הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יש לכם רצון עז להצליח ולכן אתם נוטים לסמוך יותר מידי על אחרים ש'יקצרו' עבורכם את הדרך. אתם עלולים להתאכזב כאשר תגלו שאתם לא בראש סולם העדיפויות של אלה שסמכתם עליהם בעיניים עצומות. לעומת זאת, מבחינה חברתית המצב מעודד. יש מי שדואג להציע לכם הצעות לצאת מהבית לבלות. היענות חיובית תוכיח את עצמה ככדאית. טיפוס הפכפך עובר מקיצוניות אחת אל אחרת. לפעמים זה משעשע ולפעמים בא לכם להיפרד ממנו.

שור
אתם מפגינים יכולות גבוהות ומצליחים להרשים אנשים שדעתם עליכם – חשובה. הבסיס שעליו ניסיתם לבסס קשר רומנטי, מתערער, למרות המאמצים שאתם משקיעים. תחושת ייאוש קלה עלולה להתגנב לליבכם לנוכח ההתפתחויות. לפני שאתם נוטשים את המערכה באופן סופי, תנו לעצמכם עוד צ'אנס. אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.

תאומים
אין לכם יותר מידי חברים קרובים שיכולים לתת לכם כתף ותמיכה בשעות קשות. עליכם ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים רחבים יותר. לא קל לכם כי אתם ביקורתיים מידי וגם לא מהססים לבטא את הרגשתכם. למראית עין, יש לכם יכולת התחברות והסתגלות מעולה למצבים אולם עמוק בפנים, אתם מתקשים להתמודד. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו. במקביל, יש לדחות לפעם אחרת רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.

סרטן
יוזמה שאתם נוקטים בקטע רומנטי, מגיעה אל מבוי סתום. למרות שאתם חשים אכזבה ודכדוך מסוימים, מוטב שפשוט תשכחו את מה שהיה ותמשיכו הלאה. תלמדו לכבד את עצמכם וכך, גם אחרים יכבדו אתכם. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצד שני, אל תמכרו את עצמכם בזול רק למען פירורים. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.

אריה
היום צפוי לכם מעבר חד אך חיוני מדיבורים למעשים. נושא שדשתם בו עד דק, קורם עור וגידים סוף סוף. הגיע הזמן לעבור מתיאוריה למעשה. תחושת הזנחה ועלבון גורמים להאצה של תהליך שכבר מזמן היה צריך להתבצע. אירוע חברתי בו תשתתפו יוכיח לכם בפעם המי יודע כמה, שאתם יכולים ליהנות מאוד גם כשאתם לבד. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא סקרנות המלווה את צעדיהם.

בתולה
לעומת מה שהרגשתם בימים האחרונים- אתם מתחזקים ומחליטים החלטות בנושאים שקודם לכן היה לכם קשה להתמודד איתם. הכל נראה לכם ברור ובהיר עד להחריד, מה שגם גורר התפכחות מאשליות לגבי אנשים מסוימים שחשבתם שתוכלו לסמוך עליהם. בירור עומק של היחסים ומשמעותם הוא צעד חיוני להמשך הדרך. אל תתנו לאחרים להכתיב את הקצב. קחו יוזמה וגלו אסרטיביות. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמיד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם?

מאזניים
צפויים שינויים בזוגיות. אתם בדילמה ואף אחד מלבדכם לא יכול לפתור ולענות על השאלות שאתם שואלים. אתם מציבים קריטריונים חדשים שמערערים את הקשרים הקיימים. אין פלא שניצוצות עפים באוויר ויש מי שמשמיע קולות מחאה רמים. תוכלו להתגבר על חוסר היציבות לאחר שתקבלו החלטה עקרונית מה מתאים לכם. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

עקרב
זה יום בו אתם נתקלים בלא מעט קשיים ובמציאות נוקשה למדי. מצבים הכרוכים במבוכה וערפול יצוצו מכמה כיוונים אפשריים. עליכם להיזהר מאנשים שמנסים לשכנע אתכם לנקוט בפעולות שאינן לרוחכם. גלו אחריות, במיוחד בעניינים כספיים. מאמץ רצוף יניב פירות ויביא אתכם למפגשים עם אנשים מעוררי השראה. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.

קשת
יש לכם את הרבה סיבות אישיות להרגיש מאושרים עד הגג. אל תעצרו את עצמכם והתמכרו לתחושה הנהדרת שמציפה אתכם. חשוב לא לתת לאף אחד להוריד לכם את ההתלהבות. תחושה של התחדשות מעלה רצון לפרויקטים חדשים שעד היום לא ממש חשבתם שיהיה לכם הכוח להגשים. הרקיע רומז כי צפויים לכם כבוד ותהילה, הגמול הכספי יגיע בשלב מאוחר יותר.

גדי
ייסורי מצפון מלווים אתכם לאורך היום הזה. יש לכם על מה לחשוב ועל מה להצטער. חשוב לעבור חוויה של היטהרות לפני שתמשיכו הלאה. אתם יכולים להשתחרר לגמרי מהרגשות השליליים, זה אפשרי אולם יתכן מאוד שתתקשו לעשות את תהליך הסליחה והמחילה (כלפי עצמכם וכלפי הזולת)- בעצמכם ושתצטרכו עזרה. בעצם למה לא? הרקיע רומז כי אם תוציאו מעולמכם אדם בעל אנרגיות שליליות, ישתנה מזלכם לטובה.

דלי
ההגדרה העצמית קשה לכם ואתם מחפשים דרך להצדיק את מעשיכם ופעולותיכם למרות שאינן עולות בקנה אחד עם הנורמות החברתיות המקובלות. מישהו קרוב שיוכל להכיל את מה שיש לכם לומר, ייתן לכם עצה מצוינת. השאלה היא האם יש לכם מספיק אומץ ליישם או שתעדיפו להמשיך במסלול הנוח יותר. הרקיע רומז כי נטישה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.

דגים
אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה שמכבידה עליכם. האינטימיות מעיקה במקום להיות נעימה. תוכלו להפיק לקחים מניסיון העבר שלכם על מנת להיות ביכולת תפקוד טובה יותר. יום שמתאים לבילוי זמן איכות עם בני המשפחה. הצורך של מישהו בפינוק ותשומת לב, יכול להגיע בשעות הערב לשיאים לא רצויים. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, זאת גם אם טרם הבנתם את מניעיו.

Back to top button