הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום סוער. אתם נוקטים יוזמה לקידום עניינים שברוח אבל במקום להתקדם לכיוון הנדרש, בכול פינה מתפתחים עימותים. עליכם להגדיר בצורה מדויקת מה אתם רוצים ולא לתת לאנשים סביבכם להסיט אתכם מהמסלול. הדרישות שמציבים לכם בני המשפחה הן לא מציאותיות ועליכם לעמוד על שלכם ביתר תקיפות. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים, אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.

שור
יום של מבוכה ואפילו ניתן לומר סערה. עד כמה זה חמור? תלוי בחשיבות שתעניקו לעניין. מידע שמגיע לאוזניים הלא נכונות עלול לסבך אתכם. אתם נדרשים להתכונן ולהיות בערנות גבוהה מהרגיל. כושר האלתור יסייע לכם לצאת מהפלונטר אליו נכנסתם בלי כוונה. צפוי משבר שייפתר לאחר שתספקו הסברים מספקים. היזהרו מפליטות פה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות, אך ייתכן כי החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת", תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.

תאומים
יש לכם צורך עז להשתחרר מהכבלים בהם נדמה לכם שאתם כבולים. ההתחייבויות חונקות אתכם וכך נוצרת תחושת עומס בלתי נסבלת. כדאי לנסות להירגע ולנטרל את הגורמים המעיקים, במידת האפשר, בלי לשבור את כל הכלים. מנוחה של כמה שעות או יציאה להתבודדות בחיק הטבע, יכולות לתרום הרבה מאוד לשלוות הנפש. צפוי לכם קטע נפלא ואופטימי המבשר על מצבים שופעי אושר. הקטע רומז לכם על אנשים גלויי-לב כנים וישרים המשפיעים על חייכם.

סרטן
יום בו יבואו לידי ביטוי כישורי התקשורת שלכם והכושר שלכם להתיידד עם כל אדם בכל מצב. אתם פתוחים ליקום וכך מתגלגלות לידכם אפשרויות לא מטעות שיש בהם פוטנציאל לכיוונים שונים. אין צורך לנסות ולהרשים את כולם בבת אחת. פשוט תזרמו ותסמכו על הקסם האישי שלכם שיעשה את העבודה. צפויה לכם הצלחה גם הודות לגורמים מבחוץ. עיתוי נפלא המשפיע מטובו על כל תחומי חייכם.

אריה
הצורך לשלוט והרצון להיות במרכז העניינים, מקלקלים לכם פעמים רבות. היום תאלצו להודות (לפחות לעצמכם) שהגזמתם לגמרי. תגובות צוננות, בלשון המעטה, שיגיעו מבן/ת זוג וחברים עשויות לגרום לכם לראות את הדברים כפי שהם. חוסר ההקשבה והתייחסות שלכם לאחרים, גורמים להצטברות של כעסים. לתשומת לבכם! הרקיע רומז על צורך בפסק-זמן ובשיקול הדעת. ייתכן שמדובר בסיטואציה אישית שאתם מבקשים לבחון מחדש.

בתולה
בתוך כל האקשן והאנדרלמוסיה ששוררת בחיים שלכם היום, תתקשו למצוא קצה חוט. הכול הולך הפוך ולמרות כל המאמצים שלכם להשליט סדר בבלגן, הסיכויים להצלחה קלושים. ברקע יש בעיות רגשיות שמטרידות אתכם. קשה לכם כרגע להתמודד עם זה אבל יש השפעות מתחת לפני השטח. מומלץ לנסות להירגע, ללמוד להקשיב עם הלב. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. ייתכן כי מדובר באפיזודה רומנטית המתנהלת בחדרי חדרים.

מאזניים
אנרגיה מוטרפת במקצת המגיעה מן הרקיע הפרוש מעליכם, מפתיעה היום את כוכב וונוס שליט מזלכם. נראה שאתם מעדיפים לשמור על ריחוק רגשי ואפילו אנונימיות מסוימת בקשרים החיצוניים שלכם. זה נותן לכם מעין הגנה מפני התחייבות רגשית שאינכם בשלים לה כרגע. מי שכבר נמצא בקשר מתמשך, יכול גם כן לחוש את הצורך להתרחק במקצת מפעילות זוגית חונקת. התמקדו בתחום החברתי.

עקרב
יום נפלא שמתחיל בהפתעה. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל יתר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם למי שקודם לכן לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור גם בתחומים אחרים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם מקננות במוחכם מחשבות רבות ותוכניות, אך משום מה ללא מימושן.

קשת
יום בו משתפרת היכולת האישית, וזרימת האנרגיה החיובית בכיוון שלכם מאפשרת לכם להתמודד טוב יותר עם בעיות. אתם נהנים מפרגון מבני המשפחה. אמון באנשים ותקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר משפיעים עליכם בחיוב. היום תגיע אליכם הצעה מעניינת וזאת תהיה רק ההתחלה. האמינו והתחברו לשפע. צפוי לכם אות שבשורתו היא אהבה ואושר.

גדי
קשה לכם להחליט מה אתם רוצים ולכן אתם בורחים לעולם של דמיון. המצב בתחום הרומנטי לא ממש משביע רצון. אתם חושדים שמשהו לא בסדר אבל אין לכם הוכחות ממשיות. מתפתח בכם צורך דחוף לבדוק מה באמת קורה כדי להסיר ספקות. אל תדחו את העניין. הרקיע מזרים אנרגיה שובבה גם אל הקשוחים וחמורי הסבר שביניכם. עיתוי נפלא לאהוב ולהיות נאהבים.

דלי
יום גדוש פעילות. אתם עושים מאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה, אז אל תגזימו בקטע. חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם בלי להרגיש אשמים. גם בבית יש לכם נטייה לתת עוד ועוד עד אשר אתם מתישים את עצמכם ומרגישים מרוקנים ואפילו קצת מנוצלים. כדאי פשוט להפסיק. הרקיע רומז כי יש להעניק יתרון לרגש על פני קולו של ההיגיון.

דגים
אתם מרגישים קצת לחוצים. יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל למעשה, מחכה לכם היום, בדיוק מאותו הכיוון, הפתעה נעימה. את כל הפחדים והחששות שלכם, אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון. אתם צפויים לקבל חדשות טובות הקשורות למישהו מחו"ל. הרקיע רומז כי צפויים להתרחש אירועים אשר יועילו מאוד לבית ולחיי המשפחה.

Back to top button