הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 16-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כי אתם שוקלים רכישה רצינית. לפני שאתם מחליטים עליכם לאסוף מקסימום מידע לגבי הנושא הנדון. חשוב גם להקפיד על סדר ולעקוב אחרי המתרחש מסביב כדי לא לפספס הזדמנויות חשובות. צרו רצף הגיוני בפעולות שלכם ואל תתפזרו על יותר מידי שטחים. צאו מהלחץ. בשורות טובות תגענה בעקיפין ולא במישרין.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף אס החרבות: הקלף מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת", תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אולי דווקא בגלל שיש לכם המון על הראש, פתאום תשומת הלב מוסטת לכיוונים רומנטיים. מחשבות על זוגיות הופכות להיות במקום ראשון על סדר היום. מי שנמצא בתוך קשר עלול למצוא את עצמו עושה חשבון נפש ומגיע למסקנות, לאו דווקא הכי חיוביות שבעולם. מי שמחפש אהבה מוזמן לנסות במקומות לא שיגרתים ואפילו בדרך של התכתבות.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מגלים רגישות גבוהה כלפי חברים וחברות. בתמורה אתם מקבלים הרבה תשומת לב והרגשה של חשיבות עצמית. חשבו שוב ושקלו היטב האם הקטעים האלה שאתם עושים עם אנשים סביבכם אכן מקדמים את מקומכם החברתי או מכניסים אתכם ל"פלונטר" רגשי. זו תקופה טובה לכל אלה מכם השואפים לשמוע את צליליו של מארש החתונה.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: כסף שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

כדברי הפתגם הידוע: המהירות-מהשטן. היו שקולים יותר היום ואל תתלהבו יותר מידי מכל מי שאומר לכם מילה טובה. למרות הרצון האמיתי והכמיהה שלכם למצוא את הנפש התאומה, העיתוי לא הכי מתאים. למי שנמצא במערכת קיימת ומי שרוצה לשקם ולבנות קשר איכותי-יש צורך לתת מתוך מקום פנימי נדיב ולא בכדי לקבל מידי משהו בתמורה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העורב: המסר הוא – לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על-מנת להניח את דעתו של אדם קרוב.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מתפתים לרכישה חשובה אך לא דחופה. ענייני כספים וניירת מטרידים אתכם מאוד אך אתם פועלים מתוך התרסה כלפי כל העולם. כדאי לבדוק את המידע שצברתם בתקופה האחרונה ולפעול משיקולי כדאיות ולא מתוך אימפולסים רגשיים. תסכולים לא מפרקים על ידי מסע קניות ספונטאני. צפויה עצה חכמה מאדם נשוא פנים. הקשיבו לאלה אשר יש להם ניסיון חיים עשיר.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף זאב הערבות: המסר הוא – אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הקלף נושא בשורה של אחווה ושיתוף.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

נדמה שסוף סוף נפל האסימון ואתם מבינים שיש לכם מה לשפר ושאתם לא מושלמים. את המסקנות האלה יש ליישם בעיקר בתחום האישי. נסו להיעזר בבן/ת הזוג או בחבר קרוב שיש לו את היכולת האמיתית הדרושה לעניין מסוג כזה. אינטליגנציה רגשית היא התכונה שהכי חשוב לכם ללמוד. הישמרו מפני בגלל פרשיות לא מי-יודע-מה תורמות ומועילות.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני מזל קלטיות, התקבל עבורכם המסר הבא על-פי אבן שמספרה 5: המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם חשים בטוב ועסוקים בתכנון הנוגע לחיים האישיים. ייתכן כי אתם שוקלים שינוי במקום מגורים. פיתוח היכולת להבחין בין עיקר וטפל ולהתמקד ברצונות הפנימיים העמוקים ביותר- יוביל אתכם לדרך פעולה נכונה. כל השנים שהשקעתם באחרים, הביאו אתכם למצב שהיום- יש לכם הרבה כתובות לפנות אליהן. חברים טובים ישמחו להקשיב. אל תהססו לפנות!
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני מזל קלטיות, התקבל עבורכם המסר הבא על-פי אבן שמספרה 8: אם אתם חשים תקופים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה באמצעותו של גורם שלישי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מנסים לבצע כל דבר בשלמות וכאשר זה לא קורה אתם חשים תסכול. רצוי להוריד את מפלס הביקורתיות ובמקום זאת להעניק לעצמכם צל"ש על ההישגים שכבר השגתם. העיקר העשייה ולא התוצאה הישרה. העובדה היא שיש מי שמעריך את המאמצים שלכם למרות שלא תמיד זה נראה על פני השטח. כאשר הבעיות מכבידות, משהו ייפתח לפתע ויפרוץ את המבוי הסתום.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף העונג שבאהבה: הקלף מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם מרגישים לבד, אבל תזכרו שיש הבדל בין זה ובין תחושת בדידות. תלמדו ליהנות מהשקט. יש לכם מספיק דברים לעשות שאינם סובלים דחייה נוספת ומוטב שלא תתחמקו מכך גם אם צפוי עימות. גישה ניטראלית ואובייקטיבית תאפשר לכם לראות את כול הזוויות הדרושות כדי להתקדם. אל תסתירו רגשות אך מצד שני צנזרו. לא את הכול אפשר לומר, גם במחיר של כנות. הכול במידה. צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של צבוע: המסר הוא – חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש מי שחושב שאתם עוברים 'משבר' אבל דווקא ההיפך הוא הנכון. כבר הרבה זמן שלא הייתם כול כך רגועים. ההתכנסות הפנימית היא משהו שדרוש לכם ואינכם צריכים להסביר יותר מידי אלא אם כן שואלים אתכם במפורש. אחרי הפוגה במרוץ המטורף, לו אתם רגילים, אתם מתחזקים ומרגישים כמו 'אדם חדש'. נסו להתחבר לשמחה ולחיוניות. אל תדחו הזמנה לבילוי גם אם זה נראה לכם קצת 'מטורף'.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של ינשוף: המסר הוא – אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

תחושות של לחץ נפשי ומתח עוזבות אתכם סוף סוף ואתם מרגישים רצון לצאת לבילוי. הכיוון הוא בהחלט נכון ורצוי. אל תאפשרו לעצמכם להישאר לבד ולהתמכר לתחושת עצבות ורחמים עצמיים. להיות בחברה טובה זה הפתרון ליום זה. הדבר בהחלט אפשרי ותלוי רק בכם. בתחום שבינו לבינה עליכם להפעיל את קסמכם האישי ולפעול לפי עקרונות של יושר פנימי.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של דולפין: המסר הוא – מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום טוב! עם קצת מזל תצליחו לבצע היום עסקה שרקמתם הרבה זמן. אל תפלו למלכודת של תחרותיות. מישהו מנסה להציב לכם מטרות, מתוך מטרה להשוות ביניכם ובין אחרים. התמקדו במטרה. קשה לכם להתמודד עם מה שבמושגים שלכם נקרא חוסר הצלחה מתמשך. אולי כדאי לשנות את ההגדרות או לחשוב בצורה קצת יותר חיובית?
בשיטת תקשור העושה שימוש באותות וסמלים, עלה בגורלכם סמל של נוצה: המסר הוא – הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מן ההצלחה, ולא מן הכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button