הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בבית יש אווירה רגועה ואתם נהנים מכל רגע. היום צפויה לכם הפתעה. כדאי לצאת לבילוי עם חברים. פשוט תהיו שם ותיהנו בלי לנסות להיות הליצן של החבורה. צפויות התפתחויות חיוביות. מצב הכוכבים מראה כי זהו זמן מתאים להשקיע בזוגיות ולהתגבר על הנטייה שיש לכם להוכיח את צדקתכם. היום כדאי שתשתדלו ליצור אווירה של הרמוניה ואינטימיות. אדם שנפגע מכם עלול להפנות כלפיכם כתף קרה. הוא לא עושה לכם הצגות אלא ממש נעלב.

שור
אתם זקוקים למרחב וחופש פעולה אך אתם מרגישים כי יש מי שמנסה להגביל אתכם. היום אתם במצב רוח רומנטי ואתם כמהים לצאת ולפגוש אנשים. עומדות בפניכם מספר אפשרויות וכל מה שעליכם לבחור זה את המקום שבו תוכלו להשמיע ולא רק להיראות. אתם כמהים לריגושים אך אל תמהרו להיגרר באופן ספונטאני ופזיז אל תוך רומן הרפתקני שיכול להתברר כאשליה.

תאומים
אתם מושפעים מאוד מדעות של אנשים אחרים עד שבאופן פתאומי נמאס לכם ואז העקשנות שלכם יוצאת החוצה, לעיתים בצורה בוטה. אירוע מסוג כזה צפוי היום ועלול לגרום לעימות. לעומת זאת, בתחום הזוגי תהיה לכם הזדמנות להוכיח את מסירותכם. מישהו מבני הבית מבקש את שיתוף הפעולה שלכם לסוף השבוע. התלבטות ממושכת עלולה לגרום לכם לפספוס הזדמנות לקירוב לבבות.

סרטן
היום אתם במצב רוח נינוח. נראה כאילו המצב בבית משתפר. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מובנים ויש עם מי לדבר. בשעות הערב צפוי מפגש חברתי בו תהיה לכם הזדמנות להביע את הדעות שלכם בתחום שנוי במחלוקת. אלה עלולות לגרום לאחרים להתנגד או לפחות להרים גבה. כדאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני. לא די באיפוק שאתם מגלים כלפי אדם שמתגרה בכם. כדאי לכם לנסות ללבן איתו את הסיבה להתנהגותו.

אריה
האווירה בבית אינה רגועה וזה גורם לכם לחוש מותשים עוד יותר ממה שאתם באמת. אתם מושכים אליכם אש מכל הכיוונים בגלל חוסר אסרטיביות וגם בגלל שאתם מתערבים בנושאים שאינם קשורים אליכם ישירות. המלצה להיום- למצוא זמן להתבודדות, להאט את הקצב ולהקדיש זמן לעצמכם. דברים אלו, יאפשרו למצב להשתפר מעצמו. אל תנסו לפענח את צפונותיו של אדם המעניק לכם יתרון על פני אחרים. הניחו לו לשקול את שיקוליו.

בתולה
קבלה של אירועים בחיים והערכה למה שהצלחתם להשיג עד כה, הן הבסיס לפילוסופית החיים שעליכם לאמץ. אתם נוטים להיבלע בתוך ענן של מלנכוליה בלי סיבה מוצדקת. בן/ת הזוג ירעיפו עליכם היום מלוא חופניים אהבה ותשומת לב, מה שישפר את מצב הרוח. כדאי לכם לראות את חצי הכוס המלאה ולתרגל שליטה עצמית. אתם נוטים לשפוך את ליבכם בפני מי שלא יודע לשמור סוד. אין בזה שום רע אלא אם זה מפריע לכם.

מאזניים
הכריזמה שלכם לא מספיקה כדי להתמודד עם התסבוכת והקשיים שלתוכם הכנסתם את עצמכם. גם לאנשים הקרובים ביותר שאוהבים אתכם באמת, נמאס לנוע אתכם בתוך המעגלים האין סופיים של ה'דרמה' המתמשכת. היום תמצאו את עצמכם מתלבטים לגבי המשך של קשר שגורם לכם ליותר עוגמת נפש מאשר- נחת רוח. זה יום בו הרגש עומד לגבור על ההיגיון. אם אתם תרים אחר הרפתקאות, נפלתם על עיתוי מושלם.

עקרב
היום הוא יום מתאים לסידור הבית. אתם חשים אהובים ומחוזרים ורמת האנרגיה שלכם גבוהה. כשאתם מצליחים להתחבר למקור הלא שיפוטי שבתוככם, אתם מגלים ים של טוב לב ונתינה. הכי מתאים לכם לבלות את הערב בבית בשקט באווירה רומנטית. לפנויים, מפגש חברתי לא המוני יהווה דרך מצוינת לסיים את אירועי סוף השבוע. נושא שראיתם בו מעין עיסוק לשעות הפנאי, עשוי לתפוס גובה ולהפוך לתחום שניתן להתפרנס ממנו.

קשת
נושא הרומנטיקה והזוגיות בוער בעצמותיכם בעוצמה רבה. היום צפויה לכם הפתעה בפגישה מקרית, אם רק תסכימו לפתוח את הלב ולשמור על ראש פתוח. היום, יותר מתמיד, אתם זקוקים לאווירה נעימה אך לא מלחיצה מדי, על מנת לבחור באופציות בילוי המתאימות לאישיותכם ולא להיכנע לחץ של אחרים. הישמרו מפני הצעה שנראית טובה מכדי להיות מציאותית, בעיקר אם מדובר בהבטחה שאין עימה הסכם.

גדי
חבל לבזבז אנרגיה יקרת ערך על שטויות. אתם נאחזים בהרגלים ישנים ומגיבים למצבים באופן אוטומטי למרות שכבר ברור לכם לגמרי שזאת לא הדרך. מוטב לפרוק את התסכולים שלכם בצורה פיסית. ביקור בחדר כושר למשל יכול להביא לשיפור מיידי במצב הרוח ובגישה החיובית. בנקודה זאת אל תחכו לחיזוק ואישור מאף אחד. פשוט עשו זאת. אם יריביכם יכולים לעקוב אחר צעדיכם, הרי שאתם קרובים מדי אליהם.

דלי
אתם חשים רגיעה ונראה שסערת הרגשות שליוותה אתכם די הרבה זמן, פשוט חלפה ועברה. נראה שהפנמתם את העובדה שעדיף להתבונן ולהתמקד בחצי הכוס המלאה ואכן יש לכם רשימה די ארוכה של דברי טובים להודות עליהם. קל לכם יותר להתמודד עם עומס בבית ונראה שהלך הרוח החיובי שלכם משפיע לטובה על מי שנמצא סביבכם. אם החלטתם לצאת נגד יריביכם, עשו זאת במהירות רבה ומבלי להניח להם ולו רגע אחד להתאוששות.

דגים
כבר למדתם בעבר ששמירה על דיסקרטיות חשובה מאוד בכל התחומים ובעיקר בתחום האישי. יש מי שמעביר מידע שחלקתם עימו לכתובת הלא מתאימה. עלולה להיגרם לכם אי נעימות מסוימת. למרות שבסופו של דבר תצליחו איכשהו להיחלץ מהסיטואציה, מוטב ללמוד לקח לעתיד. כדי להצליח בעימות עם יריביכם יהיה עליכם לבחור בנקודת תורפה קטנה שתכריע אותם, מבלי להתייחס לשאר הנקודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button