הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ייתכן כי הקשר האישי מעיק עליכם. כאילו אין שום דבר משותף ביניכם לבין אדם קרוב. מה שהכי מרגיז הוא שאתם מרגישים שעושים עליכם מניפולציות. נראה שהדרך הטובה ביותר להימנע מקונפליקט, היא להכריז על הפסקה. הפתרון האידיאלי הוא שכל אחד ייקח לעצמו חופש של כמה שעות. מי שלא נמצא בקשר זוגי- זה לא הזמן להיכרויות חדשות, חכו עוד כמה ימים. אל תחושו נקיפות מצפון אם יאשימו אתכם שלעיתים תכופות את מעדיפים את ההישגים הקרייריסטיים שלכם על פני היחסים שבינו לבינה.

שור
יום נעים שמתאפיין בזרימה של אנרגיות חיוביות והרמוניה. אתם צפויים לרוות נחת גם בתחום המשפחתי. תקשורת ישירה עם בני הבית תגרום לכם לתחושה של הצלחה והישגיות. בתחום הרומנטי- התפתחויות חדשות. זאת במידה ותחליטו האם אתם נשארים בקשר הקיים או מנסים ליזום משהו חדש. ההתלבטות מיותרת, אז נכון שלפעמים אתם מגלים גישה פטרונית במקצת כלפי בני הזוג, אבל לא נראה שיש להם טענות בעניין.

תאומים
יש לכם רצון לבדוק עד כמה אתם מושכים ומה ואת מי אתם יכולים להשיג. לעיתים נראה שאין כמעט גבול לרצון שלכם להתבלט, להשפיע ולהכניע, כאילו שהחיים הם מעין משחק. למרות שבתוך תוככם אתם רוצים באינטימיות ממשית ולהתקרב – באמת לא קל לכם להיות סגורים על עצמכם. דמויות רבות עוצמה משפיעות עתה על חייכם. מכל מקום, זהו פרק זמן של הצלחה.

סרטן
לא מעט הפתעות צפויות היום. בין היתר, שיחת טלפון הזויה מחבר שגר רחוק. אי אפשר להתחבר לכל אחד ולכן מוטב שתתגברו על הצורך הכפייתי משהו להיות מוקפים באנשים ללא כל בררנות. התפתחות חיובית אפשרית במישור הרומנטי אם תדעו לשחק אותה בצורה הנכונה. צפוי לכם קטע מיסטי העוסק בדברים שהשתיקה יפה להם. ייתכן שהוא רומז על פרשייה הסמויה מן העין.

אריה
אתם מבלים את מרבית היום במחשבות. אולי עדיף להפסיק להתפלסף, לא לחפש תירוצים ולא לעגל פינות. מילים לחוד ומעשים לחוד. יש לבחון את המציאות כפי שהיא באמת. אתם מתקשים לקבל את העובדות כפי שהן. אם תתגברו על הקשיים האישיים שלכם צפויה לכם הפתעה נעימה. אל תתרגשו אם יהיו מי שלא יחבבו את סגנון התנהגותכם המלכותי והאסרטיבי, אבל לכם מומלץ להמשיך בדרככם כאילו כלום.

בתולה
מבחינה כלכלית מצבכם לא רע אולם עליכם לגלות משנה זהירות מהוצאות לא צפויות שעלולות להגיע דווקא מכיוון של בני משפחה. למרות היכולות הטובות שלכם להתמודד- אי אפשר לומר שאין לחצים שמפריעים לכם. אירוע מוזר משבש את יומכם אולם אחר כך תבינו למה זה קרה. יש החלטות גורליות שעומדות על הפרק. קחו בחשבון כי ענווה היא תכונה הראויה להערכה, היא מסמלת חשיבה מסודרת ורוח שלווה.

מאזניים
יום מלא אהבה. אתם מרגישים נפלא, מוקפים באנשים דורשי טובתכם ומצליחים לבטא בצורה חיננית את הצדדים היפים באישיותכם. אתם מנסים לשפר את סביבת מגורים שלכם והדבר עולה בידכם מעל המשוער. חשוב שתשמרו על איזון, שתפו את בני המשפחה ותנו גם לאחרים לבטא את רצונותיהם. הרצון הטוב שלכם- אינו מספיק. קחו בחשבון כי יש לנהוג על פי החוקים, אך אין להסיק מכך כי יש לעשות רק את אשר האחרים מצפים מכם שתעשו.

עקרב
אתם שוקלים רכישה רצינית. לפני שאתם מחליטים עליכם לאסוף מקסימום מידע לגבי הנושא הנדון. חשוב גם להקפיד על סדר ולעקוב אחרי המתרחש סביב, כדי לא לפספס הזדמנויות חשובות. צרו רצף הגיוני בפעולות שלכם ואל תתפזרו על יותר מידי שטחים. כדאי שתצאו מהלחץ. הרקיע רומז על תקופה בה נודעת משמעות יוצאת דופן לכל אשר נשלח או מתקבל בתקשורת: שיחות טלפון, מכתבים, אי-מיילים, מיסרונים וכדומה. כלומר, בשורות טובות מגיעות בעקיפין ולא במישרין.

קשת
אתם יוזמים מפגש מלהיב שתוצאותיו תהיינה בעלות השפעה בעתיד. סוד ההצלחה שלכם הוא ללא ספק ביכולת הרטורית ובכושר השכנוע שמאפשר לכם לסחוף איתכם אנשים לכיוון הרצוי לכם. אתם עלולים למצוא את עצמכם במעמד של מנהיג, ולאו דווקא מתוך בחירה, לפחות לא בשלב הנוכחי. חשוב שתקפידו על מסר ברור לכול הנוגעים בדבר, כבר בהתחלה. אדם שנהג לעגל פינות מתחיל להקצין עמדות. ייתכן כי אירועים שחווה גרמו לו לשנות את התנהגותו.

גדי
אין טעם להצהיר הצהרות בומבסטיות כשאין לכם כוונה לממש אותן, לפחות לא בעתיד הקרוב. עליכם להכין את עצמכם לפעולה ולהכין את הרקע בצורה יסודית ומתוכננת עד הפרט האחרון, מה שייתן לכם את הביטחון הדרוש כדי להמשיך. בעיה שאתם מתחבטים בה תזכה בסיוע אנרגטי שמקורו בחו"ל. השאלה היא עד כמה אתם סגורים על העניין. עיתוי טוב לשינויים מהירים וחדים במסלול ההגשמה העצמית.

דלי
אתם לא צריכים לחיות על פי תכתיבים של אחרים אבל בהחלט יש לכם מה ללמוד מאלה שיש להם ניסיון חיים עשיר. היום תחושו הקלה וזאת בעקבות אמירה של אדם שנחשב בעיניכם מאוד. העתיד נראה פשוט יותר מתמיד, בעקבות העובדה שהדרך שלכם ברורה לכם הרבה יותר. כדי להגיע למטרה תצטרכו רק להתמיד. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם טיפוסים מסוימים ינסו לעכב את מרוצכם אל הפסגה, אך לכם מומלץ להציג בפניהם את הפן הלוחמני שבכם.

דגים
חיטוט פנימי מעסיק אתכם מרבית שעות היום. אתם מנסים להפיג את המתח בעזרת אמצעים חיצוניים, אך ללא הצלחה יתרה. גם פניה לחברים שיעסיקו אתכם או יתנו עצה טובה, אינה עוזרת. השינוי חייב לבוא מבפנים, ועל כן אתם צריכים להקדיש זמן לפעילות רוחנית שתחבר אתכם עם 'הילד הפנימי' שידע את התשובות. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button