הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם חווים אווירה משופרת בבית. נדמה לכם שמבינים אתכם קצת יותר וגם מתחשבים בצרכים. למרות שיפור המצב עוד יש לכם הרבה מה ללמוד. בילוי מתוכנן לא יצא לפועל, אבל במקום זה תמצאו את עצמכם נהנים הרבה יותר בבית במסגרת אינטימית. נראה שזה מה שמתאים לכם, בימים אלה, יותר מבילויים סוערים ורעשניים. אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על-מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.

שור
אתם מעניקים משקל רב מידי למסרים שמגיעים אליכם מאדם בן מזל דגים. בתחום העבודה עליכם לקחת ברצינות הראויה רק את העובדות ולא לתת לאחרים להכניס לכם רעיונות סרק לראש. מבחינה אישית ורגשית- להתייחס יותר לעצמכם ולרגשות שעולים וצפים היום. האמת לאמיתה נמצאת אי שם בתוך הלב שלכם וזה המקום אליו אתם צריכים להתכוונן. עניינים מעורפלים צופנים סודות כמוסים, גילוי טפח וכיסוי טפחיים. נראה כי יש לכם דברים שמוטב להצפין בכספת שבלב.

תאומים
בניה מחודשת של רבדים שהוזנחו משך זמן רב, גורמת להרגשה טובה. יש לכם תחושה שאתם עושים סדר בעניינים, ובדרך מגלים לא מעט יכולות חדשות. אל תאיצו בעצמכם. להיפך- תפרגנו. לא חשוב כל כך מה תשיגו היום אלא התהליך עצמו. התפתחויות חיוביות צפויות בקרוב מאוד בתחום התעסוקה. נראה כי השלמתם עם מצב שכלל אינו דורש השלמה. אל תחששו להעז לפרוץ אותו מכיוון שהמזל ממתין לנועזים.

סרטן
רצון חזק ואמונה בעצמכם הם אלה שיעלו אתכם על דרך המלך. החיים שלכם במסלול הנכון, ועל כך מגיעים לכם ברכות וחיזוקים. יחד עם זאת, בגלל חוסר שקט שמפעפע מתחת לפני השטח, אתם עושים מאמצים להגדיר את עצמכם מחדש. לא קל לכם, כי אתם נוטים להתרווח במקומות הנוחים לכם ולא מתלהבים להתאמץ ולהזיע, אבל בכל זאת – מתמידים, כל הכבוד. זו תקופה חלומית להתחלות המושפעות משיקולים הגיוניים, תועלתניים וחומריים. במקביל, כדאי להניח הצידה שיקולים המושפעים מרגשות.

אריה
אתם נוטים ללכת יותר מידי עם הרגשות ופחות מידי עם ההיגיון. עם כל הכבוד, אי אפשר לשים בצד את כל המחויבות ולהפליג לעולם החלומות. שמרו את הצרכים האלה לסופי שבוע. בינתיים, היום אתם צריכים לגייס את כל המרץ שברשותכם לעניינים הקשורים בעבודה. נסו להתפשר ולא להתעקש לעמוד על עקרונות שאין לכם צ'אנס לקיימם. תפקיד חדש יוצר אווירה של הגשמה עצמית אך צופן גם אחריות רבה יותר. הדבש עם העוקץ, אתם יודעים.

בתולה
צפוי שינוי חיובי בעבודה, גם אם זה לא נראה כך בשלב זה. אתם מכירים אנשים חדשים. אל תתלהבו יותר מידי לפני שאתם יודעים בדיוק מה הכוונות שלהם. מבחן המציאות ידרוש הפעלה של האינטואיציה ושל ההיגיון- שעות נוספות מעבר למקובל. לפני שאתם פוסלים אחרים, כדאי לבדוק האם אתם פועלים ביושר וללא כל אינטרסים זרים. אתם מנסים לעודד ידיד שנקלע לצרה. כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה הוא באמת מעוניין להיחלץ ממנה.

