הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 29-04-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

חיפוש אחר 'אקשן' וריגושים מניע אתכם היום. פעולות מהירות שאתם עושים עשויות להביא אתכם למצבים ולהתנסויות חדשות ומאתגרות. אתם מערערים על סמכות של מישהו שאינו רגיל בכך ועלולים לגרום לתקרית 'דיפלומטית'. שמרו על האינטרסים שלכם למרות שזה לא הולך להיות אתגר קל. לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות: תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה. האינטואיציה נותנת פתרון נכון, אבל צריך להתגבר על גישה קטנונית.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

ברור לכם שאתם בתקופה של שינויים צפויים שמתקדמים מידי יום ביומו. יש לכם הזדמנויות לגדול ולהתפתח. עליכם לשמור על קשרים חברתיים הדוקים יותר עם אנשים שמגלים בכם עניין. אדם אשר בשמו מופיעה האות שין, משפיעה עליכם רבות ולחיוב. מצב הרוח ותחושת הביטחון העצמי משתפרים ובצדק. יש להשקיע מחשבה רבה בשינויים שברצונכם לבצע: הפיתוי להתחדשות ולריענון עלול להוליד הרפתקנות שאינה תורמת דבר.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: לעולם אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות: כל דיכוי הוא בבחינת חטא. עתיד אדם ליתן הדין על כל אשר ראו עיניו, ולא אכל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

ברמת העיקרון הייתם רוצים למצות את הפוטנציאל שלכם בצורה הרבה יותר מעמיקה, אולם אתם גם מחפשים 'חיים נוחים'. לא בא לכם להתאמץ יותר מידי. זה בסדר אך בתנאי שתלמדו להכיל את התכונה הזאת ולא להיכנס למצבי רוח ותסכולים מיותרים בכל פעם שהדברים לא מתקדמים בקצב שלכם. גם לכם מותר לחשוף שיניים כלפי מי שמנסה להכשילכם: יש אנשים שרק שפה מעין זו מצליחה לשכנע אותם.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הקוף: המסר הוא – חיפוש קבוצת עניין חדשה הינה אופציה חיובית ביותר וחבל שאתם נמנעים מהחלטה חד משמעית בנידון. ההתקדמות שלכם נעצרת בגלל שלא ברור לכם בעצמכם, מה אתם מנסים להשיג.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

השיפור שחל במצב הכלכלי גורם לכם לבזבזנות ראוותנית. אם אפשר- למה לא? מצד שני, הביטחון שלכם מבוסס על עובדות מסוימות שעלולות להשתנות, ומה תעשו כאשר יגיע זמן הפירעון? כדאי מאוד לקחת בחשבון שתהיינה התפתחויות שונות מהצפוי ואתם עלולים להיקלע לצרות בגלל השתוללות בלתי נשלטת. חבל. צפויה הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף התנין: המסר הוא – חשוב לוודא ולבדוק את השטח לפני כול פעולה דרסטית. עשו הכול בשלבים. אירוע מפתיע גורם לכם להעדיף מישהו שזה עתה פגשתם, על פני מישהו מן העבר: אל תתפלאו אם בהמשך יצוצו רגשות שלא ציפיתם להם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

רומן פוטנציאלי עם אדם מעניין במיוחד, שזה מקרוב היכרתם, נמצא בסכנת דעיכה למרות שבקושי התחיל. בדרך כלל אתם די סגורים ושתקנים ומעדיפים להתעטף באווירה מסתורית במידה מסוימת מתוך תקווה שמי שצריך יבין לבד… הדברים פשוט לא עובדים בצורה כזאת וחבל שאתם מתקשים לצאת מהמסגרות שהצבתם לעצמכם. במקביל, צפויה הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 81: הקלף מבשר על תקופה בה מוטל עליכם להפגין נחישות ועוצמה, ואין מקום למהלכים עדינים המושפעים מעודף טאקט ודיפלומאטיות. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם הניצבים על סיפה של תחרות משמעותית.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

