הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 17-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

החשיבה והגישה המעשית שלכם לא עולות בקנה אחד עם מישהו קרוב אליכם שמעלה בזה אחר זה רעיונות דמיוניים ומנותקים מהמציאות. מתפתח והולך אנטגוניזם הפוגע בכול דרך אפשרית של הבנה או שיתוף פעולה. אל תתעלמו מהאפשרות שאתם טועים למרות שעל פניו, נדמה לכם שאתם מייצגים את קולו של ההיגיון. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של גשמיות ותכנים חומריים.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של דוב : המסר הוא – תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם. קחו לעצמכם פסק זמן.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם מוצאים דרכים עקלקלות כדי לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים אבל בסך הכול, זה גם בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה, גם אם כלפי חוץ היא לא נראית לאחרים "הגיונית". שמרו על הייחודיות שלכם גם בתוך קשר רומנטי. הכרות חדשה מציבה בפניכם אתגרים שלא הייתם מוכנים אליהם קודם לכן. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תחנת רוח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עלולים לפרוק את זעמכם על האדם הלא נכון.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

רוב הזמן אתם עסוקים במחשבות ותוכניות לגבי העתיד ולכן בקושי יש לכם זמן ואנרגיות למערכת יחסים. בן/ת הזוג עלולים לחוש טיפ טיפה מוזנחים וכדאי שתשימו לב לעניין הזה. אתם זקוקים להרבה מאוד חום ותמיכה. אל תהרסו את ה-'כאן ועכשיו' בזוגיות בגלל דאגות וחוסר שקט פנימי. הדברים עומדים להסתדר על הצד הטוב ביותר. שפע ומזל בדרך! צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דג: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו סמל נפלא לענייני פריון ופוריות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

ימים לחוצים בעבודה. גלו קצת יותר גמישות והפעלת הפונקציה של 'שמיעה סלקטיבית', יכולה להועיל לכם אף היא במקום להתרגז מכול שטות שאתם שומעים. שתפו פעולה עם אלה שרוצים את חברתכם ויכולים לסייע לכם להתחבר למקומות הנכונים. שימו לב לענייני תזונה נכונה. צפוי מצב – אישי או קרייריסטי – הדורש מכם תחכום ומניפולטיביות, גם אם באופייכם אתם מעדיפים הגינות ויושר.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מרגישים שעבדו עליכם והתחושה הזאת מביאה עימה תסכול מתמשך. כדאי ליזום שיחת בירור עם ה-'אובייקט' כדי לברר את כול העובדות. משבר אמון אינו מבשר טובות אולם יתכן ותגלו שהאמת אינה כה חמורה כפי שחשבתם. תשאלו את עצמכם איך אתם תופסים את מהות הקשר והאם אין דברים שגם אתם נוטים להסתיר. בקריירה אתם פוסעים בבטחה אל ראש הסולם הקרייריסטי אך עושים זאת עקב בצד אגודל.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

לפנויים שביניכם נראה כי קשר חדש עומד על הפרק. הדברים יסתדרו יפה אבל לאט לאט. בתחום הקריירה דרושה מכם החלטיות רבה יותר כדי לזכות בהצלחה. מפגש חברתי מוזר יתרחש בשעות הלילה. זאת תהיה הצלחה מבחינה אישית למרות שיהיה לצידכם אדם שיתלונן ויעכיר את האווירה העולצת. לא כולם צריכים להרגיש בדיוק כמוכם. אל תיקחו את זה בתור עלבון אישי.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

התחום הזוגי מעסיק אתכם אבל אתם לא מוצאים דרך להבין מה בדיוק קורה ואיך לצאת מהפלונטר. אין ספק שעליכם ללמוד עוד כמה 'שיעורים' לפני שתוכלו להתקדם הלאה. כיבוד עקרונות פנימיים מהווה הנחיה ברורה לגבי סוג האנשים שאתם צריכים להתחבר אליהם. לא לוותר בגלל אילוצים ולו המלחיצים ביותר! זו תקופה בעלת אנרגיות רוחניות הרומזת על קשר חזק למיסטיקה.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חפרפרת: המסר הוא – לא כולם סביבכם הם מלאכים מנופפי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

העבודה מהווה כרגע את מרכז החיים שלכם. אתם מחפשים אתגר חדש ומקבלים חיזוק ממישהו שמגיע אליכם כאילו במקרה. אדם זה הינו בעל תחבולות והשפעה ויצירת הקשר הינה סופו של תהליך ארוך. יש סיכוי לשיתוף פעולה עסקי אולם עליכם לעמוד על המשמר. תקבלו מחמאות מכיוון מפתיע. הרקיע מעודד אתכם להצטרף אל עבודת צוות או אל שותפים אך בכל מקרה, לא ללכת בגפכם. או בפשטות, לא לשחק אותה סולו.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: מסרים סמויים מעודדים אתכם לשקול נתיב חדש לעיסוק ולרווח, אל תתמהמהו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אל תסמכו יותר מידי על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות. למרות שיש לכם תבונה ותחכום טבעיים, הרי שאתם נוטים להאמין במה שנוח לכם. מבחינה חברתית העניינים יגעים מעט ועליכם לנקוט ביתר יוזמה אם אתם באמת רוצים לעורר את השטח. צצה הצעה לעסקה עם פוטנציאל כלכלי. אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: האמת שורה בלב ליבה של נשמתכם, אל תחששו לחדור אליה ולהתבונן בה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש לכם כמה הרגלים שמכניסים אתכם לצרות. הפה השנון גורם לכך שאתם 'מצליחים' להסתבך עם אנשים שאינכם קשורים אליהם בכלל. העוצמה הפנימית שלכם והלשון החדה פוצעת מאוד כי הכי חשוב לכם להוכיח שאתם צודקים. התחום החברתי בהחלט יוצא נפסד מגישה זו. יש לכם על מה לעבוד ומה לשפר. מאידך, יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: אם תתבוננו אל האופק תבחינו באור גדול, אל תהיו שבויים בכבלי השגרה והחולין.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

קחו נשימה עמוקה והמשיכו בכיוון בו אתם הולכים מזה מספר ימים. מבחן המציאות מוכיח שזה כדאי יותר. ההתחייבויות העומדות בפניכם יכולות לחכות. קחו את הזמן לבילוי זמן איכות עם אדם יקר שנמצא בפרשת דרכים. שיחה עניינית תביא להתקדמות משמעותית. צרו אתגר חיובי בו יהיה כדאי לעמוד. מאידך, אל תכפו את עצמכם על איש. הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: השקיעו את האנרגיה שלכם אך ורק בתחום בו אתם מצטיינים, ואל תפזרו אותה על פני אפיקים רבים מדי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום מוצלח בכל מה שקשור לידידים. אתם ממקדים מאמצים בקטע חברתי וקוצרים את הפירות. השקעה נבונה במכרים מהעבר מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד. יש מישהו שיגיע אליכם עם הצעה חברתית מעניינת. שיקלו ברצינות למרות שהתנאים הראשוניים לא נראים לכם קוסמים במיוחד. אין טעם לסרב על הסף רק משום שאתם גאים מדי מכדי לנהל משא ומתן. אם אתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של יונה: המסר הוא – יש מצבים שרק פייסנות וגמישות עשויים להקהות את עוקצם. זה לא הזמן למשחקי כבוד.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button