: המסר הוא – צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מאבק כוחות סמוי יוצא אל פני השטח ומעצבן אתכם. מערכת יחסים מורכבת דורשת יעוץ. אל תתיימרו להיכנס לתפקיד שגדול עליכם, למרות שאולי אתם יכולים לעזור במידה מסוימת. עדיף לא להתערב כדי לא לפתח תלות שאינה במקומה. סמנו מטרה והסתערו עליה, הגלים שנוצרים – הם אלה אשר יביאו לכם את ההצלחה.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אדם שואב מים: המסר הוא – היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

האנרגיות הסוערות נוטשות את תחום הזוגיות שלכם. מידה גדושה של סבלנות והקשבה כלפי בן/ת הזוג יסייעו לשמור על אווירה נעימה ואינטימית, למרות הסערות המתחוללות מחוץ לקשר הזוגי. היוזמה שתנקטו עשויה להביא לתוצאה חיובית אך יחד עם זאת, קחו בחשבון שאתם גם עלולים להיכשל, לפחות באופן זמני. היום מומלץ ללכת עם הלב.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של ציפור דואה: המסר הוא – ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הרקיע מעצים את האנרגיה הוויטאלית שלכם אך לא ממש תורם לשקט ומרגוע. חוסר טאקט וחוסר דיפלומטיות עלולים היום לסבך אתכם עם בן משפחה קרוב. כדאי לשתוק ולהקשיב יותר מאשר לדבר. קחו את הזמן לאסוף כוחות לקראת קטעים חשובים יותר. תצטרכו כול טיפת אנרגיה כדי לעמוד במקום טוב וחזק יותר מכפי שהייתם בשבוע שעבר. הימנעו ממניפולציות.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו נסיך החרבות: המסר הוא – צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם נראים טוב ומקבלים הרבה חיזוקים מהסביבה. אתם מרגישים שאנשים מתכננים משהו מאחורי גבכם והעניין מוציא אתכם משלוותכם, למרות הביטחון האישי שאתם חשים. הסקרנות בוערת אבל הכבוד העצמי לא מאפשר לכם לחקור. מומלץ שתרפו ותירגעו. השקיעו בעצמכם. זה הקטע הכי חזק אצלכם. צפויה לכם עצה חכמה בתוספת נסיעה מרגשת אל אהוב לב.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו אס המטבעות: המסר הוא – צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים. רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

נראה לכם שאתם צודקים ואף אחד לא יכול להתמודד מול הביטחון העצמי הסוחף הזה. לפחות לא בשלב זה. מצב הרוח הלוחמני מרחיק מכם חברים ובני משפחה שאינם מעוניינים להיכנס לעימות. אולי אם תפסיקו להסתובב בעולם עם הפוזה הזאת, שמקוממת עליכם חצי עולם, ותתפנו להקשיב לאחרים, תגלו שיש עולם שלם שאינכם מודעים לו. באמת שהגיע הזמן.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של פנתר שחור: המסר הוא – הגיע הזמן להשקיע בפיתוח האינטואיציה שלכם או בפשטות, אל תהססו לרכוש ידע וניסיון בתחומי עולם הנסתר.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

תפקידים שהיו חסומים בפניכם עד לאחרונה, פתאום נפתחים. האווירה בעבודה משתנה עקב שינויים שאינם תלויים ישירות בכם אבל ללא ספק, יש להם השפעה חיובית. המצב מעורר תחושת תחרות אך יש מי שדואג לאינטרסים שלכם ויכול להקפיץ אתכם לראש התור. זה הזמן להפעיל את הקסם האישי. תיתכן בשורה שמטרתה להדק ולהעמיק קשר קיים עד כדי הצעת נישואין.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של עטלף: המסר הוא – הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המקוריות שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button