הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 03-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הודות לאווירת החג אתם עסוקים מאוד ואין מקום להסקת מסקנות בעקבות התנהגותו של אדם מתוסכל. עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על יקיריכם. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. גם אין טעם להזכיר נשכחות, זה פשוט לא רלוונטי לחלוטין – היו ממוקדים וזה יעזור לכם להשיג את מבוקשכם. הצעה ליציאה לטיול עשויה להיות פתרון נאות. בנתיב הרוחני זכרו כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים. כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שהערך הנומרולוגי שלו הוא 3 ושמספרו 93: הקלף מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אינכם מראים נחישות ורצינות לגבי קשר רומנטי ויש מי שנעלבים מכך עד עמקי נשמתם. חרף אווירת החג, זאת נקודת זמן קריטית גם עם חברים. המשמעות של מעשיכם תהיה לטווח רחוק. המתינו להזדמנות המתאימה כדי לצאת עם הכרזה בומבסטית. דוגמה אישית תכתיב לאחרים לאיזה יחס אתם מצפים בחזרה. בנתיב הרוחני זכרו כי אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שהערך הנומרולוגי שלו הוא 3 ושמספרו 66: הקלף צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הודות לאווירת החג יש לכם הזדמנות לפסק זמן נפלא שייתן לכם הזדמנות נוספת למחשבות, לבטלה מתוקה ולמנוחה. זה הקצב שמתאים לכם היום ושום דבר, מלהיב ככל שיהיה, לא יזיז אתכם. אתם נמצאים בתחושת שליטה נדירה ויכולים כמובן לרשום את כל הרעיונות היצירתיים שלכם במקום בטוח, כדי שתוכלו לשוב ולטפל בהם בעתיד הקרוב. חגיגה שאין לה גבולות, עשויה להיטיב איתכם יותר מאשר מסגרת ממוסדת ורשמית.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף האנפה: המסר הוא – נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יום חגיגי ונפלא שמתחיל בהפתעה. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל יתר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם למי שקודם לכן לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור גם בתחומים אחרים. הרקיע צופה פני עתיד ומצביע על מצבים אשר לפיהם מקננות במוחכם מחשבות רבות ותוכניות, אך משום מה ללא מימושן.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הנץ: המסר הוא – הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

האווירה חגיגית וקורצת ואתם מתפתים לצאת לבלות בחיק הטבע. החריגה הקטנה הזאת אומנם מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל סדר היום הקפדני שאתם רגילים בו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות בטבע זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. הרקיע צופה פני עתיד ומצביע על מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה שאינה הולמת את אופייכם ועקרונותיכם, ולהמתין לזו המכירה ומכבדת אותם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ניצן מלבלב: המסר הוא – אתם זקוקים לשינוי ולהתחדשות, וזאת גם אם אדם יקר כלשהו יצטרך להשתרך מאחור.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

זה מן יום בו משתפרת היכולת האישית שלכם וזרימת האנרגיה החיובית בכיוון שלכם מאפשרת לכם להתמודד טוב יותר עם המציאות. ייתכן כי הודות לאווירת החג אתם נהנים מפירגון מבני המשפחה. אמון באנשים ותקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר, משפיעים עליכם לטובה. היום תגיע אליכם הצעה מעניינת וזאת תהיה רק ההתחלה. האמינו והתחברו לשפע.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של טווס: המסר הוא – אינכם זקוקים לאמצעים מלאכותיים כדי לשפר את מראכם, אין כמו הטבעי והפשוט.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

המזל הטוב מחייך אליכם באווירה חגיגית, כמו גם במצבים חריגים, מוזרים ולא שגרתיים. כל ניסיון לגרום לאנשים אחרים להבין את הראש שלכם, עלול להיתקל באדישות. הכרות חדשה תסייע לכם להתגבר על ביישנותכם הטבעית, וכך תוכלו להיפתח בפני מישהו שממש-ממש רוצה לעשות לכם טוב. אנשים מעריכים אתכם ומוכנים להגמיש את התנהגותם בשבילכם.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה (שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר) עלה בגורלכם מסר האומר: משהו הקשור בעונות-השנה או בחיק הטבע, יביא לכם מזל גדול.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הודות לאווירת החג אתם עוברים חוויה מעצימה שמשאירה עליכם רושם חשוב אשר ישרת אתכם בהמשך. מכרים מהעבר הרחוק מסייעים לכם. נצלו את התחושה שאתם מרגישים- עוטפים אתכם באהבה. יש לכם על מה להתגאות, הרווחתם ביושר את היחס הטוב שאתם מקבלים היום. מה שבטוח הוא שיש לכם חברים טובים! הרקיע צופה פני עתיד ורומז על מצב אשר לפיו צפויה לכם שמחה במשפחה או בשורה מרנינה הקשורה בילדים.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה (שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר) עלה בגורלכם מסר האומר: לאחר שהעננים יתפזרו, תפציע עליכם שמש חמה ומאירה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

זהו יום חגיגי וטוב לרומנטיקה. תשתחררו מהתחייבויות קודמות ותנו ל-'קופידון' לעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך בכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. אם אתם מוצאים את עצמכם בתוך רשת סבוכה של מניפולציות ולא בדיוק מבינים איך הגעתם למצב הזה, חפשו דרך פשוטה וקצרה להשיג את מבוקשכם. מה שמסובך מידי כעת, יהיה עוד יותר בעתיד. בנתיב הרוחני זכרו כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה כלי נשיפה בתזמורת: המסר הוא – ביישנות יתר עלולה להוביל לסגירות, מופנמות ובדידות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

למרות אווירת החג אתם מרגישים קצת במלכוד היום. מצד אחד יש לכם רצון לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה בעיקר ליקיריכם שהקצב והרצונות שלהם שונים משלכם. הפערים הם תהומיים והיום נדרשת מכם סבלנות אינסופית. קשה, קשה. זהו עיתוי נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה צללית של האות העברית "טית": המסר הוא – יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

נראה כי הודות לאווירת החג, מצב הרוח שלכם קליל הרבה יותר מבעבר. אתם מתגברים על הביישנות ולא נעצרים בגבולות הרגילים שלכם. אתם צפויים למטר של קשרי ידידות, בילויים, נסיעות ופגישות. האווירה תהיה תזזית, הפכפכה, קלילה ומאוד לא רשמית. לפתע אתם מגלים עניין במחזרים שהתעלמתם מהם בעבר. חיק המשפחה צופן רגעי נחת והתרוממות רוח. מגיעות אליכם ידיעות שהשתוקקתם לקבלן.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של אפרוח בוקע מביצה: המסר הוא – זו תקופה פורייה ונפלאה עבור אלה מכם שתכננו את הרחבת המשפחה, כמו גם לסטודנטים הניצבים לפני בחינות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

זהו יום בו היחסים עם בני המשפחה משתפרים הודות לאווירה החגיגית. אתם מצליחים להתרווח ואפילו יכולים להצהיר על המראה משמעותית של ממש שהתרחשה לאחרונה. יוזמה מרעננת תביא לתוך המעגל החברתי שלכם אנשים חדשים שקודם לכן לא התפניתם להקדיש להם זמן. תופתעו לגלות את הפוטנציאל. תזרמו עם התחושות הפנימיות בבחירת חברים חדשים. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של נמר משסע טרף: המסר הוא – אם אתם מתאהבים באדם מדהים, אל תחפשו אצלו מרגוע או יציבות. כזה הוא טבעו, להדהים ולהמם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button