טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

מה זה ביואורגונומי?

ביואורגונומי היא טכניקות אבחון וטיפול ייחודיות אשר מאפשרות לטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות, מחלות ופחדים, גם מרחוק.

טיפול ביואורגונומי להשיג איזון אנרגטי לכל מערכות הגוף בעזרת ביואורגונומי

ביואורגונומי היא שיטת טיפול אנרגטית שפיתח רפי רוזן בהסתמך על ידע של הרופא הפסיכואנליטיקן תלמידו של ד"ר פרויד – ד"ר ווילהלם רייך.

אבחון בשיטת ביורגונומי

זהו השלב הראשון בבואי לטפל, בשלב זה באה לכלל ביטוי "טכניקת העיפעוף" שהיא החוש השביעי, שהתגלה ע"י רפי רוזן והייתי מגדירה, כגילוי החשוב ביותר, שבלעדיו הריפוי בביואורגונומי היה בעצם בלתי אפשרי, כי זהו הכלי שבעזרתו ביכולתי לאתר כמעט כל בעיה רפואית ואפילו נפשית של המטופל שיושב במרחק של כשני מטר ממני. עלי לציין שטכניקת העיפעוף מאפשרת לנו אבחון מדויק של בעיות המטופל. במספר מילים רק אומר שבעיפעוף נמדדת רמת האנרגיה של הגוף, של כל איבר ואיבר בגוף עד לרמה של כדורית דם. בשלב זה, לפי הממצאים שיתקבלו ניגש לשלב השני.

ראשית, נבחן את רמת האנרגיה הכללית של גוף המטופל. רמת אנרגיה נמוכה = מערכת חיסונית חלשה, ולהפך. מרבית בעיות הגוף מתעוררות כאשר רמת האנרגיה הכללית של הגוף בירידה ולכן מרבית המטופלים הם בעלי מערכת חיסונית חלשה, חוץ ממקרים של כאבי ראש ומגרנות שסיבתם אינה קשורה למערכת החיסונית.

שנית, נבחן את רמות האנרגיה של מערכות הגוף. העיקרון אומר שאם רמת האנרגיה, של מערכת העיכול למשל, נמוכה, מערכת העיכול בעיתית. בשלב זה נציין את מערכות הגוף החלשות ונעבור לשלב הריפוי.

הריפוי

ראשית אציין שהטיפול כמו האבחון הוא ללא מגע אלא נעשה ממרחק וזאת מכיוון שאנרגית הגוף מוקרנת ואפשר לחוש אותה גם אם המטופל במרחק רב ואפילו רב מאד. השלב הראשון בריפוי והחשוב ביותר, בהתמודדות כנגד בעיות המטופל הוא, חיזוק המערכת החיסונית של הגוף, שהרי מסיבה זו, כלומר מהחלשותה, מתחילות מרבית בעיות הגוף והנפש.

כאן המקום לומר שגוף בעל רמה אנרגטית טובה = מערכת חיסונית חזקה, מחוסן מפני כל המחלות הכרוניות, המפחידות את כולנו. ואז כל אחד מאיתנו יאמר, נעלה את רמת האנרגיה של הגוף ונהיה מוגנים. נכון, אבל מה גורם לרמת אנרגיה נמוכה בגופנו? בראיית הביואורגונומי, ראייה שמוכחת על ידנו מידי יום ביומו, בניגוד לדעה המקובלת, המערכת החיסונית שלנו איננה תלויה רק בהרגלי התזונה שלנו ואפילו יהיו הטובים ביותר ואף לא באורח חיינו, גם אם יהיה הנכון ביותר, אלא בגורם חיצוני שאינו בשליטתנו והוא, ה"משלים האנרגטי" או ה"משלימה האנרגטית". בביואורגונומי פעולת שיקום המערכת החיסונית עורכת כ- 10 דקות, נישמע בלתי נתפס ? כן, פעולה כל כך פשוטה שעושה ניסים, כן ניסים ונפלאות והיא בסך הכול, פעולה אנרגטית פשוטה, פעולה זו שהיא "ערבול משלימים" הנעשית למטופל ול"משלימה האנרגטית" שלו, פעולה הגורמת לפיצוץ אנרגטי הממלא את כל מחסור האנרגיה של המשלים או המשלימה. מאותו רגע, רמת האנרגיה של המטופל עולה ותוך מספר ימים המערכת החיסונית של המטופל מתחילה לתפקד כראוי. שהרי סיבת החלשות המערכת החיסונית היא, משיכת אנרגיה של המשלים או המשלימה האנרגטיים מהמטופל או מהמטופלת. ועל כך ביתר פירוט בפרק ה"משלמים האנרגטיים".