מאזניים
אל תבזבזו זמן ואנרגיה על כל מיני גורמים שליליים שאינם תורמים ומעודדים אתכם, אלא רק משחררים אנרגיות שליליות לאוויר. אדם אשר בשמו מופיעה האות ג' מפרגן לכם, ואפילו עשוי, בנסיבות המתאימות, להציע לכם עבודה. בימים אלה אתם חשים אופטימיים. שמרו על ההרגשה, הזדמנות רצינית לפיתוח הקריירה. סיכומים וחוזים- בכתב בבקשה! יש מי שפותח בפניכם צוהר לתחום שברצונכם לעסוק בו. נראה כי הדבר האמיתי שונה מכפי ששיערתם שיהיה.

עקרב
חשוב שתנצלו את היום הזה לחשיבה וחשבון נפש. השאלה של 'אם אתם כל כך מוצלחים, למה קשה לכם כל כך?', אינה נותנת לכם מנוח. הסקת מסקנות, הינה חלק חשוב וחיוני מכול התהליך! אירועי השבוע התנקזו להיום ואתם תפעלו נכון רק תחליטו מה אתם צריכים לשנות כדי להצליח. יתרה מזאת, חשוב להגדיר מי מפריע לכם. אתם הרי יודעים שאנשים שמעכבים אתכם לא עושים זאת משיקולים ענייניים, היו אסרטיביים. אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונתכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה. אמונות באות והולכות, אתם יודעים…

קשת
ערפול היא מילת הכותרת ליום זה. אתם במצב רוח טוב יחסית אולם חוסר בהירות בתחום האישי מפריע. משהו חסר, אולי יותר נכון מישהו. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר, כיוון שאינכם מוכנים לוותר על עקרונות חשובים. אפשרות של ניתוק קשר קיים, בהחלט באה בחשבון. דילמות כאלה לא נפתרות לבד. לכן שימו את ה'אגו' בצד, לכו לאותו אדם ותדברו. אתם עתידים להיות מופתעים- עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הקשרים החברתיים שלכם שחלקם סותרים זה את זה.

גדי
כוכב השייך ליסוד המים עלול לעורר רגישות יתירה. מצב הרוח שלכם מושפע יותר מידי מאחרים. כדאי שתתרכזו בעצמכם ותניחו לכל השאר. אתם עסוקים בתוכניות לגבי השבועות הקרובים והעניין הזה מטריד את מנוחתכם. עזבו את הכל ונסו למצות את המקסימום מהיום הזה. קרוב משפחה מבוגר ישמח מאוד אם תבקרו אותו. היום זאת הזדמנות נפלאה להביע חמלה והתחשבות .

דלי
גם היום אתם מרגישים במצב רוח מעולה. נצלו את האנרגיה ליוזמה ולפעילות חדשה. שייט, סנפלינג או כל ספורט אתגרי אחר, יגרמו לכם לתחושת סיפוק שכבר מזמן לא חוויתם. מה עוד שאלה הם דברים שכבר מזמן תכננתם לעשות. מילת המפתח ליום זה- מיקוד ונחישות. מצבו ברקיע של כוכב אוראנוס שליטכם, מצליח להעלות חיוך גם על שפתי אלה מבניכם שנמצאים לעיתים בתחושות עכורות ורואים את העולם כמקום קשה ואכזר.

דגים
מערך האנרגיות בבית החברתי שלכם, הבית השלישי, מנסה להאט ולהרגיע את מצב העניינים. למרות שאתם שונאים וסובלים מבדידות יחסית, אל תזמו יותר מידי פעילויות להיום. נושא שמעסיק אתכם, לא מצא את פתרונו עדיין ואין טעם להתייעץ עם כל העולם, כאשר בסופו של דבר, ממילא תעשו את מה שאתם רוצים. נסו להתמקד ולבדוק עם עצמכם מהן המטרות האמיתיות שלכם, בניגוד להצהרות שאתם מפזרים לכל עבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button