לוח ארועי גופ-נפש-רוחלימודי אקסס בארס

סדנת אקסס בארס ברעננה

מיקום: רעננה

רוצים ללמוד אקסס בארס? נפתחה ההרשמה לסדנת אקסס בארס ברעננה עם יעל רינות-פרידמן
לפרטים מלאים על הקורס חייגו אליי: 072-2285663.
למי הסדנה מתאים?
האם אי פעם ביקשת לשנות משהו בחייך? האם ביקשת להפטר ממחשבות טורדניות שלא נותנות לך מנוח? – – האם ביקשת לראות אפשרויות כאשר נראה שהכל אבוד?
ומה אם כל זה אפשרי כאשר יש לך את ארגז הכלים המתאים?
את מוזמנת לסדנה חד יומית של תהליך אנרגטי שנקרא אקסס בארס®️ .
ה"בארס" הן 32 נקודות בראש שבאמצעות מגע עדין בהן ניתן להשקיט את המחשבות, להפחית מתח, להגביר שמחה בחיים, לגלות יותר אפשרויות ועוד … ועוד … הסשן מתבצע בלבוש מלא.
כל אחת יכולה ללמוד. ילדות מוזמנות בשמחה.
מה זה אקסס בארס?

אקסס בארס היא שיטת טיפול המאפשרת לנו לפתוח חסימות אנרגטיות ולהביא הצלחה, שפע, אהבה ובריאות לחיינו. קורס אקסס בארס ניתן ללמוד אצל מורים מוסמכים.
לרשימת מורים ומטפלים באקסס בארס עם המלצות

קורס אקסס בארס מיועד לכל המעוניינים להכיר את השיטה ולהתנסות בטיפול באמצעותה. קורס זה מתאים במיוחד למטפלים ברפואה משלימה, לאנשי חינוך והדרכה ולבוגרי קורס אימון אישי. כמו כן, אנשי צוות טיפולי העוסקים בסיוע לילדים בעלי צרכים מיוחדים והפרעות רגשיות יכולים להשתתף בסדנאות ולרכוש כלים לשילוב טיפול באקסס בארס במערך הטיפולי הקיים.

מה לומדים בקורס אקסס בארס?
המשתתפים בקורס פותחים בהיכרות עם גישת הטיפול באקסס בארס, לומדים על 32 נקודות האנרגיה ועל המשמעויות האנרגטיות של כל אחת מהן. לאחר מכן, נלמד על מגוון מצבים נפשיים ופיסיולוגיים שניתן לטפל בהם באמצעות טיפולי הבארס, ובוחנים אמצעים בהן ניתן לסייע למטופלים לחוות רגיעה ושחרור ממועקותיהם. בהמשך, נלמד על מערכת היחסים שבין מטפלים ומטופלים, ובדרכים בהן אפשר לשפר ערוצי תקשורת ולקדם את השינוי בחיי המטופלים.

לרשימת מורים ומטפלים באקסס בארס עם המלצות

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

נושאים קשורים לעמוד זה:

Back to top button