הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם צפויים ליום שיחלוף במהירות תוך כדי עשייה. ההישגים שלכם מרשימים ויש כיוונים חדשים שכדאי לחקור ולברר את כדאיותם, במיוחד בתחום הקריירה. ארגון מחודש של העבודה השוטפת מוכיח את עצמו מעל ומעבר לציפיות. המשיכו כך! אתם בכיוון הנכון והנכם נמצאים בדרך להצלחה, ששכרה בצידה. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא מאזניים, הנחשב למזל הרמוני, רגוע ושלוו.

שור
יום של חוסר שקט. הכל סביבכם סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן לפחות, נראות לכם מיותרות. בתחום העבודה יש עימותים עם אנשים שאינם ממלאים את חובתם ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. בקיצור, יום לא סימפטי. הרקיע מייעץ לכם ליטול פסק זמן כדי לשקול מחדש את יחסכם לפרשיה שמעיקה עליכם.

תאומים
אתם יודעים להעריך דברים טובים כשאתם רואים אותם. ברור לכם שאתם ניצבים על סף פריצה משמעותית. אל תוותרו למרות הקשיים שעלולים להגיע. התמקדו בצדדים החיוביים והזכירו לעצמכם למה בכלל הגעתם למקום בו אתם נמצאים. העולם יישאר לעמוד על תילו גם אם ידרשו שינויים מסוימים שלא צפיתם אותם מהתחלה. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.

סרטן
קשר רומנטי חדש עולה על הפרק. קידום תוכניות אישיות ועסקיות משתלב היטב עם האנשים חדשים שפורצים לחיים שלכם מכיוונים לא צפויים. תקבלו הצעת עבודה שתדרוש מכם להשקיע זמן רב בעבודה מול קהל. למרות התנאים המפתים רצוי שתשקלו טוב טוב האם אתם מוכנים פיסית ונפשית לקחת על עצמכם משימה מעין זאת. הרקיע רומז לכם כי עליכם לקבוע כללים ברורים וחוקים בהירים, עבור אלה הסרים למרותכם.

אריה
זהו יום בו אתם מפגינים כושר הישרדות מרשים. אתם מצליחים להתאים את עצמכם למצבים שמתחדשים במהירות. יש צורך דחוף להתחבר למודעות בנושא יחסי אנוש. מופעלים עליכם לחצים לא פשוטים אולם במידה ואתם רוצים להתקדם במישור הקריירה וכן ברובד החברתי, עליכם לעשות מאמצים. נקודה. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני לומד מניסיונם של מוריו ואינו טורח לחוות את הקשיים על בשרו.

בתולה
אתם קצת חוששים מהעתיד אך מצד שני ברור לכם לגמרי מה אתם עומדים לעשות. מה שדרוש לכם מעבר ל'קצת' מזל היא התנהלות מבוקרת מכל הבחינות. נסחו תוכניות אישיות ועסקיות והעלו אותן על הכתב, כדי שבשעת הצורך תוכלו לרענן את הזיכרון ולדעת בדיוק מה השגתם ומה עוד יש לפניכם. בהצלחה במשימות שבדרך! הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני עוקר ומשרש את הרע ותומך בטוב ומחזקו. בכך הוא נענה לרצון השמיים הטוב והמיטיב.

מאזניים
היום תרגישו במיטבכם. אתם נמצאים על סף תקופה חדשה שדורשת הרבה אומץ ואמונה בעתיד. עליכם להגדיר בצורה מדויקת יותר את שאיפותיכם המקצועיות והאישיות. התארגנות מחודשת ושינויים המתאימים יותר לסגנון החיים שלכם, עומדים בפתח. אל תדאגו יותר מידי. הקפידו על פעילות גופנית קבועה כגון ריקוד או הליכה ברגל. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא טלה, הנחשב למזל החלטי ונחרץ.

עקרב
יום מתאים לביצוע עסקאות, גם כאלה הכרוכות בנדל"ן. ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות חזקים ואסרטיביים במשא ומתן. אין צורך בתוקפנות כאשר אתם מרגישים שכל העולם בידיים שלכם. שמרו על קור רוח ותמצאו את הדרך לצאת מנצחים. בסוף היום אתם מתקשים להירגע. תרגלו מדיטציה או פשוט הקשיבו למוסיקה רגועה. הרקיע צופה הצלחות רומנטיות המגשימות את עצמן בכיוונים מעשיים וממוסדים.

קשת
המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות הפרטיות שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת כאשר אתם נתקלים לעיתים בלחצים ומניפולציות. בעבודה, בימים אלה אתם זוכים להערכה והצלחה כספית. צפויה אווירה של חיזורים. הניחו לצד השני להרגיש כי הוא מחמיץ בגדול אם הוא מפספס אתכם.

גדי
תנו לעצמכם הזדמנות לנוח ולאזור כוחות חדשים. הצעות לבילוי מומלץ לדחות למועד מאוחר יותר. הנחישות שלכם לעמוד בכול ההתחייבויות גורמת לכם לתחושת לחץ. בשעות הערב יחול שיפור לטובה בהרגשה הכללית. שמחה ומרץ ילוו אתכם ומי שיבחר בכך יוכל לבלות עד השעות הקטנות של הלילה. העניקו גוונים של ארגמן לכותל הדרומי שבמשכנכם. זו סגולה בדוקה לרכישת כבוד ותהילה.

דלי
האווירה הנעימה בבית מאפשרת להגיע להישגים ופשרות שלא היו אפשריים לפני כן. הימנעו מוויכוחים ותנו לעצמכם זמן לשהות במצב החדש שנוצר, בלי להביע דעות נחרצות ולבקש בקשות רבות מידי. השתדלו לגלות פתיחות והקשבה. צפויה לכם חוויה מפתיעה במהלך הערב. כדי להתחבר עם תעצומות נפש שלא מהעולם הזה, כדאי לכם לאמץ בגדים בצבע סגול.

דגים
חוסר מנוחה מורגש כבר משעות הבוקר המוקדמות. שיחת טלפון לא נעימה מעכירה גם היא את האווירה ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. האמת היא דווקא במקום המנוגד. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה. אם קשה לכם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי- זה הזמן לבקש עזרה ממישהו קרוב. כדי להתגבר על טיפוסים שתלטניים המעכירים את איכות חייכם, אל תהססו לשלב גוונים כחולים בבגדיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button