טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

שיטת אביבה לטיפולי פוריות טבעיים

יש מספר שיטות טיפול טבעיות יעילות לפוריות שיכולות ברוב המקרים למנוע את הצורך בטיפולי פוריות שהרפואה המערבית מבצעת. אחת מהשיטות המובילות היא שיטת אביבה.

טיפול טבעי בפוריות בשיטת אביבה עשוי למנוע את הצורך בטיפולי פוריות פולשניים שהרפואה המערבית מבצעת ולעשות את התהליך ללא תופעות לוואי וסכנות מיותרות.

הרפואה המערבית פיתחה שיטות מורכבות לטיפול בבעיות פוריות ויש אחוזי הצלחה לא מעטים אבל גם קשיים רבים וזה לא המקום לפרט ולדון בנושא. יש מספר שיטות טיפול טבעיות יעילות שיכולות ברוב המקרים למנוע את הצורך בטיפולי פוריות שהרפואה המערבית מבצעת ולעשות את התהליך ללא תופעות לוואי וסכנות מיותרות.

שיטת אביבה היא אחת מהשיטות הטיפול הטבעיות שהרפואה המשלימה מציעה.

שיטת אביבה בנויה מתרגילים מלווים במוזיקה שתפקידם לשפר את זרימת הדם לאברי הרבייה של האישה ובכך לשפר את תפקודם ולהביא לאיזון הורמונלי ומחזור תקין ומתוך כך גם לטיפול בבעיות פוריות.

השיטה היא ללא תופעות לוואי – (פרט לחיטוב הגוף וירידה אפשרית במשקל כמו כל התעמלות…) והיא מסייעת לעבור את התהליך מתוך שמחה ותחושה של שליטה בגוף בניגוד לטיפולי הפוריות המקובלים ברפואה המערבית שגורמים לעומס הורמונלי, מצבי רוח, ועוד.

שיטה זו פותחה על ידי אביבה שטיינר, מורה להתעמלות, שראתה קשר בין התרגילים שנתנה לתלמידות שלה לבין שינוים במחזור ואיזון הורמונלי אצלן.

השיטה בנויה ממספר תרגילים אותם יש להתאים באופן מקצועי למטופלות ומסייעת לטיפול בבעיות פוריות וגם להארכת המחזור ומניעת כאבים הנלווים לזמן הדימום הוויסתי.

שיטת אביבה סיפורי הצלחה

ביצוע התרגילים בהתמדה חשוב להצלחת הטיפול. אחרי לימוד התרגילים ב 3-4 מפגשים של כ-3 שעות כל אחד נדרשת עוד תקופה של 3-6 חודשי תרגול בהם משתפר בדרך כלל האיזון הורמונלי והמטופלות מצליחות להרות.

ניתן גם לבצע את התרגילים כדי לשפר פוריות ואם זה לא הביא להריון הרצוי – לפנות לטיפולי פוריות. בצוע תרגילים לפי שיטת אביבה משפר את סיכויי הצלחת טיפולי הפוריות הקונבנציונליים ב 50% .

יש לציין שגם על תופעות גיל המעבר ניתן להתגבר על ידי תרגול בשיטת אביבה.

את התרגילים ניתן לשלב עם צמחי מרפא המסוגלים לשפר איזון הורמונלי.

וכבסיס -חשוב לשמור על תזונה נכונה שמאפשרת פוריות מיטבית.

נעשו מחקרים רבים על הקשר בין תזונה ופוריות כאשר שיטות נוספות הן שימוש בצמחי מרפא ותוספי תזונה מסוימים שמגבירים פוריות, ומביאים לאיזון הורמונלי כאשר גם לרפואה הסינית יש דרכים לטיפול בבעיית הפוריות – דיקור, צמחי מרפא סינים ותזונה נכונה.

אני מקווה שכל מי שרוצה בכך תמצא את הדרך הנכונה לה להביא חיים לעולם. לרשימת מטפלים ברפואה משלימה להריון ולידה לחץ על הקישור

Back to top button