אוכל בריארפואה משלימה

אוכמניית הגוג'י ברי – ערך תזונתי ויתרונות בריאותיים

זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תוסיפו גוג'י ברי לתפריט היומי שלכם. מדהים!

מעט על אוכמניית הגוג'י ברי

אוכמניית הגוג'י ברי תפסה לה מקום של כבוד בין מזונות העל בזכות תכולתם המכובדת של הויטמינים והמינרלים שבה. תוכלו להוסיף את פירות הגוג'י לבישול, לחליטות, לסלט או לאוכלם מיובשים וליהנות מתכולתם: לידיעת המעוניינים, טעמו של הגוג'י חמצמץ עדין ביותר

גוג'י ברי – ויטמינים, מינרלים וערכים תזונתיים

100 ג' של אוכמניית הגוג'י מכילים:
פוליסכרידים (רב סוכר) הידועים כמחזקי מערכת החיסון. מחקרים מפנים אנשים הלוקים בפיברומיאלגיה, CFS, הרפס, מחלקת הנשיקה ליהנות מתרומתו של הפרי המשפיע על את מערכת החיסון ומעניק תחושת רווחה לאלו שמערכת החיסון שלהם חלשה.

כמו – כן, מחקרים מראים שפירות הגוג'י יודעים להוריד את רמות הגלוקוז בדם אצל חולי סוכרת ואצל אלוו מאיתנו שבדמם רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים וטרשת עורקים – גם אותם יודעים הפוליסכרידים להוריד. אלו מכם הנוטלים תרופות לאיזון רמות הגלוקוז בדם צריכים לנקוט משנה זהירות בכמויות האכילה של אוכמניות הגוג'י, שכן בכמויות גדולות אלו יודעים לגרום למצבי היפוגליקמיה, כמו גם להורדת לחץ דם ספונטאנית! – לכן איכלו, אך במידה…

נוגדי חימצון (אנטי-אוקסידנטים) כמו למשל לוטאין וזיאקסנטין – שניהם ממשפחת הקרטנואידים שהם הפיגמנטים (צָבְעָנים) המעניקים לפירות וירקות את צבעם הצהוב/כתום/ירוק. כמו – כן, נקשרים שני אלו עם שיפור הראייה ומניעת התנוונות של רשתית העין.

ב – 100 גרם גוג'י, תוכלו למצוא כמות עצומה של זיאקסנטין זמין לספיגה. ואם כבר החלטתם לתת התייחסות לעיניים שלכם, איכלו את פירות הגוג'י עם אוכמניות, דובדבנים ותותים למיצוי מקסימאלי של נוגדי החימצון שבם.

בנוסף, נוכל למצוא באוכמניות הגוג'י רמות מכובדות של ויטמין C, ויטמינים ממשפחת B, חומצות שומן חיוניות, 18 חומצות אמיניות ומינרלים – סידן, סלניום, אשלגן, אבץ וברזל שימו לב שב-100 ג' של גוג'י, יש 9 מ"ג ברזל הנחשב לכמות היומית הנרדשת לפי ה – RDA.

גוג'י ברי – יש גם חסרונות

למרות כל האיכויות המופלאות של אוכמניית הגוג'י, ישנם גם כמה חסרונות שיש לקחתם בחשבון – וזאת כאמור, מבלי לשכוח שעוצמתו שבכמות האכילה של הפרי, עלולות גם הן עצמן לגרום להיפוגליקמיה ונפילת לחץ דם כפי שמוסבר לעיל.

** פירות אלו אינם מומלצים לנשים הרות, אינם מומלצים לאכילה בכמויות גדולות לנשים עם בעיות פריון (בגלל כמויות הסלניום שמכיל הפרי), ובאותה הנשימה, אנשים הרגישים לפוֹלֶן גם צריכים לאכול במידה מדודה מהפרי, כדי לא לעורר אלרגיות – שוב, שימו לב שהמדובר על כמויות מוגזמות של הפרי ולא על אכילה מדודה.

לתשומת ליבכם!!!
אנשים הנוטלים תרופות להורדת לחץ דם, תרופות לדילול דם (קומדין, אספירין וורפארין)!!! אוכמניית הגוג'י מהווה קונטראינדיקציה – התווית נגד, משום שהפרי עצמו מוריד לחץ דם גבוה ומדלל דם. מזכירה גם כאן את תשומת ליבם הנדרשת של נוטלי התרופות להורדת רמות הגלוקוז בדם – כאמור, האוכמנייה יודעת בעצמה בשל מרכיביה להוריד את רמות הגלוקוז ואכילה מופרזת כאמור, עלולה לגרום להיפוגליקמיה שמאוד לא רצויה!

לסיום, מוכרחה להוסיף – אם החלטתם לקנות לכם את אוכמניית הגוג'י – רכשו פרי אורגני נטול ריסוס וחומרים משמרים.

גוג'י ברי כמות מומלצת ליום: הארה באדיבות הקוראת גלית – הפרי מאוד טעים, אך איכלו במידה, בעדינות – אכילה מופרזת מנקה את המעיים וכל מה שבדרך ללא כל שליטה…

Back to top button