משום מה קשה לכם היום להתבטא ולהסביר את עצמכם. כל משפט שיוצא לכם מהפה מעורר מיד סערות ומחלוקות. הדבר נובע מעומס יתר ואולי כדאי לכם לעשות פסק זמן ולדרג את המטרות שלכם לפי סדר עדיפויות. מבחינה רומנטית נראה כי לא ממש בא לכם להשקיע ולכן אל תצפו לתוצאות מרשימות בשטח. יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים בחיי הנפש.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 72: הקלף מבשר על תקופה בה אתם צריכים להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ופילוסופיים. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

למרות שבשורה התחתונה אתם עדיין עסוקים בהישרדות, הרי שמצב העניינים הכללי השתפר בצורה מדהימה. התעוררות ופתיחות רגשית מאפשרות לאירועים רומנטיים להתרחש. אתם נראים טוב, מקבלים המון מחמאות ומשדרים חושניות וביטחון. זמן טוב למפגשים חברתיים ומסיבות. הארה פתאומית תביא לכם את התשובה שחיפשתם. יש מי שמצביע על טעות שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תחנת רוח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עלולים לפרוק את זעמכם על האדם הלא נכון.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום אתם די סובלים מתחושת בדידות, למרות שיש לכם לא מעט חברים שממש איכפת להם מכם. ההרגשה הזאת היא משהו פנימי שאפשר להתגבר עליו ביתר קלות מכפי שנראה. קודם כל תתחילו לקחת קצת יוזמה. מישהו בן מזל דגים, נמצא במרחק שיחת טלפון. מחכה לכם הפתעה נעימה מאוד אם תתקשרו. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דג: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו סמל נפלא לענייני פריון ופוריות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יש לכם הרגשה שכל העולם בידיים שלכם. תחושת העוצמה הפנימית עולה לכם לראש ואתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שלא הייתם מקבלים אצל אחרים. יש גבול ברור בין יוזמה ומרץ, לבין שתלטנות ותוקפנות. בילוי חברתי צפוי לכם היום. גלו קצת סבלנות. אל תמהרו לברוח הביתה. סיכוי מצוין לפגוש מישהו מעניין במיוחד. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף שמש במזל מאזניים: הקלף קובע כי אתם רוצים לפייס ולרצות את הסובבים אתכם, עד כדי התעלמות מן האינטרסים שלכם. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום מסעיר מאוד במיוחד לפנויים ופנויות. קופידון משתולל בשטח ויורה חיצים לכל עבר. צאו לבלות ואל תתפלאו אם עוד היום תפגשו בן/ת זוג, אם לא לאורך זמן, לפחות לרומן סוער ואינטנסיבי מעין כמותו. יום של חגיגות. למי שנמצא בקשר קבוע: הזדמנות בלתי רגילה לרענן את הזוגיות. התחדשות כבירה תיטיב איתכם, אל תחששו מפניה. צפויה הפוגה בעימות שיש לכם עם אדם קרוב. עכשיו אתם שואלים את עצמכם אם מדובר בחוזה שלום או בשביתת נשק.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף כוכב ונוס במזל קשת: הקלף רומז על תקופה בה יש ליהנות מפירות האהבה, אך אין לוותר על עצמאות ועל חופש אישי. גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה: השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

זה יום באווירה של הפוך על הפוך. צפויים לכם קטעים משעשעים בחברת אנשים שאין לכם עימם מכנה משותף. היה יכול להיות נחמד אם הייתם ברמת מודעות ובטחון גבוהה מספיק כדי להצהיר שאתם במגננה, רגשניים מידי וחוששים להיפגע. מפחיד קצת, נכון. אבל זה בטח עדיף על חיי רגש הרוסים. הרקיע מבשר על טיול קצר ומענג.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: אל תחששו, אתם נצחיים. אתם טיפה מתוך האור הגדול של האל ומכיוון שהוא עצמו נצחי, הרי שכך גם אתם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

זה הזמן להשקיע באהוביכם גם אם פה ושם התכסחתם איתם. התחשבנויות יכולות להמתין, אתם יודעים. היכולת השכלית והארגונית שלכם צריכה להיות מאוזנת על ידי משהו פיסי וחומרי לחלוטין. אתם הרי יודעים את זה, אז למה לחכות? הרקיע מבשר על עסקים טובים הודות לשינוי סביבתי כלשהו. צפויה פגישה שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: צפויה לכם הצלחה שהיא חומרית בעיקרה. זו תקופה בה כדאי לכם להעדיף את הפן הגשמי על פני הפן הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button