בשלב השני של הריפוי נתחיל רק לאחר שניראה באמצעות טכניקת העיפעוף, שמצב בריחת האנרגיה מגוף המטופל הפסיק. בשלב זה נבחן אנרגטית את כל מערכות הגוף, כל מערכת ומערכת בנפרד. נקודת ההנחה אומרת, שמערכת בעלת אנרגיה נמוכה, היא בעיתית. כאן נאתר מערכות גוף חלשות.

לאחר שזיהינו מערכת חלשה, נאתר את "נקודות הפתיחה" האחראיות על תפקוד המערכה הזאת. "נקודת פתיחה" היא נקודה על פני העור, במצב שהנקודה חסרת אנרגיה, היא מחלישה את המערכת אליה היא קשורה. (ישנה הקבלה מסוימת לנקודות הדיקור ברפואה הסינית). חיזוק "נקודת פתיחה" נעשה ע"י ביטול הסיבה ממנה נחלשה, ובתהליך חיזוקה משתתפת גם ה"משלימה האנרגטית". ועל כך ביתר פירוט, במושג "נקודת פתיחה".

בשלב זה נטפל גם באיבר שחלש אנרגטית, גם לא מסיבה הקשורה לנקודות הפתיחה שלו, אלא מפגיעה ישירה שקרתה למטופל באותו איבר וגם ואולי קשה להבין, פגיעה באותו איבר, שקרתה למשלימה האנרגטית שלו, גם כאן כמובן, טיפול במשלימה, ירפא את האיבר המוחלש בגוף המטופל.
לרשימת מטפלים בביואורגונומי לחצו על הקישור

טיפול בביואורגונומי

הטיפול בביואורגונומי נעשה בתדירות של לא יותר מפעם בשבוע, מאחר והפעולה הנעשית, מתקנת את המערכת האנרגטית של המטופל, המשפיעה באופן ישיר על המערכת הפיזית שלו, שינויים פיזיים שחלקם קורים מיידית ובחלקם זהו תהליך הלוקח זמן, כמו למשל, בעצירת בריחת הסידן בגוף, תהליך בנית העצם נימשך מספר ימים או אפילו שבועות. לכן, אחרי טיפול של שעה, ניתן לגוף לנוח כשבוע, אבל בעצם בפקודות האנרגטיות שניתנו לגוף, הוא לא נח, אלא "עובד כל הזמן" גם בין הטיפולים.

חשוב לציין שטיפול זה, שאין בו מגע עם גוף המטופל/ת וגם לא ניתנות בו תרופות כל שהן, משפיע באופן פיזי על גוף המטופל/ת, אולם ישנם מטופלים שידווחו על מיחושים למיניהם תוך כדי טיפול, וגם מטופלים שיחושו בתהליכים הפיזיים שקורים להם בין הטיפולים, שהרי כמו שנאמר, הגוף "עובד כל הזמן". במקרים מסויימים, כאשר תחושות המטופל מטרידות אותו, הוא מתבקש לדווח עליהן. אני בודק ובמידת הצורך, מטפל בו גם מרחוק עד אשר הרגשתו משתפרת.

עוד אוסיף ואציין שמספר הטיפולים שעל המטופל לעבור תלוי בכמות הבעיות שבגופו, למרבית המקרים יספיקו כחמישה טיפולים, אולם במקרים קשים של חולים במחלות הכרוניות בעיקר, מספר הטיפולים יכול לגלוש גם מעבר לעשרה טיפולים. במטופלים האלה לאחר מספר מסוים של טיפולים. התדירות יורדת למפגש של פעם בשבועיים ואף לתדירות נמוכה יותר, בהתאם לצורך.

לסיכום
דרך הטיפול והריפוי ב"ביואורגונומי" קשורה לכל אורך הדרך במשלימה האנרגטית של המטופל, או במשלים האנרגטי של המטופלת, למיטב ידיעתי זוהי דרך הטיפול היחידה הלוקחת בחשבון עובדה זו, ומכאן, עם כל הצניעות, הצלחתה! ואדגיש פעם נוספת, התמודדות טובה עם המחלות הכרוניות, שהרפואה הרגילה, הגדירה אותן כרוניות, מחוסר יכולת להתמודד נגדן.

חשוב לציין שהריפוי בשיטה זו איננו קשור כלל למידת אמונתו של המטופל או המטופלת בביורגונומי. ועל כך מעידים "תגובות מטופלים" רבים. לרשימת מטפלים בביואורגונומי לחצו על הקישור

Back to top button