הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ההיבטים האסטרולוגיים המתקיימים היום בין כוכב מארס שליטכם לבין שאר גרמי השמיים, מובילים אל עומס רב מן הרגיל. אתם מנסים לבלוע את כל העולם ולטפל באלף ואחד נושאים בבת אחת. טוב שאתם במודעות לנושאים שצריך לטפל בהם אבל חשוב לעשות סדר בבלגן ולקבוע סדר עדיפויות. תחושת חוסר השליטה תיעלם מעצמה ברגע שתדעו מה אתם עושים קודם. דברו בכנות על רגשותיכם עם אדם קרוב לכם. צפויה לכם הפתעה.

שור
מאוד בא לכם לספר את האמת לאדם קרוב, אך אתם לא בטוחים איך יתקבלו הדברים. עדיף שתשמרו על 'סודות' מסוימים לעצמכם, אפילו במחיר של נקיפות מצפון, ולא תיקחו צ'אנס שעשוי להרוס ולחבל במערכת יפה ויציבה שלא היה קל לבנות ולבסס אותה. לא תמיד ניתן להגשים במציאות את כול העקרונות והתיאוריות. תלמדו לחיות עם זה. הרקיע צופה מצב של חשדנות וחוסר אמון, ומציע לכם לגלות פתיחות.

תאומים
עליכם לנסות לתפוס שלווה. זה פשוט עניין קריטי עבורכם. חוסר המנוחה שתוקף אתכם לעיתים תכופות, מפריע לתפקוד היומיומי ולוקח לכם זמן ארוך להתייצב מחדש. העייפות שאתם חווים היא רגשית. עודף עשייה בימים האחרונים, מהווה פיצוי מתקבל על הדעת, על תקופה ארוכה של סתלבט. מילת המפתח להיום היא איזון. הרקיע מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם.

סרטן
יום מלא התרגשויות והפתעות. למרות שאתם מחוברים לעצמכם ובדרך כלל יודעים בדיוק מה הצרכים שלכם, מתעורר בכם צורך עז להתחדשות. רצון לעשות דברים לא שגרתיים דוחף אתכם לצאת לנסיעה רחוקה למדי. יתכן ועל רקע זה תתפתח מתיחות קלה. נסו לא להתנהג בילדותיות ולא להגיב באימפולסיביות. ממש לא מתאים. מסר רוחני רומז לכם כי הרוכש נהיה בסופו של דבר הרכוש: נדמה לכם שאתם בעלי רכוש רב – עושר, כוח, כסף – אך עמוק בפנים אתם נרכשים בידי אותם הדברים עצמם.

אריה
ייתכן בלגאן רגשי בגלל אדם שמלחיץ מאוד ומכתיב פעילות בקצב שאינו מתאים לכולם. גלו רגישות והבנה ותמצאו שיש לכם יכולת כלל לא רעה להרגיע את הרוחות בעת משבר. האינטואיציה שלכם פועלת במלוא עוצמתה. יוזמה וחשיבה מקורית יסייעו לכם מאוד. יום של חיפושי דרך אבל בסך הכל יום אופטימי. מסר רוחני מציע לכם להתבונן בעשירים. העושר אינו רכושם. הם עניים ממש כמו כל קבצן אחר. למעשה, הם הרכוש של רכושם.

בתולה
גזרת מזל בתולה מסתחררת עתה מן האנרגיה המופלאה המורעפת עליה. קשיים לא מעטים עומדים לפניכם עדיין, אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף את כל העומד בדרככם. החוכמה והאינטלקט שלכם מאפשרות התקדמות. נסו לשמור מרחק מבעיות של אחרים ומהסתבכויות מיותרות שרק מעכבות אתכם. צפוי שינוי שבעקבותיו יחול שיפור במצב הכלכלי. אם עדיין אתם תקועים בין שני נתיבים שאין ביניהם מכנה משותף, כדאי שתבחרו בזה שליבכם הולך אחריו.

מאזניים
נראה כי אתם באמת רוצים לתת צ'אנס לאדם שאכזב אתכם בעבר אבל לא ממש הולך לכם. הבשלות שלכם אינה מספיקה כדי ליצור את האווירה המתאימה. חכו לשעת כושר. אין ספק שהצעד לכשעצמו חיובי. אל תגררו לפרובוקציות של אדם צעיר במשפחתכם. מישהו מתוסכל בסביבה הקרובה גורם לכם להשקיע בו יותר מדי זמן ותשומת לב. אל תנסו לפצח את צפונותיו של מי אשר הפנה לכם עורף. זכרו את הכלל שלפיו אין אדם שאי אפשר בלעדיו.

עקרב
יום נחמד. האופטימיות חוזרת אליכם ובגדול. כדאי שתורידו ציפיות ותלכו על משימות קטנות יחסית כדי להעצים את תחושת הניצחון וההצלחה. למרות שהמצב אינו כולו בשליטתכם תוכלו ליצור הרגשה טובה יותר ולחכות להתפתחויות חיוביות שנמצאות ממש מעבר לפינה. אתם קוצרים הצלחות בתחום שחששתם מפניו. בדרך מופלאה נראה כי הדברים ישפיעו לטובה גם על נתיב הזוגיות.

קשת
במהלך היום תהיה לכם שעת כושר לארגן את המחשבות מחדש. פגישה לא מתוכננת תניב שיחה על נושא שאתם קשורים אליו מבחינה עסקית. מידע חשוב יתגלגל אליכם. כדאי להיות ערניים ולא לפספס אף מילה. זה הזמן להעז. מתאים לכם להתפתח לכיוון חדש. החוש שלכם להימורים כמו גם היצירתיות והמחשבה המקורית -יסייעו הפעם להצלחה. הרקיע מציע לכם לסלק מחייכם גורמים החוצצים ביניכם לבין אהבתכם.

גדי
אתם יוצאים לאירוע עם אנשים לא מוכרים. צאו מהלחץ. בסך הכל זה מפגש של כמה שעות. תפסיקו לחשוב כל כך הרבה על מה חושבים עליכם האחרים. נסו להירגע ולזרום עם ההתרחשויות. הגמישות שלכם וחוש ההומור, יבטיחו שיהיה זה ערב מוצלח במיוחד. לגבי ההמשך תוכלו להחליט במועד מאוחר יותר. הרקיע מכריז על התחלות חדשות שהגיע זמנן, כגון: תחילתה של תקופת לימודים.

דלי
כדאי לכם להקדיש את היום הזה לפעילות ביתית. אין שום התרחשויות מיוחדות אבל זה מתאים לכם מאוד כיוון שאתם כבר מותשים מהשבוע שעובר עליכם עדיין. יש לכם הזדמנות להתקרב לבני המשפחה וגם לבחון מחדש את הזוגיות. אתם בשיא הכושר. אל תחששו 'לקפוץ למים' ולהפתיע את בני הבית במחווה נדיבה וחריגה. לפנויים צפוי לילה מעניין. הרקיע מתריע מפני מתן אמון מופרז באדם הנוהג לפזר הבטחות שווא ואשליות.

דגים
אתם מצליחים להתמודד בצורה מכובדת עם בעיה טכנית של בן/ת הזוג. אווירה נעימה בבית ונוכחות חברים מפרגנים רק תורמת לחיזוק הקשר. לקראת חציו השני של היום מסתמן שיפור נוסף במצב ואפילו נשקלת אפשרות לצאת לבלות. גלו סבלנות והתחשבות. התגובה שלכם תשפיע במידה רבה על המשך הערב. הרקיע מבשר בשורות טובות בנוגע לביתכם ולבני משפחתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button